اتو برنز های مناسب دوران بارداری

0

اتو برنز های مناسب دوران بارداری

بیشترین سوالی که برای زنان باردار پیش می آید این است که آیا برنزه کردن در دوران بارداری بی خطر است یا خیر. برخی مطالعات بیانگر وجود ارتباط میان اشعه های UV و کمبود فولیک اسید است. فولیک اسید مانع از بروز نقص های لوله عصبی، از جمله اسپینا بیفیدا (شکاف مادرزادی مهره ها)، به ویژه در سه ماهه اول بارداری می گردد. پوست همچنین در دوران بارداری بیشتر مستعد سوختن و کلوآسما یا ملاسما (تیرگی پوست در زمان بارداری) می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - اتو برنز های مناسب دوران بارداری پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - اتو برنز های مناسب دوران بارداری پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - اتو برنز های مناسب دوران بارداری نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما چنانچه تمایل دارید در فصل تابستان برنزه شوید، یک راه حل مناسب وجود دارد و آن استفاده از کرم های اتو برنز است. این روش بهترین گزینه برای برنزه کردن در دوران بارداری محسوب می گردد. در بین محصولات اتو برنز متعدد، یک سری محصولات وجود دارند که فرمولاسیون شان برای زنان باردار مناسب می باشند. ما در این مطلب به معرفی این اتو برنز ها پرداخته ایم. لازم به ذکر است که زنان غیر باردار نیز می توانند از این محصولات استفاده کنند.

 

کرم اتو برنز صورت و بدن آون

1 - اتو برنز های مناسب دوران بارداری
کرم اتو برنز صورت و بدن آون

این اتو برنز بسیار مناسب پوست های روشن است؛ چرا که پوست را به تدریج تیره می کند و در ضمن عوارض ناشی از قرار گیری در مقابل نور خورشید را به همراه ندارد. شما می توانید با استفاده از این محصول، در دوران بارداری از داشتن پوستی برنزه لذت ببرید. به طور میانگین، با مصرف 3 الی 4 روزه کرم اتو برنز آون به تیرگی دلخواه تان دست پیدا می کنید که البته این زمان با توجه به رنگ پوست تان کمی متغیر است. شیر به کار رفته در فرمولاسیون این کرم، یک مرطوب کننده فوق العاده برای پوست های حساس به شمار می رود.

 

کرم اتو برنزه دیور

2 - اتو برنز های مناسب دوران بارداری
کرم اتو برنزه دیور

برای کسانی که تیرگی طبیعی را ترجیح می دهند، دیور یک کرم فوق العاده تهیه کرده که مناسب برای کل بدن است. کاربرد این محصول بسیار آسان می باشد. مزیت این کرم این است که در رنگ بندی های متنوع موجود است و شما می توانید مناسب ترین آن را با رنگ و نوع پوست خود انتخاب نمایید. استفاده از این کرم اتو برنز در دوران بارداری ضرری ندارد.

 

کرم اتو برنز کلارینس

3 - اتو برنز های مناسب دوران بارداری
کرم اتو برنز کلارینس

اتو برنز کلارینس دارای بافتی نرم و سبک است که راه را برای برنزه شدن تان آسان می کند. برای افرادی که پوست بسیار روشنی دارند، توصیه می کنیم مقدار کمی از اتو برنز کلارینس را با کرم روزانه تان ترکیب کرده تا کمی رقیق شود. تنها چند بار استفاده کافی است تا پوست تان رنگ برنزه طبیعی را به خود بگیرد. این کرم مناسب برای صورت و ناحیه (قفسه سینه) دکلته است.

اسپری اتو برنز سنت تروپز

4 - اتو برنز های مناسب دوران بارداری
اسپری اتو برنز سنت تروپز

در بسته بندی این اسپری، یک جفت دستکش وجود دارد که مانع از رنگ گرفتن دستان تان می شود. در عین حال، استفاده از این اتو برنز در شکل اسپری نیز بسیار کار را آسان کرده است. با استفاده از این اتو برنز، پوست تان به طور طبیعی برنزه می شود و پس از چند روز استفاده به رنگ دلخواه در می آید. حین مصرف این اسپری، مرطوب کردن بدن، به ویژه اطراف زانو و آرنج بسیار اهمیت دارد. عطر دلنشین و دوست داشتنی این اسپری بسیار مناسب زنان بارداری است که به بو حساسیت دارند.

 

لوسیون اتو برنز زِن تن

5 - اتو برنز های مناسب دوران بارداری
لوسیون اتو برنز زِن تن

این لوسیون اتو برنز به گونه ای فرموله شده است که به طور یک نواخت، پوست را پوشش می دهد و مناسب برای دوران بارداری است. نکته ای که باید حین مصرف این لوسیون به یاد داشته باشید این است که بسیار غلیظ است و ممکن است نتوانید به خوبی آن را روی پوست تان توزیع کنید. بنا بر این بهتر است جهت حصول نتیجه ای بهتر از دستکش مخصوص استفاده نمایید. این لوسیون به طور ویژه برای پوست های تیره مناسب است و پس از چند ساعت استفاده، پوستی عمیقا برنزه و جذاب را تضمین می کند.

 

توصیه مهم!

از آنجایی که پوست شما در دوران بارداری حساس تر از قبل می شود، بهتر است پیش از مصرف هر یک از این اتو برنز ها با پزشک خود مشورت نمایید.

 

شاد و سلامت باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

[symple_button url=”http://leslouves.com/safe-tanning-5-self-tanners-to-try-during-pregnancy/” color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک مطلب[/symple_button]

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: