چه زمانی باید به جنگ با چین و چروک پوستم بروم؟

0
300x270 - چه زمانی باید به جنگ با چین و چروک پوستم بروم؟
چه زمانی باید به جنگ با چین و چروک پوستم بروم؟

چه زمانی باید به جنگ با چین و چروک پوستم بروم؟

چند سالتان است؟ آیا در صورتتان چین و چروک میبینید؟ آیا نگران پیری هستید؟ در هر جنس و هر سنی که هستید بی شک نگران پیری هستید و به آن می اندیشید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - چه زمانی باید به جنگ با چین و چروک پوستم بروم؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - چه زمانی باید به جنگ با چین و چروک پوستم بروم؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - چه زمانی باید به جنگ با چین و چروک پوستم بروم؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بدون تردید همه ی ما با روند پیری روبرو خواهیم شد اما بهتر است قبل از شروع آن با روش ها و تکنیک های جوانسازی و رفع چروک آشنا شوید.

کرم های ضد چروک :

با افزایش سن کلاژن و الاستین پوست کم می شود بنابراین روش ها و کرم های دارویی به گونه ای ساخته شده اند کلاژن و الاستین را تحریک کند و پوست سفت تر می شود و چین و چروک دیر تر نمایان می شود.

از کرم های ضد چروک می توان به کرم های اسید میوه، تركيبات ترتينوئين و کرم های اسید هيالورونيك نام برد. در کرم های اسید میوه، اسید از میوه های طبیعی گرفته می شود. ترتينوئين درمان اصلی جوش های زیر پوستی است و در بهبود چروک های صورت بسیار موثر است. تاثیر آن روی کلاژن سازی 9 ماه بعد از مصرف نمایان می شود.

هيالورونيك اسيد ماده‌اي است كه زير پوست قرار دارد و کم شدن آن باعث بروز چروک می شود.کرم های حاوی این ماده در درمان و پیشگیری چروک موثر است.

 

مدت زمان استفاده از کرم های ضد چروک :

فرآیند تحریک سلول های پوستی فرآیندی بلند مدت است و ممکن است در ماه های اول استفاده از این کرم ها هیچ گونه تغییری مشاهده نکنید.بنابر این فرد باید از این کرم ها طولانی مدت استفاده کند تا کلاژن سازی در پوست اتفاق افتد. بعد از 5 تا 6 ماه تاثیرات این کرم ها نمایان می شود پس باید صبور بود.

آیا چروک ها با کرم رفع می شوند؟

باید این واقعیت را قبول کرد که این کرم ها بیشتر نقش پیشگیری دارند تا نقش درمان و رفع چروک. اگر پوست دچار چین و چروک عمیق باشد باید از روش های کامل تر و قوی تری استفاده کرد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

آیا این کرم ها فقط روی چروک ها باید استفاده شود؟

شاید برایتان سوال باشد که این کرم ها فقط برای نواحی چین و چروک باشد یا روی مابقی صورت نیز می توان استفاده کرد! جواب ساده است، از این کرم می توان روی کل صورت استفاده کرد چرا که اگر فقط روی چروک ها مالیده شود تاثیری در درمان آن ندارد و تحریک کلازن سازی صورت نمی گیرد.

در مورد کرم های دور چشم، فقط باید زیر چشم استفاده شود و در بالای چشم خودداری شود.

از چه سنی باید استفاده از این کرم ها را شروع کرد؟ 

صحیح استفاده از کرم صورت 300x200 - چه زمانی باید به جنگ با چین و چروک پوستم بروم؟
چه زمانی باید به جنگ با چین و چروک پوستم بروم؟

نمایان شدن چین و چروک ها در هر فردی با توجه به ژنتیک و شیوه ی زندگی اش متفاوت است. اما می توان گفت هر فردی باید قبل از اینکه این روند در صورتش نمایان شود از این کرم ها استفاده کند. معمولا گفته می شود که بهتر است از 30 سالگی این مسیر را طی کرد.

برای تعیین سن دقیق در این مورد باید ژنتيك فرد، شرايط محيط، نوع پوست و استفاده زياد از عضلات را در نظر گرفت. معمولا این کرم ها از 30 سالگی به بعد طراحی شده است.

مقالات بعدی ما را در این زمینه دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: