آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !

0
.jpg - آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !
آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !

آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !

استفاده از لوازم آرایشی _ بهداشتی به یکی از نیازهای افراد جامعه تبدیل شده است. مردم ماهانه مبالغ زیادی را صرف خرید لوازم آرایش در فصل های مختلف می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری ! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری ! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری ! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سازندگان این محصولات همه ادعا می کنند کیفیت اجناسی که وارد بازار می کنند مرغوب است، اما همه می دانیم بیشتر سودجویان این حرفه فقط خواستار فروش و سود بیشتر هستند.

بسیاری از افراد پس از استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب، دچار بیماری و مشکلات خاص شده اند. سعی کنید چه خوب و چه بد، زیاد از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

در این مقاله سعی داریم به بررسی اثرات نامطلوب استفاده از لوازم آرایشی بپردازیم :

1_ وابستگی ناخواسته به لوازم آرایشی بهداشتی :

استفاده مکرر از لوازم آرایش اعتیاد می آورد. کسی که همیشه آرایش داشته است نمی تواند چهره ی خود را بدون آرایش تحمل کند و این مشکل های عدیده ای از لحاظ روانی برای وی به ارمغان می آورد. باور کنید بدون آن ها هم هنوز جذابید. ظاهری شبیه مرده ندارید و چشم هایتان حالت کافی را دارند.

2_ سر درد :

.jpg - آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !
آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !

در خانم هایی که زیاد آرایش می کنند سردرد عارضه ای طبیعی است. در میک آپ های سنگین حتی بعضی موارد خانم ها، تهوع، سرگیجه و خستگی را نیز تجربه می کنند. کم آرایش کنید و حتما سعی کنید در فواصل زمانی کوتاه صورتتان را بشویید. مواد موجود در محصولات آرایشی در گذر زمان می توانند به طور مستقیم احساس خواب، خستگی و یا حتی بیهوشی دهند.

3_ ریزش مو :

3 300x225 - آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !
آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !

استفاده از شامپوها، نرم کننده ها، رنگ مو ها و سرم ها همان طور که می توانند باعث زیبایی موهای شما شوند. همان قدر می توانند روی مو اثر تخریبی بگذارند. ریزش مو، پوسته پوسته شدن سر، شوره، قرمزی و نازک شدن موی سر از دلایل مراجعه ی بیماران به پزشکان اند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

4_ خطرات سیستم تولید مثل :

300x199 - آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !
آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !

استفاده از شوینده ها و ژل های بانوان نامرغوب می تواند باعث اختلال اندام های تناسلی و یا حتی در مواردی ناباروری شود. پودر آزبست و تالک موجود در ژل های بانوان می تواند در اثر تماس مستقیم با واژینال نعادلات چرخه ی قاعدگی را بر هم زند و حتی در مواردی خطر عفونت های واژن، پروستات در مردان و سرطان تخمدان را نیز رقم زند.

5_ پیری :

.jpg - آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !
آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !

استفاده ی مکرر مواد آرایشی و بهداشتی شما را پیر می کند! سازندگان هوشمند لوازم آرایشی ابتدا با ساخت لوازم و محصولات شیمیایی باغث آسیب و چین و چروک پوست می شوند و بعد با ساخت محصولات ضد پیری و لوسیون های مختلف می خواهند با نشانه های پیری مبارزه کنند. در انتخاب محصولات آرایشی دقت کنید.

6_ سرطان و سایر بیماری های مزمن :

196x300 - آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !
آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !

مواد آرایشی همانند رژهای لب شامل سولفات باریوم و آلمینیوم است که می تواند باعث سرطان، کم خونی طولانی مدت و عدم تحمل گلوکز شود. اکسید روی موجود در این محصولات به بیماری های تنفسی هم منجر می شوند. بر طبق گزارشات، مرطوب کننده های بدن می توانند به مشکلات مستقیم غدد درون ریز بدن منجر شوند.

7_ آسیب به ناخن ها :

300x200 - آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !
آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !

لاک ناخن، پولیش ناخن، مانیکور و پدیکور می توانند باعث کاهش کیفیت استحکام ناخن و شکنندگی آن شود. ناخن ها بر اثر مواد کاشتن روی آن ها رنگ خود را از دست می دهند و زرد می شوند.

صدمات و آسیب های چشمی :

1 - آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !
آرایش به منظور زیبایی، پس چرا بیماری !

سایه ی چشم، ریمل مژه و دیگر مواد آرایشی چشم می تواند به شدت آسیب رسان باشد. دخترانی که لنزهای آرایشی نامرغوب استفاده می کنند حواسشان باشد ممکن است باعث عفونت و تخلیه قرنیه شوند.

اگر ریمیلی حاوی سود و موناس (یک باکتری مضر است) باشد کوری می دهد. این باکتری در برابر گرما و سرما مقاوم است. ریزش مژه و نازک شدن تارهای آن هم بر اثر استفاده ی مکرر از لوازم آرایشی بسیار حادث می شود.

آلرژی :

آلرژی حاصل از مواد آرایشی می تواند روی تنفس و خوردن تاثیر منفی بگذارد. سرطان پوست نیز می تواند تا حد زیادی متاثر از همین مواد شیمیایی باشد.

مقالات بعدی ما را دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: