پیکر تراشی شکم و پهلو

0

پیکر تراشی شکم و پهلو

پیکر تراشی شکم و پهلو چیه؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - پیکر تراشی شکم و پهلو پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - پیکر تراشی شکم و پهلو پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - پیکر تراشی شکم و پهلو نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از نگاه کردن به آینه بدت میاد؟

دیگه تحمل نداری چربی های اضافه ای که دور شکم و پهلوت هستن رو ببینی؟

هر چی رژیم گرفتی و ورزش کردی فایده نداشته؟

خب شاید زمانش رسیده که با خودت کنار بیای و به دنبال روش های جدی تری برای رفع چربی شکم و پهلو بری!

داشتن یک هیکل زیبا میتونه حسرت خیلی از ماها باشه! هر بار که احتمالا توی باشگاه یا خیابون، اندام زیبا و متناسب دیگران رو دیدی، حسابی غبطه خوردی!

اما دست از سرزنش کردن خودت بردار. تو هر کاری که میتونستی برای زیبایی اندامت انجام دادی اما به خاطر شرایط ژنتیک یا مشکلات هورمونی یا هزارجور عامل دیگه، نتونستی به وزن ایده آلت برسی!

اینجاست که باید پیکرتراشی شکم و پهلو رو انجام بدی! علم پزشکی به کمکت میاد تا به اندام مناسبت برسی و از دست چربی های اضافه خلاص بشی.

 

حالا بریم سراغ این موضوع که اساسا پیکرتراشی شکم و پهلو چیه و چرا باید انجامش بدی! این مقاله ی زیبان رو از دست نده! اینم یادت نره که مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، تمام خدمات پیکرتراشی رو انجام میده. اما قبل از اینکه دست به کار بشی و از این مرکز نوبت بگیری، حتما مطلب زیر رو بخون!

عمل پیکرتراشی شکم و پهلو چیست؟

همان طور که از اسمش هم مشخصه، این عمل برای رفع چربی های اطراف شکم و پهلو انجام میشه. حالا باید بدونین که پیکرتراشی شکم و پهلو، روش های زیادی داره.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

جوانسازی پوست 5 - پیکر تراشی شکم و پهلو
پیکر تراشی شکم و پهلو

روش های پیکرتراشی شکم و پهلو

به طور کلی سه روش برای انجام این عملیات استفاده میشه:

  • پیکرتراشی لیپوساکشن: احتمالا اسم این جراحی رو شنیدین و میدونین که در طول این عمل، چربی های بدن برداشته میشن. این شیوه از پیکرتراشی معمولا برای کسانی خوبه که چربی های خیلی زیادی دارن!
  • پیکرتراشی لیپوماتیک: این روش هم برای کسانی توصیه میشه که چربی های متوسطی دارن. توی این روش که خطرش از لیپوساکشن کمتره، از یک لوله ی مخصوص برای استخراج چربی ها استفاده میشه. معمولا لیپوماتیک تحت بیحسی انجام میشه.
  • پیکرتراشی اندولیفت: اگر چربی های موضعی دارین، بهترین روش برای رفع اون ها استفاده از دستگاه اندولیفت هستش. این دستگاه عملکرد فوق العاده ای داره و میتونه برای رفع چربی های موضعی شکم و پهلو خیلی مفید باشه.

مزایای پیکر تراشی شکم و پهلو

هر کدوم از این روش های درمانی، میتونن مزایا و منافع خاص خودشون رو داشته باشن. مهم ترین مسئله این جاست که شما انتخاب درستی داشته باشین و با توجه به حجم چربی ها، بهترین روش رو به کار ببرین. اما برخی از مهم ترین مزیت های پیکرتراشی:

  • در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن، به وزن و اندام دلخواه خود دست پیدا می کنید.
  • در صورتی که همزمان با جراحی لیپوساکشن، ابدومینوپلاستی هم انجام بدهید، پوست شما نیز سفت و محکم باقی می ماند( در صورتی که پوستتان به اندازه ی کافی خاصیت کشسانی دارد، می توانید از روش لیپوماتیک برای رفع چربی های شکم و پهلو استفاده کنین)
  • اگر از روش های اندولیفت یا لیپوماتیک استفاده کرده باشین، دوره نقاهت شما خیلی کوتاه خواهد بود.
  • زمانی که چربی های نواحی شکم و پهلو را برمی دارید، اندام شما تناسب بیشتری پیدا می کند.

جوانسازی پوست 4 - پیکر تراشی شکم و پهلو

عوارض پیکرتراشی شکم و پهلو

مثل هر نوع پروسیجر دیگری، ممکن است پیکرتراشی شکم و پهلو، عوارضی هم به همراه داشته باشد که هر یک را به صورت جداگانه بررسی کرده ایم:

  • عوارض پیکرتراشی لیپوساکشن: اصلی ترین عارضه ی بعد از این عمل، دوره نقاهت طولانی و خطرهای بیهوشی است. بعد از اتمام جراحی، ممکن است دچار اسکار ناشی از جراحی نیز شوید.
  • عوارض پیکرتراشی لیپوماتیک: علاوه بر کبودی و تورم، ممکن است که چربی ها دوباره بازگردند. به همین دلیل رژیم غذایی مناسب و ورزش را در برنامه ی روزانه تان بگذارید.
  • عوارض پیکرتراشی اندولیفت: شاید یکی از کم عارضه ترین روش های پیکرتراشی شکم و پهلو، روش اندولیفت باشه. این روش خیلی سریع و در مطب انجام میشه و مشکل خاصی هم برای فرد به وجود نمیاره! تنها عارضه ی بعد از انجام عملیات اندولیفت، قرمزی و اندکی تورم است.

هزینه پیکرتراشی شکم و پهلو

وقتی که صحبت از روش های مختلف پیکرتراشی شکم و پهلو کردیم، حتما متوجه شدید که هر کدوم از این روش ها، قیمت ها و هزینه های مختلفی دارن. اما به طور کلی:

  • هزینه پیکرتراشی لیپوساکشن: همون طور که احتمالا میدونین، جراحی هزینه های زیادی داره. ریسک پیکرتراشی لیپوساکشن بالاست و به همین خاطره که قیمت جراحی هم بالاتره! در حال حاضر برای انجام لیپوساکشن شکم و پهلو باید حدود 30 الی 40 میلیون تومان پرداخت کنید. البته باز هم میگیم که همه چیز به شرایط فرد، دستمزد پزشک و…بستگی داره!
  • هزینه پیکرتراشی لیپوماتیک: هزینه این روش کمتر از لیپوساکشن هست. اما با توجه به این که میزان چربی استخراج شده از بدن هر کسی، ممکنه متفاوت باشه، پس نمیتونیم رقم مشخصی رو عنوان کنیم.
  • هزینه اندولیفت: میون تمام روش های پیکرتراشی، شاید اندولیفت ارزون ترین باشه! البته توصیه می کنیم برای تعیین قیمت جلسات اندولیفت، حتما با مرکز زیبایی شریعتی تماس بگیرید و نوبت مشاوره رایگان دریافت کنید.

سوالات رایج پیکرتراشی

در ادامه هم به چند تا سوال رایج پیکرتراشی پاسخ دادیم:

جوانسازی پوست 6 - پیکر تراشی شکم و پهلو

  • آیا پیکرتراشی سن خاصی داره؟

بهتره که سنتون از 18 سال بیشتر و از 65 سال، کمتر باشه تا بهترین نتیجه رو بگیرید.

  • بهترین روش پیکرتراشی شکم و پهلو چیه؟

بهترین روش رو میزان چربی های شکم و پهلوی شما مشخص میکنه! واسه همین قبل از هر چیزی بهتره معاینه بشین. مثلا اگر چربی های زیادی دارید، بهتره که حتما لیپوساکشن رو انجام بدین چون که احتمالا روشی مثل اندولیفت چندان موثر نخواهد بود.

  • چند وقت بعد از اتمام پیکر تراشی شکم و پهلو، میتونم نتیجه ش رو ببینم؟

شما بلافاصله بعد از اتمام جراحی می تونین نتیجه رو ببینید. اما برای روش هایی مثل لیپوماتیک، چند روزی طول میکشه تا نتیجه ی درمان، نهایی بشه!

  • آیا امکان برگشت چربی ها وجود داره؟

اگه رژیم غذایی درست نداشته باشین و سبک زندگی ثابت و بدون تحرکی رو در پیش بگیرید، همیشه امکانش هست که چربی ها دوباره ظاهر بشن!

سخن آخر

در نهایت باید اشاره کنیم که درمان هایی مثل پیکرتراشی شکم و پهلو، بهتره که زیر نظر یک جراح و پزشک ماهر و معتبر انجام بشه!

توی مرکز زیبایی شریعتی، بهترین ها رو دور هم جمع کردیم تا خیال شما رو از بابت نتیجه، آسوده کنیم.

شما میتونین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه پیکرتراشی شکم و پهلو به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: