هزینه جراحی زیبایی گوش (سال 1401)

0

هزینه جراحی زیبایی گوش

هزینه جراحی زیبایی گوش چقدره؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - هزینه جراحی زیبایی گوش (سال 1401) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - هزینه جراحی زیبایی گوش (سال 1401) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - هزینه جراحی زیبایی گوش (سال 1401) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

زمانی که صحبت از زیبایی می شود، خیلی از ما از زیبایی گوش ها غافل می شویم. هیچ کس دلش نمی خواد که گوش های برجسته ای داشته باشد. اما به دلیل اینکه خیلی از بانوان، این گوش ها را زیر موهای بلندشان پنهان می کنند، چندان به چشم نمی آید.

اما این معضل برای آقایان همچنان پا برجاست. بنابراین اگر گوش های برجسته و غیر قرینه ای دارید، احتمالا باید جراحی اتوپلاستی را همان عمل زیبایی گوش را در نظر داشته باشید.

 

اما هزینه جراحی زیبایی گوش چقدر است؟

در این مقاله از وبسایت زیبان می خواهیم در مورد هزینه جراحی زیبایی گوش صحبت کنیم و به هر سوالی که در این زمینه دارید، پاسخ بدهیم. بنابراین اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های عمل اتوپلاستی هستید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

اتوپلاستی چیست

قبل از این که به سراغ هزینه جراحی زیبایی گوش برویم می خواهیم در مورد جراحی زیبایی گوش یا همان اتوپلاستی برویم

اساسا می دانید که این جراحی چیست و چگونه عمل می کند؟

کالری شماری رو رها کن که جواب نمیده 1 - هزینه جراحی زیبایی گوش (سال 1401)
هزینه جراحی زیبایی گوش

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که جراحی اتوپلاستی، نوعی درمان است که در طول آن، برجستگی گوش؛ عدم قرینه بودن آن و سایز گوش را تغییر می دهند.

بسته به این که گوش های شما چه مشکلی دارد، ممکن است از تکنیک های مختلفی برای اتوپلاستی استفاده شود که طبیعتا در هزینه جراحی زیبایی گوش نیز بی تاثیر نخواهد بود.

حالا چند نکته ی مهم در مورد اتوپلاستی:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • بهتر است جراحی اتوپلاستی در سنین پایین و کودکی انجام شود
  • این جراحی با برداشتن غضروف و عقب کشیدن گوش ها به سمت سر انجام می شود.
  • جراحی اتوپلاستی تماما روی بخش خارجی گوش صورت می گیرد و هیچ گونه تاثیری روی میزان شنوایی نخواهد داشت.
  • محل اصلی برش جراحی، روی پشت گوش است تا هم خارج کردن غضروف به راحتی صورت بگیرد و هم اینکه اسکار ناشی از آن پیدا نباشد.

عوامل موثر بر هزینه جراحی زیبایی گوش

حالا که با کلیات جراحی اتوپلاستی آشنا شدید، این سوال برایتان مطرح خواهد شد که چه فاکتورهایی در هزینه جراحی زیبایی گوش موثر خواهند بود؟ در واقع زمانی که به یک مرکز زیبایی یا مطب جراح مراجعه کردیم، باید انتظار چه هزینه هایی را داشته باشیم؟

  • دستمزد جراح: اصلی ترین فاکتور تعیین کننده ی قیمت جراحی گوش، دستمزد جراح گوش است. هر جراحی بسته به تجربه و مهارتی که دارد، ممکن است قیمت متفاوتی را ارائه کند. معمولا جراحانی که مهارت بیشتری در انجام جراحی اتوپلاستی دارند، دستمزد بیشتری نیز می گیرند.
  • تکنیک جراحی اتوپلاستی: یکی دیگر از فاکتورهایی که در هزینه کلی جراحی زیبایی گوش اثر می گذارد، تکنیکی است که به هنگام جراحی استفاده می شود. همان طور که گفتیم، ممکن است عمل قرینه سازی، رفع برجستگی یا حتی کاهش سایز مطرح باشد که طبیعتا قیمت هر یک از آن ها متفاوت است.
  • شرایط بیمار: برخی از عمل های زیبایی گوش با توجه به شرایط فرد سخت تر و پیچیده تر هستند. در چنین شرایطی ممکن است که قیمت و هزینه های جراحی نیز بالاتر برود.
  • هزینه بیهوشی و اتاق عمل: باید بگوییم که جراحی اتوپلاستی تحت بیهوشی عمومی صورت میگیرد. زمانی هم که بحث بیهوشی مطرح باشد، باید حتما به سراغ بیمارستان ها و کلینیک ها رفت و جراحی در آن جا انجام می شود. طبیعتا هزینه های بیهوشی و بیمارستان نیز در قیمت نهایی جراحی گوش اثرگذار است.
  • آزمایشات قبل و بعد از جراحی گوش: پیش از این که بخواهید جراحی کنید، باید یک سری آزمایشات و تست ها از شما گرفته شود تا پزشک جراح، مطمئن شود که کاندید مناسبی برای انجام جراحی زیبایی گوش هستید. طبیعتا این آزمایشات هزینه بر است. البته هزینه های مربوط به تست های بعد از جراحی نیز هست که به قیمت کل اتوپلاستی اضافه می شود.
کالری شماری رو رها کن که جواب نمیده 2 - هزینه جراحی زیبایی گوش (سال 1401)
هزینه جراحی زیبایی گوش

هزینه جراحی زیبایی گوش در سال 1401 تغییر کرده است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه ی چه چیزی در سال جدید تغییر نکرده است؟

جراحی اتوپلاستی نیز در سال 1401 با قیمت بالاتری انجام می شود. چرا که هزینه های مربوط به بیمارستان ها، مواد بیهوشی و…افزایش پیدا کرده است.

در حال حاضر ( مرداد ماه سال 1401)، جراحی زیبایی گوش از حدود 5 میلیون تومان آغاز شده و بالاتر می رود. البته باید بگوییم که هزینه های پایین، به معنای عدم تخصص و مهارت پزشک است. مطمئن باشید که این قیمت های پایین بی معنی نیست و حتما برای شما آسیب رسان خواهد بود.

بنابراین قبل از هر چیزی، ابتدا تخصص و مهارت جراح خود را مد نظر قرار بدهید و سپس در میان گزینه های موجود، جراحی که قیمت منصفانه تر و ارزان تری دارد را انتخاب کنید.

هزینه جراحی اتوپلاستی توسط بیمه پرداخت میشود؟

یکی از سوالات رایج مراجعه کنندگان، این است که آیا هزینه جراحی اتوپلاستی توسط بیمه پرداخت میشود یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که متاسفانه این جراحی نیز در زمره عمل های زیبایی قرار می گیرد و همان طور که احتمالا می دانید، جراحی های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند.

البته در صورتی که مشکل گوش شما به شنوایی تان نیز آسیب زده باشد، می توانید از طریق بیمه اقدام کنید و هزینه های خود را کاهش دهید.

هزینه عمل گوش در بیمارستان دولتی چقدر است؟

مشکل بزرگی که خیلی از بیمارستان های دولتی دارند این است که نوبت جراحی اصلا پیدا نمی شود. شما باید ماه ها و شاید حتی سال ها در انتظار بمانید تا نوبتتان شود. در ضمن کیفیت جراحی در بیمارستان های دولتی نیز چندان مناسب نیست. بنابراین طبیعی است که قیمت پایین تری داشته باشد اما تضمینی وجود ندارد که دچار مشکلات بعدی نشوید.

کالری شماری رو رها کن که جواب نمیده 4 - هزینه جراحی زیبایی گوش (سال 1401)
هزینه جراحی زیبایی گوش

بهتر است جراحی را پیدا کنید که با قیمت مناسب، عمل زیبایی گوش را برایتان انجام بدهد.

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که هزینه جراحی زیبایی گوش اگر توسط جراح ماهر و با تجربه صورت بگیرد، کاملا به صرفه است. شما می توانید از شر گوش های برجسته و عدم قرینه خلاص شوید.

دقت داشته باشید که هزینه های پایین، معمولا به معنای کیفیت پایین است. با اندکی جستجو در فضای مجازی و اینترنت، می توانید هزینه ی رایج جراحی زیبایی گوش را پیدا کنید. بنابراین هر قیمتی که پایین تر از عرف باشد، احتمالا به معنای عدم مهارت و تجربه ی جراح است.

مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران ( منطقه قلهک و نزدیک به مترو) یکی از بهترین مراکز زیبایی است که جراحی های اتوپلاستی را ارائه می کند. شما می توانید خیلی ساده و سریع با این مرکز تماس گرفته و در مورد هزینه جراحی زیبایی گوش سوال کنید. همکاران ما در این مرکز، آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: