جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)

0

images 2 1 - جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)

بسیاری افراد از زمان کودکی با اندازه و ظاهر گوش خود مشکل دارند یا اینکه برآمدگی گوش آن‌ها آن‌چنان که باید متقارن نیست یا افتادگی بیش‌ازحد دارد. به همین خاطر ممکن است کودک در مدرسه اذیت شود و بزرگسالان نیز ممکن است سعی کنند با پنهان کردن گوش به وسیله موهایشان یا استفاده از کلاه، ظاهر نامناسب گوش خود را پنهان کنند. خوشبختانه، عمل زیبایی گوش که به‌عنوان جراحی پلاستیک گوش نیز شناخته می‌شود، در حال حاضر برای برطرف کردن مشکلات زیبایی گوش قابل استفاده است. عمل گوش فقط باید توسط یک جراح پلاستیک با تجربه انجام شود و می‌تواند نتایج شگفت‌انگیز بر ظاهر، اعتمادبه‌نفس، و کیفیت کلی زندگی بیمار به همراه داشته باشد. این عمل جراحی ترمیمی به‌طور گسترده در بین بزرگسالان و کودکان متداول است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

انواع جراحی‌های زیبایی گوش

بازسازی گوش و جراحی اتوپلاستی تجدید ساختار

بازسازی گوش و جراحی تغییر شکل گوش معمولاً تحت بی‌هوشی موضعی برای بزرگسالان و با بی‌هوشی عمومی برای کودکان انجام می‌شود. برای شروع عمل جراحی بازسازی گوش، جراح یک برش پشت گوش برای دسترسی به غضروف گوش ایجاد می‌کند. به‌این‌ترتیب می‌توان غضروف گوش را تغییر شکل داد و پوست اضافی آن را حذف کرد. درنهایت، در صورت نیاز، موقعیت قرار گرفتن گوش به سر نزدیک‌تر می‌شود و شکاف ایجادشده با بخیه‌های مناسب بسته می‌شود. جراحی زیبایی گوش معمولاً بین یک تا دو ساعت با توجه به حجم فعالیت‌های لازم در عمل جراحی انجام می‌شود.

اگر یک بیمار دارای برآمدگی گوش باشد، از عمل جراحی بازسازی گوش برای تغییر موقعیت قرارگیری آن و نزدیک کردن محل گوش به اطراف سر استفاده می‌شود. در این عمل جراحی پوست برداشته شده از پشت گوش با هم ترکیب شده، غضروف گوش کوچک می‌شود و تکنیک‌های اسکورینگ برای دستیابی به محل مناسب گوش بکار می‌رود. تکنیک‌های ترکیبی استفاده شده در این حالت به جراح کمک می‌کند ظاهر ایده آل و موقعیت مناسب را برای گوش‌های بیمار ایجاد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: