منافذ متورم شده و گشاد شده در سطح پوست : نابودی منافذ باز واینر

0
teen male popping acne 214x300 - منافذ متورم شده و گشاد شده در سطح پوست : نابودی منافذ باز واینر
منافذ متورم شده و گشاد شده در سطح پوست : نابودی منافذ باز واینر

اگر شما دارای پوستی با منافذ باز هستید بنابراین با مشکل استخراج کراتوتیک پلاگین از این منافذ مانند بسیار افراد دیگر روبرو هستید. زمانیکه ماده درون منافذ استخراج می شود. این منافذ دوباره توسط مواد کراتوتیک که بسیار به پلاگین اصلی شبیه هستند در عرض چند هفته پر می شوند. برای خارج کردن کراتین سفید و تر از قسمت های عمیق منافذ شما مرتباٌ محل را فشار می دهید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - منافذ متورم شده و گشاد شده در سطح پوست : نابودی منافذ باز واینر پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - منافذ متورم شده و گشاد شده در سطح پوست : نابودی منافذ باز واینر پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - منافذ متورم شده و گشاد شده در سطح پوست : نابودی منافذ باز واینر نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بیماران در تلاش برای درمان این منافذ هستند تا از تجربه ی دردی که برای آن ها داشته خود را برهانند. اگر در چنین شرایطی به سر میبرید بی درنگ به یک متخصص پوست مراجعه کنید.

منافذ متورم و باز شده( جوش سر سیاه) در سطح پوست چگونه هستند؟

این وضعیت معمولا بر چهره افراد تاثیر بسیاری دارد و با اینکه خوش خیم است اما از نظر افراد زیادی ناخوشایند است. این منافذ معمولا به صورت تک تک بر روی گونه ها ، پیشانی و یا حتی اطراف لب بوجود می آیند. همچنین بر روی بدن و یا در ناحیه پشت و کمر و قفسه ی سینه نیز به چشم میخورند که البته می توان آن ها در ناحیه ی بیرونی گوش نیز مشاهده کرد. پوست در اطراف این منافذ معمولا تغییر نخواهد کرد.

دلایل ایجاد منافذ گشاد شده و جوش های سر سیاه

علت این بیماری کاملا ناشناخته مانده است. اما انگیزه اصلی از این منافذ گشاد واینر ممکن است عفونت مسدود شده در روزنه فولیکول یک فرد باشد، که شبیه به دیگر شرایط کیستیک ( کیسه ای) است.

این بیماری بیشتر در مرد های سفید پوست به چشم میخورد و کمتر در زنان دیده شده ولی با این حال در هر دو جس تاثیر خود را داشته و نمیتوان گفت که فقط بر یک گروه متاثر بوده است. معمولا افراد بالای 40 سال به این بیماری مبتلا هستنو از سال ها قبل از مراجعه به پزشک از این بیماری رنج میبرده اند.

چگونگی مقابله با منافذ باز واینر

از آنجا که این بیماری در اندازه و شدت بسیار متفاوت است، شرایط مقابله با آن نیز متفاوت است.

  1. لایه برداری با مالش پوست- در این روش فرد با ضایعات کوچک به راحتی قابل درمان است و باید با پزشک خود به طور مداوم برای استفاده از دارو های مناسب برای استعمال در محل در تماس باشد.
  2. ایجاد عادات سالم در مراقبت از پوست- با ایجاد عادات سالم از قبیل نخاراندن و زخمی نکردن این منافذ ، در بهبود و سلامت پوست خود گامی به جلو برداشته اید. در صورت رعایت نکردن موارد به عفونت در این نواحی دچار شده و شرایط از گذشته سختر خواهد شد.
  3. زدودن منفذ باز واینر- که معمولا با ایجاد یک برش 3 میلی متری این قسمت را تخلیه کرده و بخیه زده و آنتی بیوتیک تجویز می کنند و به توصیه پزشک هر روز پانسمان را تعویض می کنند تا بهبودی حاصل شود.

لینک منبع : اینجا کلیک کنید

گردآورنده: میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: