کاشت مو: سری انباشته از مو منتظر شماست

1
hair transplant1 300x181 - کاشت مو: سری انباشته از مو منتظر شماست
کاشت مو: سری انباشته از مو منتظر شماست

سلامتی و جوانی دو امر بسیار مهم در زندگی انسان ها قلمداد می شوند که نمی توان بدون آن ها با شادی و به دور از افسردگی زندگی کرد. انسان ها نمی توانند تا ابد زیبایی و سلامت و جوانی را با خود همراه داشته باشند. ریزش مو یکی از همین موارد ست که انسان در طوا زمان با آن دسته پنجه نرم میکرده است، اما هم اکنون روش های تازه ای در رسیدگی به این امر یافت شده که دیگر نیاز به غصه خوردن برای از دست دادن مو های خود ندارید. افراد با داشتن سری پر مو ویا حتی کمی پر نسبت به گذشته اهتماد به نفس خود را بدست می آورند و احساس جوانی و زیبایی در آن ها بار دیگر زنده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - کاشت مو: سری انباشته از مو منتظر شماست پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - کاشت مو: سری انباشته از مو منتظر شماست پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - کاشت مو: سری انباشته از مو منتظر شماست نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ریزش شدید موها و حتی کچل شدن اگر موجب ناراحتی و آزار شما می باشد ، کاشت مو بهترین راه و درمان  برای از بردن افسردگی و حس کردن زیبایی خود است. اما لطفا در طی عمل و یا بعد از عمل اطلاعات کافی در رابطه با کاشت مو از دکتر خورد دریافت کنید چرا که باید شرایط با انتظارات شما بعد از عمل مطابقت داشته باشد.

کاشت مو چیست؟

تغییر مکان ریشه های مو از قسمت های پر موی بدن یا حتی کم موی بدن به قسمت هایی که مویی نداردو یا از تراکم کمتری بر خوردار است را کاشت مو می گویند. پزشکان متخصص از سال 1950 به کاشت مو مشغول بودند، اما در گذر زمان این عمل جراحی شیوه ها و روش های نوینی را از آن خود کرده و به همراه داشته است.

معمولا پروسه و فرآیند کاشت مو در مطب و یا کلینیک انجام می شود. ابتدا جراح پوست سر شما را کاملا پاکسازی می نماید و سپس با تزریق دارو باعث بی حسی موضعی در آن قسمت می شود. جراح یکی از دو روش موجو را برای کاشت مو بر می گزیند: جراحی نوار واحد فولیکولی (Fuss) و یا استخراج نوار فولیکولی (Fue).

در روش Fuss، جراح یک نوار 6- 10 اینچ از پوست از پشت سر را جدا کرده و سپس پوست سر را از آن قسمت ها به یکدیگر می دوزد. این قسمت بعد از مدتی خیلی سریع با رویش مو ها از دیده پنهان می ماند. سپس، تیم جراحی ، نوار جدا شده از پشت سر را به 500 تا 2000 پیوند تک مو یا چند مو تقسیم می کنند و بسته به وسعت سطح و نوع خود مو، کیفیت، رنگ و اندازه از منطقه که در آن شما در حال گرفتن پیوند هستید، تعداد پیوندها و نوع آن ها مشخص می شوند.

اگر شما از روش Fue استفاده می کنید و پیوند ها را اینگونه بدست می آورید، باید آگاه باشید که در این روش تیم جراحان پوست سر را از ناحیه ی پشت می تراشند. سپس پزشکان فولیکول های مو را یک به یک از این ناحیه استخراج می کنند. قسمت های به جا مانده که به صورت نقطه هایی هستند کم کم درمان می شوند در زیر موها پنهان می شوند. در ادامه ، هر دو روش به یک شیوه ادامه می یابند که، بعد از عمل گرفتن پیوندها و تمیز کردن محل قابل پیوند، کار به ایجاد سوراخ ها و یا شکاف هایی با کارد کوچک جراحی و یا سوزن در ناحیه ی پیوند می رسد و هر پیوند در یک سوراخ قرار خواهد گرفت. معمولا اینگونه عمل ها با یک تیم جراحی همراه است.

با توجه به سطحی که نیاز به پیوند دارد، کاشت مو از 4 تا 8 ساعت به طول می انجامد که این فرایند ممکن است به طول بانجامد چرا که ریزش مو در مواردی دوباره دیده شده و یا نیاز به موهای ضخیم تری در فرد احساس می شود.

لینک منبع: اینجا کلیک کنید

گردآورنده: میترا کرمانیان

1 نظر
  1. zahra.h می گوید

    بسیار عالی!!!!!دستتون درد نکنه!
    افرادیکه کاشت مو انجام میدن برای شستشوی موها مشکل خاصی ندارن؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: