لیفت بازو- آیا لیفت بازو روشی برای زیبایی اندام شما است ؟

0

لیفت بازو 

اگر به طور آگاهانه احساس می کنید که بازوی شما دارای پوستی شل شده و آویزان است ، لیفت بازو می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. در طی این روش کانتورینگ جراح شما پوست اظافی رابرداشته و قسمتی را که در آن چربی رسوب کرده است را حذف می کند. سپس جراح شما پوست شما را می کشد به شکلی که این کار با حد فاصل مربوطه با بازوی شما مطابقت داشته باشد. هدف شما از این جراحی داشتن پوستی صاف و شفاف است که با عمل لیفت بازو شکل اندام شما نیز بهتر می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیفت بازو- آیا لیفت بازو روشی برای زیبایی اندام شما است ؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیفت بازو- آیا لیفت بازو روشی برای زیبایی اندام شما است ؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیفت بازو- آیا لیفت بازو روشی برای زیبایی اندام شما است ؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جراحی لیفت بازو  ممکن است گزینه خوبی باشد اگر اخیرا وزن زیادی را پس از عمل جراحی یا به علت رژیم غذایی و ورزش از دست داده اید.لیفت بازو همچنین می تواند یک راه  موثر برای درمان نشانه های پیری در دست شما باشد.چندین تکنیک جراحی وجود دارد که می تواند برای انجام این روش مورد استفاده قرار گیرد، از جمله لیفت بازوی بالایی و یا لیفت بازوی کوچک .

مهم نیست که کدام دسته از روش هارا انتخاب کنید، درمان می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی ظاهر کلی شما داشته باشد. مانند بسیاری از مردان و زنان، ممکن است دریابید که حتی تغییر ظریف در ظاهر بازوها شما می تواند بدن شما را به طور قابل توجهی جوان تر و باریک تر نشان دهد.

همانطور که با بسیاری از دیگر روش های جراحی پلاستیک، شما ممکن است انتخاب کنید که عمللیفت بازو روشی است که  انجام شده به تنهایی و یا همراه با روش های دیگر به عنوان بخشی از برنامه درمان جامع تر به کار گرفته شود. گاهی اوقات بیماران تصمیم می گیرند که عمل لیفت بازو را به همراه جراحی لیفت سینه ، جراحی صورت، جراحی زیبایی شکم و جراحی زیبایی ابرو و  گردن با هم انجام بدهند.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید. 

چه کسانی کاندید عمل لیفت بازو هستند ؟ 

اگر چه چنین چیزی به عنوان یک نامزد “کامل” برای هر عمل جراحی پلاستیک وجود ندارد، ویژگی های خاصی وجود دارد که متمایز کننده نامزدهای دیگر در روش عمل لیفت بازو است.. به علاوه مواردی وجود دارد که باید برای عمل لیفت بازو مورد توجه قرار بگیرد این عوامل عبارتند از :

وزن 

اگر به تازگی وزن زیادی را در ار ورزش و یا عمل جراحی خاصی از دست داده اید و یا اگر قبل از اینها به علت بارداری اظافه وزن داشتید و در طول زمان بعد از زمان زایمان وزن خود را کم کردید ممکن است به علت افتادگی پوست و شل و آویزان شدن پوست مورد آزار و اذیت واقع شوید.اگر چنین است، شما ممکن است کاندیدای عالی برایعمل لیفت بازو  باشد. با این حال، قبل از انجام این روش، باید وزن مناسبی برای انجام این کار  داشته باشید. کاهش وزن اضافی می تواند شما را با با داشتن پوستی زیباتر ، و گرفتن نتایج بهتر از درمان اندام زیباتری را به شما بدهد.

سن 

بزرگسالان در سنین مختلف ممکن است واجد شرایط عمل  لفت بازو ی باشند. با این حال، اگر شما همچنان مقدار قابل توجهی ازحالت کشسانی را در بازوی خود داشته باشید، به نتایج مطلوب خواهید رسید. علاوه بر این، باید بتوانید بیهوشی را تحمل کنید. اگر شما بیش از 65 سال سن دارید، قبل از تایید عمل جراحی لیپوساکشن، پزشک ممکن است چندآزمایش اظافه تر را نیز برای شما توصیه کند، با این وجود، برای بیماران سالم،  انجام لیفت بازو مورد تایید قرار می گیرد، عمل جراحی لیفت  بازو به طور معمول شامل خطرات بسیار کمی است.

موارد قابل توجه دیگر:
برای واجد شرایط بودن برای عمل لیفت بازو ،

شما باید: در سلامتکامل باشید .
سیگار نکشید.
انتظارات واقعی در مورد نتایج عمل جراحی داشته باشید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

در نهایت، تنها راه برای تعیین نامزدی خود برای برشیو پلاستی یا لیفت بازو  برنامه ریزی و  مشاوره با جراح پلاستیک شما است.

هزینه 

طبق گزارش انجمن آمریکایی آمریکایی پزشكان  آمریکا سال 2013، میانگین هزینه جراحی پزشكان بالایی كه جراح ارتش دست بالایی بود، 3،729 دلار بود. با این حال، هزینه های اضافی، از جمله امکانات جراحی، متخصص بیهوشی و دارو، در این قیمت تخمین زده نمی شود.

تعیین هزینه جراحی شما

البته هزینه کامل یک جراحی لیفت بازو  برای هر بیمار متفاوت است. کل برای روش شما بستگی به چندین عامل مختلف دارد. این ملاحظات عبارتند از:

نوع بازو: هزینه جراحی شما تا حدی بستگی به طول و پیچیدگی این روش دارد. بنابراین بازوی بالیی  معمولا هزینه ای بیش از ک هزینه لیفت بازوی ساده دارد.

جایی که زندگی می کنید: هزینه های جراحی در سراسر کشور متفاوت است. به طور کلی، هزینه درمان شما بالاتر خواهد بود اگر سطح زندگی شما به طور کلی بالاتر باشد.

امکانات جراحی:جراحی لیفت بازو از جمله  روش های سرپایی است که می تواند در یک بیمارستان یا مرکز جراحی انجام شود. در اکثر موارد یک روش هزینه ای بیشتر در صورت وقوع در بیمارستان خواهد داشت.با این حال، به دلیل اینکهعمل لیفت بازو برای شما ساده تر باشد ایمنی شما را در موارد غیرقابل پیشبینی اضطراری تضمین شود  ممکن است بخواهید هزینه های بالاتری را بپردازید. برخی از پزشکان دارای امکانات جراحی خود هستند. این جراحان ممکن است هزینه های اضافی را بپردازند.

تجربه و اعتبار دکتر شما: در اغلب موارد، یک جراح با تجربه یا شناخته شده بیش از یک دوست  غیرمنتظره یا غیر قابل اعتماد برای شما می باشد. به یاد داشته باشیدعمل لیفت بازو در واقع یک سرمایه گذاری در ظاهر و آینده شما است.مهم است که یک دکتر را انتخاب کنید که ازشا ا و بدن شما محافظت می کند و نتایج زیبایی شناختی خوبیرا به همراه داشته باشد حتی اگرلازم باشد هزینه بیشتری بابت این کار بپردازید.

پرداخت هزینه 

عمل لیفت بازو جزء روشهای زیبایی هستند و بنابراین از لحاظ پزشکی  جزء عمل های ضروری نیست. بنابراین، اغلب برنامه های بیمه هزینه های درمان را پوشش نمی دهند. با این وجود، گزینه های مالی متعددی وجود دارد که ممکن است بتواند به شما در پرداخت هزینه برفیوپلاستی کمک کند.

تامین هزینه های جراحی 

بسیاری از پزشکان هزینه مربوط به عمل لیفت بازو را در همان مطب دریافت می کنند. در بسیاری از موارد، این می تواند شامل هزینه  ثابت، و هزینه هایی متغیر دیگری است که پس از عمل گفته می شود. علاوه بر این، برخی پزشک ها ممکن است تخفیف های خود را ارائه دهند، اگر شما برای عمل جراحی خود قبل از درمان کامل پرداخت کنید. اطمینان حاصل کنید که در مورد این گزینه ها در مشاوره اولیه خود بپرسید.

چگونگی انتخاب جراح 

عمل لیفت بازو  می تواند مزایای زیادی را از نظر ظاهر و اعتماد به نفس شما به ارمغان بیاورد. بنابراین مهم است که یک متخصص و مجرب را انتخاب کنید. هنگامی که شما یک دکتر انتخاب می کنید، چندین چیز را باید بررسی کنید. برای کمک بیشتر، شما همچنین می توانید از ابزار جستجوی دستی DocShop برای یافتن جراح در منطقه خود استفاده کنید.

تجربه 

همچنین مهم است که یک دکتر را انتخاب کنید که با عمل لیفت بازو  تجربه داشته باشد. حتی اگر جراح شهرت برجسته ای برای سایر روش های جراحی پلاستیک داشته باشد، ممکن است انتخاب خوبی برایبرشیو پلاستی شما نباشد. به یک پزشک مراجعه کنید که به طور منظم فت بازو  را انجام می دهد.

امکانات بیمارستان 

بسیاری از پزشکان خوب در مراکز جراحی سیار کار می کنند و برخی از امکانات خود را دارند.با این حال، اگر یکی از این پزشکان را انتخاب کنید، باید اطمینان حاصل کنید که او در بیمارستان محلی نیز حق امتیاز دارد.عمل لیفت بازو  به ندرت عوارض ایجاد می کنند، اما همه جراحی ها در معرض خطر هستند.در مورد  امتیازات بیمارستان  اطمینان حاصل کنید که دارای امکانات باشد  عوارض ناشی از درمان اضطراری به دست شما برسد اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، این امتیازات نشان دهنده مهارت و اعتبار پزشک است. بیمارستان ها فقط به پزشکانی که شهرت خوبی دارند، به حفظ استانداردهای ایمنی مناسب، و پیروی از پروتکل اخلاقی پایبند هستند.علاوه بر این، شما باید وضعیت خدمات درمانی دکتر را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که توسط انجمن های آمریکایی برای اعتباربخشی مراکز جراحی پلاستیک  معتبر است. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که مرکز و پزشک شما تمام استانداردهای ایمنی مناسب را حفظ می کنند.

نتایج گذشته و اعتبار

یکی از موثرترین روش های یافتن جراح، توصیه به دوستان یا پزشک مراقبت های اولیه شما است. شما همچنین می توانید ابزار جستجوی DocShop را برای پیدا کردن چند پزشک متخصص در منطقه خود استفاده کنید. هنگامی که جستجوی خود را محدود کرده اید، باید از هر دکتر به صورت شخصی بازدید کنید. بپرسید که گالری  عکس ها و کار کار قبلی خود را ببینید همانطور که به تصاویر نگاه میکنید، از خودتان بپرسید که آیا نتایج طبیعی به نظر می رسد یا خیر، اگر نتیجه مشابهی راضی باشید. اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر به خوبی روشن و گرفته شده از چند زاویه مختلف گرفته شده است.

شما همچنین می توانید قبل از انتخاب نهایی خود، مدارک پزشکی پزشک را بررسی کنید. هر ایالت مورد نیاز است که پرونده ها و شکایات مربوط به تخلفات را حفظ کند و باید این اطلاعات را برای عموم فراهم کند. در بسیاری موارد، شما می توانید این اطلاعات را آنلاین مشاهده کنید، اگر چه در برخی از مناطق ممکن است مجبور شوید از طریق ایمیل درخواست نسخه های کاغذی خود مشاهده  کنید.

تکنیک های مورد نظر در لیفت بازو 

عمل لیفت بازو  یک روش جراحی است که می تواند با استفاده از دو تکنیک انجام شود. عمل لیفت بازوی بالایی شامل برش درون زیر بغل و زیر دست بازو به آرنج است. در عمل لیفت بازو ی کوچک  دست، برشدر قسمت حفره بازو  است.

لیفت بازوی بالایی 

در لیفت بازوی بالایی میزان پوست  اظافی از بازو برداشته می شود.. در اغلب موارد، این پوست اظافه یا چربی ناشی  از کاهش وزن سریع یا از دست دادن الاستیک پوست به علت فرایند پیری طبیعی است.برای انجام لیفت بازوی بالایی، جراح شما یک برش را در امتداد بازو ایجاد می کند.محل و طول برش بسته به میزان پوستی که میخواهید برداشته شود، متفاوت است و همچنین ممکن است حالت شل شدگی پوست  بیش از حد متفاوت باشد. در یک عمل برشیو پلاستی  استاندارد، برش ازقسمت زیر بغل تا قسمت  آرنج خود ادامه خواهد یافت. پزشک شما ممکن است در طی این روش یک برش منحنی یا Z شکل ایجاد کند تا زخم را پس از بهبودی به حداقل برساند.اگر پوست شما بیش از حد سست و شل است ، ممکن است شما بهترین نامزد برای برای یک برشیوپلاستی گسترده  باشید.در این عمل جراحی، برش از قسمت زیر بغل شروع شده  و در کنار سینه خود قرار دهید. با این برش طولانی، پزشک شما می تواند حداکثر مقدار پوست را حذف کند.

لیفت بازوی کوچک 

در لیفت بازوی کوچک ممکن است شما به میزان بسیار کمی برای اصلاح پوست بازوی بالایی نیاز داشته باشید. این روش لیفت بازوی کوچک شبیه به یک لیفت کامل بازو است. با این حال، در عمل لیفت بازوی کوچک ، برش بسیار کوچکتر است. در اغلب موارد، جراح می تواند برش را در زیر بغل انجام بدهد، جایی که اسکار به سختی قابل مشاهده استدر روش لیفت بازوی کوچک ر مچ دستی معمولا برای بیمارانی که مقدار متوسط وزن را به دلیل رژیم و ورزش و یا افرادی که پوستی بیش از حد از طریق پیری ایجاد کرده اند، استفاده می شود.بیشتر جراحاندر جراحی لیفت بازو روش  برشیوپلاستی سنتیرا مورد استفاده قرار می دهند ، به شکلی که در این نوع عمل نیاز به اصلاح شدید  پوست پس از کاهش وزن  نیست.

روش انجام عمل لیفت بازو 

عمل لیفت بازو  معمولا یک تا دو ساعت طول می کشد. این روش کمی متفاوت خواهد بود، بسته به نوع جراحی که می خواهید انجام دهید دارد. با این حال،  در حالت استاندارد،  و به طور گسترده، و مینی برشیو پلاستی همه از همان مراحل اولیه پیروی می کنند.

بیهوشی، برش، و حذف بافت

قبل از باز شدن دست خود، پزشک شما آرام بخش را برای شما تجویز می کند. . نوع آرامبخشی که انتخاب می شود به نیازهای بهداشتی، تنظیمات شخصی و توصیه دکتر شما بستگی دارد.در بیشتر موارد، شما بیهوشی عمومی دریافت خواهید کرد و شما در طول عمل جراحی کاملا خواب خواهید داشت. بعضی از پزشکان ممکن است مسکن آی وی  را توصیه کنند. این داروهاشما را به خواب “نسبتا سبکی ” می برد. . گرچه شما از لحاظ فنی آگاه هستید، به طور کامل از آنچه در حال وقوع است اطلاع ندارید. هنگامی که دارو قطع می شود، و شما بهوش می آیید چیزی راجع به روش عمل به یاد نمی آورید.

بهبودی پس از عمل 

پس از عمل لیفت بازو ، باید انتظار داشته باشید که برخی التهاب و درد را تجربه کنید.برای رفع ناراحتی خود یک نسخه از داروی درد دریافت خواهید کرد.برای کاهش تورم، باید با ببر روی بازوی خود حالت نشسته یا خوابیده داشته باشید. مطمئن شوید قسمت جراحی شده تمیز شده است و در نهایت بانداز شده است. برای چند روز اول شما باید با  اسفنجمحل جراحی را تمیز کنید. . با این حال، شما می توانید دوش گرفتن در اسرع وقت انجام دهید.   اطمینان حاصل کنید که برش های خود را قبل از جایگزینی باند های خود خشک کنید.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی 

منبع :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: