لیفت بازو بدون عمل جراحی تنها با یک جلسه درمان

0
arm lift scar 300x200 - لیفت بازو بدون عمل جراحی تنها با یک جلسه درمان
لیفت بازو بدون عمل جراحی تنها با یک جلسه درمان

لیفت بازو بدون عمل جراحی تنها با یک جلسه درمان

شاید با کاهش پوست زیر بازو و اطراف زانو دیگر نیازی به عمل جراحی نباشد. مطالعه ای که توسط دو متخصص پوست با نام های تینا آلستر و الیزابت تنزی در واشینگتن دی سی انجام شد نشان داد که آلثرا- روشی که با دستگاه التراسوند کار می کند- به تنهایی قادر به لیفت بازو تنها در یک جلسه درمان است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیفت بازو بدون عمل جراحی تنها با یک جلسه درمان پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیفت بازو بدون عمل جراحی تنها با یک جلسه درمان پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیفت بازو بدون عمل جراحی تنها با یک جلسه درمان نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در نتیجه، این روش غیر تهاجمی که به تایید سازمان FDA تنها برای لیفت صورت در آمده بود، با مشاهده ی نتایج این روش را برای مناطق دیگر نیز اختصاص دادند.

دکتر آلستر در این باره می گوید: ” انرژی التراسونیک از لیزر و امواج رادیو فرکانسی بیشتر در پوست نفوذ می کند و با استفاده از تکنیک های مختلف می توان همانطور که صورت لیفت می شود، بازو را نیز لیفت کرد.”

این روش غیر تهاجمی خبری خوب برای افرادی ست که از عمل های تهاجمی و جراحی وحشت دارند و اینگونه تصور می کنند که بریدگی ای از آرنج تا بالا یا زیر بازو برای رفع افتادگی ایجاد می شود.

به خاطر بسپارید ، افرادی هستند که حتی از این روش در لیفت و رفع سلولیت های ران ها استفاده می کنند، البته بهترین مکان ها برای درمان با این روش در محدوده ی بالای بازوها و زانو های شل و گوشت آلو است. چون این روش بی درد است بنابراین، می تواند در هر مکانی بین 30 تا 45 دقیقه انجام شود، البته لازم به ذکر است که بدون درد نیست.

این روش مانند سونوگرافی در زمان بارداری نیست. در واقع پرتو های الترا سوند عمیقا به داخل پوست نفوذ می کند و به گرما تبدیل می شوند. بنابراین از مسکن هایی در طول عمل برای کاهش درد استفاده می شود. هیچ دوره ی نقاهتی پس از عمل وجود ندارد، تنها در برخی از افراد التهاباتی در محل دیده می شود، پس از چندی از بدن رفع می گردد.

نتایج نهایی به سرعت و یا بلا فاصله قابل مشاهده نیستند و در طول 6 ماه آتی بهتر دیده می شوند. البته در صورت نیاز می توانید سریعتری جلسه ای دیگر را به این در مان اختصاص دهید.

لینک منبع

گردآورنده: میترا کرمانیان

پاسخ سوالاتتان را از ما بخواهید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: