لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی- نکاتی که شاید از شما پنهان مانده باشد؟

0

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

سلام دوستان!  آیا می دانید که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی یکی از پرطرف دارترین انواع لیزر ها است. امروز زیبان قصد داره نکات مهمی را در مورد لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی برای شما عنوان کنه.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی- نکاتی که شاید از شما پنهان مانده باشد؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی- نکاتی که شاید از شما پنهان مانده باشد؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی- نکاتی که شاید از شما پنهان مانده باشد؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

البته تهران اسکین هم به عنوان مرجع کامل در مورد لیزر و پوست و مو، اطلا عات مهمی رو در مورد لیزر در اختیار شما قرار می ده.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی برای چه کسانی مناسب است؟

لیزر نوعی نور است که در طول موج خاص تقویت شده است، و بسته به بافت هدف مورد نظر در موارد مختلف طول موج آن فرق می کند.در رابطه با لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی می توان گفت این نوع لیزر برای پوست هایی مناسب است که رنگ روشن و کلفت دارند و موهای زائد آنها نیز ضخیم است و یا به رنگ قهوه ای یا سیاه می باشد.

تا کنون دلیل خاصی برای وجود موی زائد در ناحیه تناسلی مشخص نشده است. اما بنا بر گفته برخی از کارشناسان لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی یک روش کم عارضه و بدون درد است و در طی حدود 4 جلسه تا حدود 90 درصد از موهای زائد اندام تناسلی از بین می رود.

موهای زائد ناحیه تناسلی - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی- نکاتی که شاید از شما پنهان مانده باشد؟
لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

چه کسانی کاندید مناسب برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی هستند؟

به طور کلی همه کسانی که بالای سن 17 سال هستند و دارای بیماری خاصی از نقطه نظر بیماری پوستی یا مادر زادی نیستند، می توانند کاندید خوبی برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باشند.

البته میزان اثر بخشی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به ضخامت و استحکام پوست شما بستگی دارد.و هر جلسه لیزر برای موهای زائد ناحیه تناسلی می تواند حدود 10 تا 15 دقیقه طول بکشد. در مورد لیزر موهای ز ائد ناحیه تناسلی یک روش برای همه وجود ندارد، بنابراین بهتر است قبل از اقدام برای انجام لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

مزایای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چیست؟

به دلیل اینکه موهای ناحیه تناسلی آزار دهنده می باشند، ممکن است زمانی که شما به استخر برای شنا یا برای ورزش یا انجام یوگا به باشگاه می روید از لبه بیکینی شما این موها بیرون بزند، بنا براین ترجیح می دهید که با تیغ زدن از آنها خلاص شوید. اما این روش نیز  هم خسته کننده است و هم وقت گیر.

علاوه بر این ممکن است با استفاده از تیغ دچار جوش یا زخم شوید که خود جوش زدن نیز کمتر از موی زائد آزار دهنده نمی باشد و یا حتی ممکن است همراه با خارش و قرمزی همراه باشد.

بنابراین اگر شما روش لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی را انتخاب کنید، از عوارض پس از تیغ زدن مانند خارش، قرمزی، جوش زدن و حتی موهای زیر پوستی خلاص می شوید.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی دائمی است؟

اگر  از کسانی که برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به مراکز تخصصی لیزر مراجعه کردند این سوال را بپرسید با پاسخ های متفاوتی روبرو می شوید. ممکن است بعضی از  آنها بگویند که بعد از جلسه 6 لیزر دیگر شاهد رشد موها نخواهند بود. اما برای تعدادی از آنان رشد موها ادامه پیدا خواهد کرد و نیاز به تعداد جلسات بیشتری دارند.

اما در بیشتر موارد می توان گفت که لیزر موهای زائد در ناحیه تناسلی دائمی بوده و اگر شاهد رشد موهای نازک و یا تعداد کم موها در ناحیه تناسلی باشیم،  تنها با مراجعه سالی یک یا دو بار برای لیزر مجدد می توان اقدام کرد.

آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی درد دارد ؟

بسیاری از کسانی که برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی اقدام می کنند در مورد درد در ناحیه تناسلی احساسی مانند خوردن ضربه کش لاستیکی به ناحیه تناسلی گزارش می کنند. بنابراین نمی توان درد لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی را انکار کرد. اگر شما به درد بسیار حساس هستید می توانید این موضوع را با پزشک متخصص خود در جلسه مشاوره در میان بگذارید به دلیل اینکه ناحیه تناسلی از نواحی حساس بدن است.

به احتمال زیاد اگر میزان درد برای شما آزار دهنده و زیاد باشد، پزشک شما یک بی حس کننده را برای شما توصیه می کند تا بتوانید در روز لیزر از آن استفاده کنید.

امروزه استفاده از سیستم کولینگ در جدید ترین دستگاههای لیزر می تواند میزان درد را برای افراد مراجعه کننده به حداقل برساند.

آمادگی لازم قبل از انجام لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چگونه است؟ 

حتما در جلسه مشاوره قبل از انجام لیزر ناحیه تناسلی به شما توصیه های لازم می شود. اما نکات بسیار مهمی را باید قبل از انجام لیزر رعایت کنید که در این قسمت به آنها می پردازیم.

بهتر است قبل از انجام لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی از کارهایی مثل موم انداختن و وکس کردن اجتناب کنید.به دلیل اینکه پزشکان می خواهند موها در فولیکول باشند تا فرایند لیزر به طور موثر انجام شود.

همچنین برنزه کردن و استفاده از حمام آفتاب نیز قبل از انجام عمل لیزر ناحیه تناسلی ممنوع است به دلیل برنزه کردن اثر بخشی لیزر را از بین می برد.

تنها کاری که قبل از انجام عمل لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مجاز به انجام آن هستید استفاده از تیغ و تراشیدن موهای زائد ناحیه تناسلی است.

جلسه درمانی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چگونه است ؟

جلسه درمانی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی خیلی سریع انجام می شود. می توان گفت زمان هر جلسه لیزر حدود 15 دقیقه می باشد. شما می توانید در بین جلسات لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی خود را با تیغ بتراشید، شما در این زمان بین جلسات شاهد خواهید بود که رنگ موها روشن تر شده و نازک تر می شوند. تنها نکته مهم این است که در جلسات مربوط به لیزر به موقع حاضر شوید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید و به توصیه های پزشک خود قبل و بعد از زمان لیزر توجه کامل داشته باشید.

عوارض شایع لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چیست؟ 

نمی توان عوارض مربوط به لیزر به خصوص لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی را انکار کرد . اما این عوارض چندان شدید نیست که باعث شود شما از انجام لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی صرف نظر کنید و یا از آن بترسید! برخی از این عوارض عبارتند از:

تورم و قرمزی در ناحیه لیزر شده

احساس سوزش و گرمای زیاد در ناحیه تناسلی

ایجاد تاول های جزئی در ناحیه تناسلی

ایجاد التهاب در ناحیه تناسلی

شکل پوست شما پس از جلسه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چگونه است؟ 

هنگامی که شما لیزر ناحیه تناسلی را انجام می دهید پس از احساس سوزش بر روی پوست خود، ممکن است احساس خارش هم داشته باشید اما به دلیل اینکه پوست اطراف هر فولیکول در زمان لیزر موهای زائد قرمز و متورم می شود شما به طور کلی ظاهر قرمزی روی پوست خود مشاهده می کنید. این قرمز شدن حدود 20 دقیقه بیشتر طول نمی کشد. معمولا زمانی که به خانه بر می گردید این قرمزی کمتر می شود.

مدت زمان لازم برای حذف دائمی موها پس از لیزر موهای زائد تناسلی چقدر است؟

هدف اصلی از انجام لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی این است که موهای زائد آن به طور کامل حذف شود. اما این حذف شدن به طور کامل شاید نیازمند 8 تا 12 جلسه درمان باشد. اکثر افرادی که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی را انجام می دهند میزان بهبودی را تز 50 تا 90 درصد بیان می کنند.

شما می توانید پس از اولین دوره درمان، این نتایج را با تکرار یک یا دو جلسه لیزر در طول سال حفظ کنید. این کار باعث می شود تا رشد موهای جدید کند شود.

دوره بهبودی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چقدر طول می کشد؟

می توان به صراحت گفت که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی نیاز به دوره بهبودی خاصی ندارد، پس از اتمام کامل این روش ممکن است در ناحیه تحت درمان احساس خارش و گرما کنید ولی این علائم نیز زود گذر هستند و با حدود یک ساعت استراحت بر طرف می شوند.

به دلیل اینکه ناحیه تناسلی یک بخش حساس از بدن است ممکن است پزشک شما از بی حسی موضعی برای انجام عمل لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی برای شما استفاده کند. اما نکته مهم این است که شما هرگز ناحیه تناسلی را قبل و بعد از لیزر در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید.

محقق و مترجم: مریم طباطبائی  

منبع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: