لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی زنان و مردان: رازهایی که از زبان پزشکان برملا شده!

0

لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی مردان و زنان

mens laser hair removal in Tehran1 - لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی زنان و مردان: رازهایی که از زبان پزشکان برملا شده!

سلام و لحظه ها پر از انرژی مثبت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی زنان و مردان: رازهایی که از زبان پزشکان برملا شده! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی زنان و مردان: رازهایی که از زبان پزشکان برملا شده! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی زنان و مردان: رازهایی که از زبان پزشکان برملا شده! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد: دستگاه تناسلی مانند یک کتاب قطور چند جلدی تمام نشدنی و ادامه دار می باشد. در زمان گذشته، حال و آینده سیر کرده و ماجراهای جالبی برای شنیدن دارد. امروزه خیلی ها دوست دارند برای همیشه از شر موهای زائد ناحیه تناسلی خلاص شوند. موهای زائد در این ناحیه میتوانند چربی، جرم و عفونت رو به خود جذب کرده و دردسرهایی برای بدن درست کنند.

هم آقایان و هم خانم ها به لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی نیاز دارند. اگر تیغ استفاده کنید، دانه، مو و جوش زیرپوستی آزارتان می دهند. کرم های موبر نیز حاوی مواد شیمیایی هستن و راحت به زیر پوست و جریان خون نفوذ کرده و باز دردسر درست می کنند. بهترین راه، لیزر موهای زائد با یک دستگاه باکیفیت و استاندارد، در یک کلینیک مجهز و به دست یک پزشک دانا و مجرب می باشد. فقط با این شرط ها عوارض لیزر از شما دور می شوند.

موضوع امروز:

از سیر تا پیاز لیزر موهای زائد اندام تناسلی مرد و زن: عوارض، مراقبت ها، بهترین دستگاه، قیمت، بهترین کلینیک های تخصصی در تهران و شهرستان ها و غیره.

لیزر موهای زائد بیکینی

آیا از لیزر موهای زائد بیکینی ترس دارید و کلی سوال درباره عوارض برای شما پیش آمده؟

نگران نباشید. در این متن همه ی رازهای لیزر ناحیه حساس بیکینی و تناسلی را به شما می گوییم. شاید به لحاظ فرهنگی، عرفی، مذهبی، این مسئله برای شما هنوز حل نشده باشد. و شاید فقط مسائل پزشکی ناحیه بیکینی در نظر شما مهم باشد. ما فقط جنبه پزشکی را بحث می کنیم.

ناحیه تناسلی خیلی حساس است و همین طوری نمی توان لیزر کرد. لیزر اثرات خاصی روی پوست دارد. وقتی قراره بیکینی رو لیزر کنین، خیلی نکات باید رعایت شود. این نکات را از زبان پزشکان فوق تخصص پوست، مو و لیزر تهران اسکین بشنوید.

 مزایای لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی به تیغ، موبر، اپیلاسیون…

پوست زیرِ موهای زائد ناحیه تناسلی نسبت به بقیه بدن حساس تر است. موهای این ناحیه نیز ضخیم تر و خشن تر هستند. به همین دلیل، اگر مداوم تیغ بزنید، جوش، کهیر، خارش و موی زیرپوستی ایجاد خواهد شد. در طب سنتی اصیل نیز عوارض متعددی برای تیغ زدن ذکر شده.

کرم های موبر چه طبیعی (واجبی) و چه شیمیایی نیز گرچه خاصیت ضدعفونی کننده دارند، پوست این ناحیه را می سوزانند و یا چروکیده می کنند. مواد شیمیایی موبرهای صنعتیِ فاقد آرسنیک نیز فایده دایمی ندارند و شما مجبورید هر چند روز یکبار دایم بوی بد این مواد را در فضای بسته حمام تحمل کنید. موها با این کرم ها از بین نمی روند و کمتر نیز نمی شوند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

موبرهایی مانند نوره (واجبی) گرچه با داشتن سم آرسنیک از خاصیت ضدعفونی کننده پوست برخوردارند، استفاده بیش از مقدار لازم سبب سوزش و چروکیدگی پوست می شود. واجبی طلا را خراب می کند. در موقع استفاده، باید انگشتر و زیورآلات خود را در بیاورید.

مجموعه پزشکان تهران اسکین (زیبان) با داشتن بهترین دستگاه های لیزر دنیا و تجربه گرانبها در زمینه لیزر+ تخفیف های ویژه، شما را به لیزر موهای زائد کل بدن و ناحیه تناسلی (ژنیتال و مردانه) دعوت می کند.

                     برای مشاهده لیست بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زائد در تهران و در سراسر کشور، اینجا کلیک کنید.

فواید و مزایای لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی مردان و زنان

چند فایده برای لیزر منطقه بیکینی وجود دارد:

  1. رفع موهای زائد بیکینی (تقریبا) برای همیشه
  2. حدودا بدون درد
  3. بدون خونریزی یا پارگی پوست ژنیتال یا تناسلی مردانه
  4. ایده آل برای موهای ضخیم و تیره
  5. تمیزی ناحیه ژنیتال و خلاصی از جرم و عفونت
  6. افزایش رضایت جنسی زوجین با رفع موهای زائد ناحیه تناسلی

عوارض لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی مردان و زنان

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در صورتی که مرکز معتبر و پزشک کاردان انتخاب کنید، عوارض خاصی ندارد. اما به علت نیاز به چندین جلسه ی لیزر، صبر و حوصله می خواهد. مقداری هزینه بر است زیرا دستگاه های لیزری مانند الکس آپوجی و کندلا با قیمت گزافی وارد ایران می شوند (زیر یک میلیارد تومان). این دستگاه ها مجهز به آنالیزگرهای پوست بیکینی و بدن هستند. مراکز معتبر گاهی از دستگاه های مکنده دود لیزر نیز برخوردارند. بنابراین، تعجب نکنید که چرا هزینه این لیزرها نسبت به لیزرهای کم خاصیتی مانند آی.پی.ال. بیشتر است!

به غیر از صرف مقداری هزینه و وقت، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی عوارض خاصی ندارد. البته و بدون شک، با انتخاب مراکز نامناسب و دستگاه های کم کیفیت، باید منتظر عوارض ناگواری باشید!!!

لیزر موهای زاید دستگاه تناسلی زنان (ژنیتال)

خانم ها توجه کنید که لیزر موهای زاید در صورت بارداری (لیزر سینه، ژنیتال، شکم) و شیردهی (لیزر پستان ها)، طبق نظر پزشکان پوست، مو و لیزر، از جمله، دکتر مهسا سعیدیان (مرکز لیزر اصفهان)، ممنوع است. فریب مراکز نامعتبر را نخورید و لیزر را به پس از این دوران موکول کنید. برای اطلاعات جامع و کامل، اینجا کلیک کنید.

***به علاوه، اگر به زگیل تناسلی یا بیماری های مقاربت جنسی یا هرگونه عفونت مبتلا شدید، ابتدا درمان شوید و سپس لیزر بیکینی کنید.

***در لیزر ناحیه آلوده، امکان انتقال ویروس، میکروب، باکتری، … به نقاط دیگر پوست وجود دارد. و عفونت بیشتر پخش خواهد شد.

لینک: از سیر تا پیاز لیزردرمانی در دوران بارداری، اینجا کلیک کنید.

فیلم لیزر موهای زاید دستگاه تناسلی مردان

دوستان، متن بسیار کاملی درباره لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی مردان همراه با فیلم و زیرنویس نوشتیم. کافیست اینجا کلیک کنید.

دستگاه لیزر موهای زائد اندام تناسلی (الکس-آپوجی، دایود…): پیش از لیزر و تیپ پوستی

قبل از لیزر موهای زائد ژنیتال یا مردانه، ابتدا باید سلامت پوست شما تایید شود. سپس، تست های تعیین نوع پوست و میزان حساسیت به لیزر انجام می شوند. برای این کار، پزشک درجه فولیکول (ریشه مو) موی شما را تعیین می کند. اگر موی شما ضخیم و پوستتان روشن باشد، طول موج 755 نانومتری برای شما انتخاب خواهد شد (دستگاه الکس). برای پوست کمی روشن تا سبزه گندمی می توان از طول موج 810 نانومتر نیز استفاده کرد. برای تیپ های پوستی 4، 5 و 6 (سبزه تیره تا تیره) نیز طول موج 1064 نانومتری

(ان.دی.یاگ با فن آوری الکس) استفاده می شود. دستگاه الکس آپوجی نیز از هر سه طول موج برخوردار است که طبق نیاز پوست تنظیم می شوند.

مقایسه لیزرهای الکس، آپوجی، کندلا، ان.دی.یاگ و دایود

این لینک بازدید بالایی داشته است. برای مشاهده مطلب، اینجا کلیک کنید.

تست غربالگری لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی در بهترین مرکز لیزر

قبل از لیزر، بیست عامل مهم را باید در نظر بگیرید: برای اطلاع از این عوامل، اینجا کلیک کنید.

تخفیف لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی

اگر تمایل به تخفیف واقعی دارید، ما … برگ نیستیم که سود خود را از همان اول روی قیمت لیزر اضافه حساب کنیم و بعد بخشی از همان را تخفیف اعلام کنیم!!! تخفیف های لیزر موهای زائد شعبات تهران اسکین واقعی و به دور از ریاست. شعبات لیزر موهای زائد تهران اسکین در اعیاد مهم و فصول سال جشنواره های واقعی تخفیف برگزار می کنند. شما می توانید با تماس با سایت در لینک زیر، از تخفیف های ویژه و قیمت ها برای لیزر موهای زاید کل بدن باخبر شوید. همچنین، نوع دستگاه های لیزر نیز با ذکر جزییات اعلام می شود.

لینک تخفیف لیزر موهای زائد  کل بدن و ناحیه ژنیتال با ذکر قیمت ها

flower 1 - لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی زنان و مردان: رازهایی که از زبان پزشکان برملا شده!

                                            خبر خوش: خود سایت تخفیف ها را به ایمیل شما ارسال خواهد کرد.

معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

یکی از بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان در ایران، شعبه پونک در غرب تهران می باشد.

لیست تمامی مراکز تخصصی لیزر موهای زائددر تهران و شهرستان ها

برای دیدن لیست مراکز تخصصی لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی مردان و زنان (ژنیتال و کل بدن)، اینجا کلیک کنید.

 

لینک منبع 1

منبع 2: سایت تهران اسکین

مریم اکبری زاده

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: