قیمت جراحی پلک در تهران مشخصه؟! چقدر باید هزینه کنیم؟

0

قیمت جراحی پلک در تهران

قیمت جراحی پلک در تهران

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - قیمت جراحی پلک در تهران مشخصه؟! چقدر باید هزینه کنیم؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - قیمت جراحی پلک در تهران مشخصه؟! چقدر باید هزینه کنیم؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - قیمت جراحی پلک در تهران مشخصه؟! چقدر باید هزینه کنیم؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این روزها بازار جراحی های زیبایی حسابی داغ است. به هر مرکز یا پیش هر پزشکی که میری، قیمت خاص خودشان را دارند. اما در میان تمام جراحی های زیبایی، جراحی پلک یا همان بلفاروپلاستی، ماجرای متفاوتی دارد.

مثلا حتما می دانید که جراحی پلک، بیشتر از آن که یک عمل زیبایی محسوب شود، در حیطه جراحی های درمانی چشم قرار می گیرد. به همین دلیل است که در صورت افتادگی پلک باید آن را در نظر داشته باشید و انجامش بدهید.

در این مقاله از وبسایت زیبان می خواهیم در مورد قیمت جراحی پلک در تهران صحبت کنیم و بگوییم که چطور بفهمیم قیمت این خدمات منصفانه است یا خیر!

اگر تصمیم به جراحی پلک دارید و در تهران هم زندگی می کنید، پس حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

هزینه عمل افتادگی پلک

اولین سوالی که در این مورد مطرح می شود این است که اساسا جراحی پلک شما به چه علت است. مثلا جراحی پلک پایین معمولا برای رفع پف زیر چشم انجام می شود. در طول این جراحی، چربی های زیر پلک که منجر به بروز پف شده اند، برداشته خواهند شد.

اما نوع دیگری از جراحی بلفاروپلاستی وجود دارد که به دلیل افتادگی پلک انجام می شود که رواج بسیار زیادی دارد. زمانی که سن ما بیشتر می شود و پا به سنین میانسالی می گذاریم، عضلات پلک دچار ضعف شدید می شوند و به تدریج حالت افتاده به خود می گیرند.

دوره های آموزش آنلاین 70 - قیمت جراحی پلک در تهران مشخصه؟! چقدر باید هزینه کنیم؟

کم کم این پلک های بالایی روی چشم می افتند و بینایی ما را محدود می کنند. به همین دلیل است که معمولا این افتادگی تنها با جراحی بلفاروپلاستی به طور کامل برطرف می شود.

در طول این جراحی، متخصص جراح پوست و عضله ی اضافه را برداشته و پلک ها را به سمت بالا لیفت می کند. به این ترتیب هم مشکل افتادگی پلک برطرف می شود و هم محدوده ی بینایی افزایش پیدا می کند. در ضمن در زیبایی و جوانی فرد نیز اثرات قابل توجهی خواهد داشت و صورت را شاداب و سرزنده نشان می دهد.

همان طور که احتمالا متوجه شدید، جراحی پلک به دلایل مختلفی صورت می گیرد و طبیعی است که قیمت آن ها با هم متفاوت باشد.

مثلا قیمت جراحی پلک بالا از جراحی پلک پایین بیشتر خواهد بود چرا که در طول آن، باید پوست و عضله ی اضافه نیز برداشته شود و سختی بیشتری خواهد داشت.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اما به طور کلی می توان گفت که قیمت جراحی پلک در تهران، تا حد خیلی زیادی به لوکیشن مطب، تخصص و مهارت جراح، سابقه کار او .و البته شرایط خود فرد بستگی دارد.

بهترین جراح پلک پایین

یکی از سختی های کار این است که جراح خوب و متخصص را انتخاب کنید.

یکی از مراجعه کننده های مرکز زیبایی شریعتی، مورد جالبی بود که به خاطر اعتماد به یکی از جراحان تازه کار، وضعیت خطرناکی پیدا کرده بود.

او که به دنبال پیدا کردن بهترین جراح پلک پایین خود، تمام شبکه های مجازی را زیر و رو کرده بود، بلاخره با یک جراح آشنا شده بود که به نظر تجربه ی کار زیادی نداشت اما قیمت ارزان تری نسبت به سایر پزشکان ارائه می کرد.

مراجعه کننده ی ما به هوای دریافت خدمات ارزان تر، به او اعتماد کرده بود و نتیجه فاجعه از آب درآمد. نه تنها چیزی از چربی ها و پف زیر چشم کم نشده بود، بلکه عارضه های دیگری مثل زخم های عمیق و اسکارهای وخیم به آن اضافه شده بود.

دوره های آموزش آنلاین 69 - قیمت جراحی پلک در تهران مشخصه؟! چقدر باید هزینه کنیم؟

حالا ناچار شده بود که با پرداخت هزینه ی بیشتر، دوباره جراحی پلک پایین را انجام بدهد.

بنابراین توصیه ی ما این است که اگر تصمیم به انجام جراحی زیبایی پلک دارید، قبل از این که به فکر قیمت باشید، حتما در مورد مهارت و تجربه ی پزشک خود تحقیق کنید و مطمئن شوید.

روزانه موارد زیادی از این دست به مراکز معتبری مثل مرکز شریعتی مراجعه می کنند و تقاضا دارند که اشتباه جراح قبلی را اصلاح کنند. اما واقعیت این جاست که این مشکلات، هرگز به طور کامل برطرف نمی شوند. بنابراین از همان ابتدا به دنبال قیمت منصفانه و خدمات عالی باشید.

دکتر خوب برای افتادگی پلک

اما صحبت از مرکز زیبایی شریعتی شد، اجازه بدهید یک دکتر خوب برای افتادگی پلک در تهران را به شما معرفی کنیم. جراحی که در مرکز شریعتی مشغول به کار است، از بهترین کسانی است که می توانید جهت جراحی پلک خود به وی اعتماد کنید.

سال ها تجربه و کسب مهارت در این حوزه از جراحی زیبایی، جراح این مرکز را به بهترین گزینه تبدیل کرده است. اما چرا؟

  • در این مرکز قبل از هر چیزی معاینه کامل صورت می گیرد و شرایط فرد بررسی خواهد شد. سپس با توجه به نیاز وی، بهترین راهکار درمانی پیشنهاد می شود.
  • قیمت جراحی پلک در این مرکز، کاملا منصفانه است. ما تلاش داریم که بهترین خدمات را برای تمام اقشار جامعه ارائه کنیم.
  • این جراحی به طور سرپایی انجام می شود و هیچگونه دردی نخواهید داشت و بستری نمی شوید. به همین دلیل نگران روتین زندگی عادی خود نباشید.
  • دستورالعمل های لازم برای مراقبت بعد از جراحی پلک، توسط پزشک جراح به فرد داده می شود.
  • نظافت و بهداشت، خط قرمز این مجموعه است و در عالی ترین شکل ممکن رعایت می شود. بنابراین لازم نیست نگران عفونت بعد از جراحی باشید.

دوره های آموزش آنلاین 71 - قیمت جراحی پلک در تهران مشخصه؟! چقدر باید هزینه کنیم؟

سخن آخر

گرچه قیمت جراحی پلک در تهران چندان ارزان نیست اما مراکزی مثل مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، می توانند این خدمات را با قیمتی منصفانه و معقول برای شما انجام بدهند. متاسفانه به دلیل تورم روزافزون و نوسانات قیمت، از ذکر هزینه ی مشخص جراحی عاجز هستیم. همچنین هر فردی شرایط مخصوص به خود را دارد و به همین دلیل نمی توان رقم مشخصی عنوان کرد. ممکن است که عمل جراحی پلک یک فرد، بسیار ساده باشد و طبیعتا ارزان تر خواهد بود. از طرفی جراحی یک نفر دیگر، به دلیل پیچیدگی زیاد، گران تر شود.

شما می توانید همین الان با شماره های مندرج در وبسایت تماس بگیرید و سوالات خودتان را با همکاران ما در میان بگذارید. ما همواره پاسخ گوی شما خواهیم بود.

در ضمن پیج اینستاگرام مرکز به آدرس @laser.shariati نیز، محل خوبی برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد خدمات این مرکز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: