درمان قطعی موهای زائد بدن| تخفیف لیزر موهای زائد اندیمشک

0

درمان قطعی موهای زائد بدن

شاید بتوان گفت که ما جز خوشبخت ترین انسان هایی هستیم که تاکنون روی کره زمین زندگی کرده است. می پرسید چرا؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. همواره انسان در طول تاریخ با معضل از بین بردن موهای زائد بدن خود دست و پنجه نرم کرده است و چه روش هایی را که برای از بین بردن آن ها امتحان نکرده است اما متاسفانه هیچ یک از این روش ها درمان قطعی موهای زائد بدن نبوده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درمان قطعی موهای زائد بدن| تخفیف لیزر موهای زائد اندیمشک پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درمان قطعی موهای زائد بدن| تخفیف لیزر موهای زائد اندیمشک پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درمان قطعی موهای زائد بدن| تخفیف لیزر موهای زائد اندیمشک نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروزه با پیشرفت علم و معرفی دستگاه های لیزر ما موفقیت عظیمی را در عرصه درمان قطعی موهای زائد بدن به دست آورده ‌ایم. در این مقاله قصد داریم به بررسی مسئله لیزر موهای زائد و مزایای آن بپردازیم با ما همراه باشید.

لیزر چیست؟

فناوری لیزر چند دهه است که مورد استفاده قرار می ‌گیرد و در ابتدا فقط افرادی می توانستند متقاضی درمان با لیزر باشند که رنگ پوست سفیدی داشتند و موهای زائد شان تیره بود. افرادی که رنگ پوست آنها گندمی، سبزه یا تیره بود هیچ نفعی از لیزر موهای زائد می بردند. به تدریج محققان به فکر طراحی دستگاه‌ های جدیدتری افتادند که برای همه افراد موثر و کارآمد باشد به نحوی که امروزه همه افرادی که رنگ موهای زائد شان تیره است می توانند از مزایای عالی لیزر بهره مند شود.

images 35 - درمان قطعی موهای زائد بدن| تخفیف لیزر موهای زائد اندیمشک
درمان قطعی موهای زائد

برای لیزر موهای زائد، اپراتور هندپیس را روی پوست شما قرار می دهد و کارش را شروع می کند. پرتوهای نور لیزر به سمت پوست ارسال می شوند و توسط رنگدانه هایی که در فولیکول های مو وجود دارند جذب شده و به گرما تبدیل می شوند.

گرمایی که به این ترتیب به وجود می ‌آید باعث از بین رفتن فولیکول ها می شود و در صورتی که دوران درمان با لیزر تکمیل شود فولیکول ها برای همیشه آسیب می بینند و دیگر امکان رشد موهای زائد وجود نخواهد داشت. به همین سادگی شما از شر موهای زائد خود خلاص می شوید.

آیا لیزر برای همیشه موهای زائد را از بین می برد؟

این سوالی است که توسط اکثر افرادی که قصد لیزر موهای زائد خود را دارند پرسیده می شود. اگر شما دوران درمان خود را تکمیل کنید و از همه نکاتی که در خصوص لیزر به شما گوشزد می شود پیروی کنید موهای زائدتان برای همیشه از بین خواهد رفت.

البته اجازه بدهید یک نکته را خدمت شما عرض کنیم بدن انسان همیشه توانایی ترمیم خود را دارد، به این ترتیب احتمال آنکه فولیکول هایی که از بین رفته اند ترمیم شوند وجود دارد. این مسئله نیز راه چاره دارد و چاره ی آن این است که شما سالی یک یا دو بار برای شارژ نتایج به دست آمده به مرکز لیزر مراجعه کنید. به این ترتیب می ‌توان گفت که لیزر درمان قطعی موهای زائد بدن است.

آیا لیزر موهای زائد سرطان زا است؟

Risks Associated With 300x193 - درمان قطعی موهای زائد بدن| تخفیف لیزر موهای زائد اندیمشک
آیا لیزر خطر دارد؟

اگر این سوال به ذهن شما هم رسیده و ذهنتان را درگیر نموده است باید خدمت تان عرض کنیم که لیزر موهای زائد به هیچ عنوان سرطان زا نیست زیرا پرتوهای نور لیزر طول موج بسیار کوتاهی دارند و اصلاً توانایی نفوذ به بافت های زیر پوست را نخواهند داشت. پرتوهای نور لیزر فقط می توانند فولیکول های مو را هدف قرار دهند و آنها را از بین ببرند پس اصلا نگران این مسئله نباشید.

آیا لیزر واقعا ارزش هزینه کردن را دارد؟

بدون شک پاسخ این سوال مثبت است. معلوم است که لیزر ارزش هزینه کردن را دارد چرا که شما یک بار هزینه می کنید و تمام عمر از دردسرهای شیو ‌کردن خلاص می شوید. دیگر هیچ دغدغه ای برای رفتن به مهمانی های ناگهانی و از پیش تعیین شده ندارید و خبری از سوختگی و بریدگی پوست ناشی از تیغ کشیدن نیست. هنگامی که شما موهای زائد خود را لیزر می کنید برای همیشه با تیغ و ژیلت خداحافظی خواهد کرد.

نکات قبل و بعد از لیزر شامل چه مواردی است؟

مهمترین مسئله ای که باید در خصوص لیزر به خاطر داشته باشید این است که حدود ۴ هفته قبل از شروع جلسات درمانی از اپیلاسیون خودداری کنید زیرا وجود ریشه موها برای کسب نتایج دلخواه از لیزر کاملا ضروری است. بهترین کار این است که از تیغ برای شیو کردن استفاده کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اگر قصد دارید موهای زائد صورت، دست و پای خود را لیزر کنید باید حدود ۴ هفته قبل از شروع درمان از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید زیرا در این شرایط احتمال آسیب دیدگی پوست در طول درمان با لیزر مطرح خواهد شد. پس از لیزر نیز از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید زیرا پوست شما به شدت حساس می شود.

shutterstock 90206206 1080x675 300x188 - درمان قطعی موهای زائد بدن| تخفیف لیزر موهای زائد اندیمشک
نکات مهم قبل و بعد از لیزر

در فواصل بین جلسات لیزر موهای زائد خود را شیو کنید و به هیچ عنوان به سراغ اپیلاسیون نروید. اگر هر گونه داروی مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید زیرا مصرف برخی داروها باعث می ‌شود پوست شما نسبت به نور حساسیت داشته باشد.

عوارض لیزر چیست؟

اکثر روش های زیبایی با عوارض خاص خود همراه هستند و لیزر نیز از این قاعده جدا نیست. قرمزی و تورم پوست از عوارض جانبی شایع پس از لیزر موهای زائد هستند و بروز این دو عارضه کاملاً طبیعی است پس نگران نباشید چرا که طی مدت کوتاهی برطرف خواهد شد.

برخی از افراد پس از لیزر موهای زائد دچار خارش پوست می شوند و با خاراندن پوست خود وضعیت آن را به خطر می ‌اندازند اگر شما هم دچار خارش پوست شدید بهتر است هر چه زودتر به پزشک مراجعه کنید و از خاراندن پوست خود اجتناب نمایید.

بروز سوختگی و تاول پوستی از جمله عوارض جانبی نادر لیزر موهای زائد است که در صورت بروز آنها باید فوراً به پزشک مراجعه کنید تا اقدامات لازم را انجام دهد.

بهترین دستگاه لیزر کدام است؟

بهترین دستگاه لیزر توسط پزشک و پس از ارزیابی شرایط پوست و موی شما تعیین می شود. به عنوان مثال دستگاه لیزری که برای افرادی که رنگ پوست آنها را روشن و موی زائد شان تیره است مورد استفاده قرار می گیرد برای افرادی که رنگ پوست آنها تیره است کاربردی ندارد. به این ترتیب انتخاب بهترین دستگاه لیزر برای درمان قطعی موهای زائد بدن به تشخیص پزشک بستگی دارد.

تخفیف لیزر موهای زائد در اندیمشک

شما سروران گرامی که ساکن شهر زیبای اندیمشک، اهواز، دزفول، آبادان، ماهشهر و سایر نقاط این خطه زیبا هستید و قصد دارید به لیزر موهای زائد خود بپردازید می توانید با مراجعه به صفحه ارتباط با ما با کارشناسان مرکز در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را در خصوص تخفیف لیزر موهای زائد در اندیمشک به دست بیاورید.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

نمی توان پاسخ روشنی به این سوال دارد چرا که آستانه تحمل درد در همه افراد یکسان نیست و برخی از افراد از آستانه تحمل درد بسیار پایینی دارند. اما خبر خوبی که باید به شما بدهیم این است که دستگاه های جدید لیزر مجهز به سیستم خنک کننده هستند و در طول درمان احساس خوبی را برای شما به وجود می آورند پس نگران هیچ چیزی نباشید.

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: