بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران 

0

بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران 

بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران  پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران  پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران  نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ظاهر چشم هایتان و نواحی اطراف آن و اینکه چگونه به نظر بیایند، چیزی نیست که بتوان به راحتی فراموش کرد. به همین خاطر است که به هنگام انتخاب یک جراح پلک، نمی توانید سهل انگاری کنید و سرسری اولین جراح دم دستتان را انتخاب کنید.

راجع به این مسئله به خوبی تحقیق کنید و از جراح خودتان سوالات درستی بپرسید تا اطمینان حاصل شود که نتایج خوبی به دست خواهید آورد.

192 - بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران 
بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران

اما در صورتی که به دنبال بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران هستید، ما می توانیم به شما بهترین ها را معرفی کنیم

بهترین مرکز جراحی پلک در تهران

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن بهترین جراح پلک، می تواند انتخاب فوق العاده ای باشد. تلاش کرده ایم که عالی ترین خدمات ممکن را به شما عزیزان ارائه کنیم .شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در ادامه این مطلب راجع به جزییاتی با شما صحبت می کنیم که زمان انتخاب جراح پلک خیلی مهم هستند. از جمله مهارت، تخصص ، لوکیشن و قیمت جراحتان!

با ما همراه باشید!

تخصص جراح پلک

این اولین سوالی است که باید از خودتان بپرسید و تا پاسخ خوبی به دست نیاورده اید، نباید از پا بنشینید. سوال اینجاست که برای دستیابی به پاسخ از کجا شروع کنیم؟

خیلی ها برای این که بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران را پیدا کنند، ابتدا از دوست و آشنا سوال می کنند. شروع بدی نیست اما اصلا کافی نخواهد بود. یادتان باشد که دوستان و اطرافیان شما در تشخیص بهترین جراح پلک، مهارت چندانی ندارند و صرفاً از تجربه های خود و دوستانشان، اطلاعاتی در این زمینه دارند.

191 - بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران 
بهترین مرکز جراحی پلک در تهران

گام بعدی این است که به سراغ تالارهای گفتگو در اینترنت می روند و تلاش می کنند از افرادی که تجربیات مشابه داشته اند سوال کنند، اما اگر تصور می کنید با پرسیدن سوال از چند اکانت مجازی در وب سایت هایی مثل نی نی سایت می توانید اطلاعات خوبی به دست آورید، کاملا در اشتباهید! هر کسی برای خودش چیزی می گوید و تمام این حرف ها اصلاً اعتبار و ارزش ندارد.

گام بعدی که خیلی موثر و مفید است ، این است که از پزشک خودتان بخواهید تا جراح پلک خوبی را به شما معرفی کند. این روش خوب است اما خیلی وقت ها ممکن است پزشکتان چنین شخصی را سراغ نداشته باشد و به درب بسته بخورید!

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

بهترین و موثرترین راه این است که از وب سایت هایی مثل تهران اسکین و زیبان بخواهید تا بهترین ها را به شما معرفی کنند. اصولا کار ما این است که عالی ترین خدمات زیبایی در شهر خودتان را پیدا کرده و معرفی کنیم.

فاکتور اصلی ما برای انتخاب و معرفی پزشکان این است که در وهله ی اول مهارت و تخصص بالایی داشته باشند. تیم کارشناسان ما این وظیفه را به شدت جدی می گیرند و ارزیابی دقیقی نسبت به کیفیت کار پزشکان دارند.

مهارت جراح پلک

ممکن است با تلاش فراوان بلاخره جراحی را پیدا کنید که حسن شهرت و سابقه ی خوبی در انجام عمل بلفاروپلاستی دارد، اما نکته ی اصلی اینجاست که از کجا بفهمیم که واقعا مهارت خوبی در انجام این درمان دارد. به قول معروف، این نکته مثل هندوانه در بسته می ماند و تا خودتان جراحی نکنید، نمی توانید بفهمید که جراحتان چقدر مهارت دارد.

اما این تنها راه نیست! از قدیم الایام گفته اند که آزموده را آزمودن خطاست.

به همین خاطر اولین کاری که باید به هنگام انتخاب بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران انجام دهید، این است که از او بخواهید آلبوم کارهای خود را به شما نشان دهد.

دقت داشته باشید که عکس های این آلبوم حتما لوگو و شماره تماس پزشک مورد نظرتان را داشته باشند .در غیر این صورت احتمال دارد که این عکس ها از اینترنت یا جاهای دیگر به دست آمده باشد.

195 - بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران 
جراح پلک

با بررسی این عکس ها می توانید متوجه شوید که نتیجه ی کار پزشک چگونه خواهد بود و به این صورت از مهارت جراح پلک خودتان اطمینان حاصل کنید.

نظرات مردم راجع به جراح پلک مورد نظرتان را بخوانید

با وجود افزایش نظرات آنلاین مردم راجع به افراد مختلف ، به راحتی می توانید نظری کلی راجع به یک جراح داشته باشید. گرچه برای انتخاب یک جراح این فضا چندان مناسب نیست اما اگر انتخاب خودتان را کرده اید و صرفاً می خواهید که نظرات دیگران را نیز راجع به این جراح بدانید، ایده ی بدی نخواهد بود که به وب سایت های مختلف سری بزنید.

به عنوان مثال اگر تبلیغات مختلف در وب سایت نی نی سایت را در نظر نگیریم، به نظر می آید که نظرات افراد راجع به پزشکان و نحوه ی کار آن ها چندان بد نباشد.

وب سایت تهران اسکین نیز از مراجع معتبر برای یافتن پزشکی ماهر و معتبر است. می توانید از این لینک سری به تهران اسکین بزنید.

در هر صورت توصیه می کنیم نظرات آنلاین مردم را با چاشنی بدبینی مطالعه کنید. به هر حال این نظرات اعتبار چندانی ندارند.

لوکیشن مطب جراح پلک

در شهرهایی مثل تهران، انتخاب جراحی که به شما نزدیک باشد، خیلی مهم است. فکر نکنید که صرفاً قرار است یک روز به مطب او مراجعه کنید، عملتان را انجام دهید و سپس از آنجا بیرون بزنید و دیگر نیازی به مراجعه نداشته باشید.

یادتان باشد جراحی پلک، عملی دقیق و پر جزییات است که در طول مراحل مختلف آن باید با پزشکتان مشاوره داشته باشید و تحت مراقبت و نظر او باقی بمانید.

به همین خاطر مهم است که لوکیشن او نزدیک به محل سکونت شما باشد. پس توصیه ی ما به شما این است که تا جای امکان برای انتخاب بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران، فاکتور لوکیشن و نزدیکی را نیز در نظر داشته باشید.

193 - بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران 
جراح پلک

سوالاتی که باید از جراح خود بپرسید

  • تخصص شما در چیست ( جراحی پلک بالا، پایین ، بلفاروپلاستی سنتی یا بلفاروپلاستی با لیزر)
  • تا کنون چند بار این عمل را انجام داده اید؟
  • اگر دچار بروز عوارض جانبی بعد از عمل پلک شدم، آیا استراتژی خاصی برای درمان آن ها دارید ؟
  • جراحی را در مطب خودتان انجام می دهید یا این که لازم است به بیمارستان بروم ؟
  • آیا هزینه های دیگری( به جز قیمت خود جراحی پلک) هم وجود دارد که باید نگرانشان باشم؟

هزینه جراحی پلک | هزینه عمل بلفاروپلاستی

حالا که راجع به هزینه های جراحی پلک صحبت کرده ایم، بهتر است اندکی عمیق تر به این موضوع بپردازیم.

بهتر است در نظر داشته باشید که هزینه عمل بلفاروپلاستی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. اما عموماً این قیمت با توجه به وخامت عارضه ی بیمار و هم چنین مهارت پزشکتان بستگی دارد.

به شما اطمینان خاطر می دهیم که در مرکز زیبایی برکه، همواره قیمت های منصفانه ای به شما ارائه خواهیم کرد.

موفق و پیروز باشید

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: