تاتو و پاک کردن آن در منزل

0
2 300x173 - تاتو و پاک کردن آن در منزل
تاتو

تاتو و پاک کردن آن در منزل

با توجه به افزایش طرفداران تاتو میان جوانان و حتی افراد میانسال و بروز مشکلات بعدی تاتو روش های متعددی برای پاک کرن ان وجود دارد.تا چند سال پیش فقط تاتوهای دئم وجود داشت ولی امروزه تاتوهای موقت هم مورد استفاده قرار میگیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تاتو و پاک کردن آن در منزل پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تاتو و پاک کردن آن در منزل پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تاتو و پاک کردن آن در منزل نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

افراد برای پاک کردن تاتو هزینه های گزافی باید بپردازند که توسط پزشکان انجام میشود. در اینجا میخواهیم شما را با روش هایی اشنا کنیم که بتوانید در منزل انجام دهید البته این روش ها نیازمند صبر و حوصله و دقت فراوان است.

1- نمک یک لایه بردار قوی است به طوریکه میتواند چند لایه از پوست را پاکسازی کند.برای این کار ابتدا محل مخورد نظر را مرطوب کنید و بعد نصف فنجان نمک را بر روی آن بریزید در مرحله بعد، با یک پارچه استریل گرم، شروع به ساییدن محل تاتو کنید. آرام آرام آن محل، شروع به قرمز شدن می کند.سپس قبل از آنکه دچار خونریزی شوید نمک را با آب بشویید. برای جلوگیری از هرگونه عارضه ای، از پارچه استریل و ضدعفونی شده و نمک های بهداشتی استفاده نمایید.

از آنجا که ویتامین E باعث بهبود زخم و کاهش درد میشودحتما در محل زخم از ویتامین E استفاده شود.بعد از آن از گاز استریل در محل زخم قرار دهید هنگامی که محل زخم رو به بهبود باشد با کمرنگ شدن رنگ تاتو روبرو خواهید شد.اگر این روش را در روزهای آتی و با حوصله انجام دهید به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

2–  عصاره طبیعی آلوئه ورا را به مقدار مساوی با اسکراب زردآلو و روغن ویتامین  E به خوبی با هم مخلوط نمایید.این ترکیب را کامل به حالت دورانی بر روی محل تاتو قرار دهید.محل تاتو کاملا باید با این ترکیب پوشیده شود.بعد از 5 دقیقه محل را کامل با آب شست و شو کنید و بعد آب را با دقت از محل پاک کنید. این کار را به مدت یک ماه و حداقل روزی ۵ بار انجام دهید. این روش بسیار ساده ای برای پاک کردن تاتو است و خواهید دید که کم کم جوهر تاتو محو می شود.

3- ترکیب سرکه و سدر هم روشی برای پاک کردن تاتو است به نحوی که این ترکیب را به مدت دو ساعت بر روی محل تاتوی خود قرار دهید، بعد از 2 تا 7 بار نتیجه خوبی از پاک شدن تاتوی خود خواهید دید.

4- روش دیگری که وجود دارد بهتر است توسط متخصص طب سنتی انجام شود.در این روش روی سوزن خالکوبی عسل مالیده میشود و با سوزن روی محل تاتو بزنید به گونه ای که عسل در پوست فرو رود.این عمل پوست را زخمی و خورد میکند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: