تاتو و مهم ترین عوارض آن

0
2 300x300 - تاتو و مهم ترین عوارض آن
تاتو

متاسفانه در سال های اخیر شاهد این هستیم که عمل تاتو روی پوست در مراکز غیر بهداشتی و غیر استاندارد مانند آرایشگاه ها یا منازل و …توسط افراد بی تجربه یا غیر متخصص در حال انجام است.که روز به روز نیز تعداد این افراد و روش های انجام آن در حال افزایش است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تاتو و مهم ترین عوارض آن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تاتو و مهم ترین عوارض آن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تاتو و مهم ترین عوارض آن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله شما را با معایب و خطرات این عمل زیبایی آشنا میکنیم.

عوارض تاتو :

1- یکی از مشکلاتی که برای فرد ممکن است پیش بیاید احساس پشیمانی است چرا که با گذر زمان طرح ها و سبک های جدید در دنیای زیبایی پدید می آید و فرد حس میکند این طرح دیگر زیبا نیست یا از مد افتاده است.

2- دومین مشکلی که ممکن است برای فرد رخ دهدحساسیت پوستی است که معمولا به صورت خارش و قرمزی پوست نمایان میشود.علاوه بر این واکنش سارکوئیک وجود دارد که می تواند سیستم ایمنی بدن را به طور عمومی مختل کند و حتی باعث تورم غده های لنفاوی ریه شده و ایجاد یک بیماری به نام سارکوئیدوز که بسیار وخیم است، شود.

3- از مشکلات دیگر تاتو سختی پاک کردن رنگ تاتو است، افراذی که از رنگ قهوه ای کمرنگ یا کرم رنگ (رنگ پوست) برای پاک کردن تاتو استفاده میکنند (که در این موارد تاتو پاک نمیشود و فقط کمرنگ میشود )دیگر نمیتوانند از روش های لیزر برای پاک شدن کامل تاتو استفاده کنند، زیرا این رنگ ها در برخورد با لیزر اکسیده شده و تغییر رنگ می دهند و حتی گاهی سیاه می شوند و این تغییر رنگ طی چند روز بارزتر می شود و در نهایت پاک کردن آنها بسیار مشکل می شود.

4- برخی رنگ های تاتو دردسر ساز میشوند، معمولا رنگ های سیاه و قهوه ای پررنگ به لیزر جواب مثبتی می دهند و به آسانی پاک می شوند،اما اغلب پاک کردن رنگ های قرمز با مشکلاتی همراه می شود چرا که رنگ قرمز دیرتر به لیزر جواب می دهد.هم چنین پاک کردن رنگ های سبز و آبی نیز ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. بنانبر این این هنگام پاک کردن تاتو این مشکل هم ایجاد میشود که باید لیزر مناسب با آن رنگ برای پاک کردن انتخاب شود.

5- از انجا که انجام تاتو در مراکز غیر استاندارد و غیر بهداشتی و بدون در نظر گرفتن شرایط لازم و استریل شده مانند آرایشگاه ها و منازل و… انجام میشود خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های عفونی مثل ایدز، انواع هپاتیت ها و حتی بیماری سل و جزام افزایش پیدا می کند. هم چنین بعضی عفونت ها باعث ایجاد جوشگاه و اسکار و عارضه در ناحیه تاتو شود.

6- زمانیکه تاتو به راحتی پاک نمیشود فرد مجبور است برای پاک کردن تاتو  مرتبا از داروهای کورتونی و داروهای ضدالتهابی به صورت موضعی و تزریقی در داخل ضایعه یا به صورت خوراکی استفاده کند و این مسئله می تواند فرد را دچار مشکلات زیادی میکند.

7- معایب تاتوی لب را جدی بگیرید!در تاتوی لب چون از لب قرمز استفاده میشود موجب حساسیت میشود هم چنین پاک کردن رنگی که داخل مخاط لب شده است بسیار مشکل و گاهی کاری غیر ممکن است.قبل از تکنولوزی لیزر برای پاک کردن تاتو لب از جراحی استفاده میکردند که خود عاملی برای ایجاد اسکار و جوشگاه های شدید روی پوست میشود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: