بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان ، کدام مرکز است؟

2

بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان

سلام دوستان عزیز. دوستان عزیز آیا تا به حال به کرمان سفر کرده اید ؟ آیا می دانید بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان کجاست؟ استان کرمان یکی از استان های پهناور جنوب شرقی ایران است ، که دارای جاذبه های گردشگری فراوان است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان ، کدام مرکز است؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان ، کدام مرکز است؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان ، کدام مرکز است؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید. 

من به عنوان یک دانشجوی رشته پزشکی حدود شش سال در کرمان زندگی کردم. مدتی پیش به دلیل مشکل پرمویی تصمیم به درمان از طریق لیزر موی زائد گرفتم . در نهایت از طریق مشورت با یکی از اساتیدم و مشاوره و راهنمایی ایشان توانستم یک مرکز مجهز رو به عنوان بهترین مرکز لیزر موی زائد کرمان به جهت درمان انتخاب کنم.

امروز زیبان قصد داره برای رفاه حال شما عزیزان و به منظور آگاهی بیشتر بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان رو به شما معرفی کنه.لازم بدونید سایت تهران اسکین به عنوان یکی از مراجع مهم پوست و مو می تونه اطلا عات مهمی رو در زمینه لیزر موهای زائد و پوست و مو در اختیار شما بگذاره.

من زمانی که برای پیدا کردن بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان با استادم مشورت کردم ، استاد به عنوان یک پزشک از من سوال مهمی پرسید و اون سوال این بود .

به عنوان یک بیمار چه ملاک هایی رو برای انتخاب یک مرکز یا کلنیک به عنوان بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان در نظر گرفتی تا بتونی با خیال راحت کار درمان لیزر موی زائد رو در اون مرکز دنبال کنی ؟

من بعد از کمی فکر کردن گفتم استاد اولین ملاک من اینه اون مرکز دارای پزشک پوست موی متخصص باشه.

وجود متخصصین مجرب پوست و مو در بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان 

دوستان کرمانی عزیزم، زمانی که من از استاد در مورد لیزر موهای زائد مشاوره گرفتم و او بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان به من معرفی کرد. در ابتدا به طور کامل برای من تشریح کرد که این مرکز دارای متخصصین مجرب و توامند در زمینه لیزر موی زائد و رفع مشکلات پوست و مو می باشد.

زمانی که من به طور کامل به سخنان استاد گوش کردم و در مورد آن مرکز تحقیق کردم ،با اطمینان کامل آن مرکز را به عنوان بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان انتخاب کردم. چون واقعا به تخصص و مهارت پزشکان در این مرکز ایمان کامل پیدا کردم .

دومین موردی که استاد به من در باره انتخاب بهترین مرکز لیزر موی در کرمان توضیح داد. وجود مشاوران خوب به جهت مشاوره قبل از انجام عمل لیزر بود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

پزشک با تجربه - بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان ، کدام مرکز است؟
بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان

انجام مشاوره دقیق و درست قبل از لیزر در بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان

حتما شما هم این مسئله را قبول دارید که باید قبل از انجام هر کاری تمام جوانب آن را سنجید و با یک مشاور یا متخصص در این زمینه مشورت کرد. من هم در رابطه با لیزر موهای زائد نیاز به داشتن مشاوره داشتم و دوست داشتم اطلاعات کامل در این زمینه کسب کنم .

بنابراین وقتی من به مرکز مورد نظر برای اولین بار مراجعه کردم. به توصیه پزشکان و متخصصان مجرب آن مرکز برای من جلسات مشاوره ای گذاشته شد، که به دوره درمان من کمک کرد و حتی خود من به عنوان یک دانشجوی رشته پزشکی توانستم اطلاعات مهمی را در مورد طیف پوست و انواع پوست و تاثیر عمل لیزر بر روی پوست خودم بدست بیاورم.

وجود تجهیزات مدرن و به روز در بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان 

یکی دیگر از ویژگی مهم و چشم گیر مرکز معرفی شده به من در کرمان، برخورداری از تجهیزات مدرن، پیشرفته و به روز در این مرکز بود. زمانی که استاد با علم و اشتیاق فراوان از تجهیزات مدرن این مرکز صحبت می کرد، من کنجکاو شدم که خودم  شخصا ًبه مرکز بروم و به عنوان یک دانشجوی پزشکی از وجود دستگاههای پیشرفته و به روز مطلع شوم.

خوشبختانه در یکی از جلسات مشاوره، توضیحات کامل در مورد اینکه طیف پوست من از چه نوعی است و چه نوع دستگاه لیزری برای پوست من مناسب است به طور کامل صحبت شد. در این جلسه به من گفته شد که لیزر مناسب پوست من لیزر دایود است که در این مرکز که بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان است ، لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو آمریکا برای درمان موجود است.

2 - بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان ، کدام مرکز است؟
بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان

ایجاد ارتباط صمیمانه بین پزشک و کارکنان کادر درمانی با بیمار در بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان

یکی دیگر از مواردی که ذهن من را در مورد انجام لیزر به خود مشغول کرده بود ارتباط پزشک و کارکنان مرکز با بیمار بود. از همان لحظه ورود کارکنان مرکز انتخابی من بسیار خوش برخورد بودند و از همان ابتدا رفتاری حاکی از صداقت و صمیمیت با من داشتند، آنها در نهایت خونسردی و صبر به تمام سوالات من پاسخ گفتند و به من این اطمینان را دادند که مشکل من به طور کامل بعد از چند جلسه مراجعه برای لیزر بر طرف خواهد شد.

در جلسه مراجعه به پزشک هم سوالاتی بین من و پزشک رد و بدل شد و تا حدودی از استرسی که  قبل از انجام عمل لیزر  وجود داشت، کاسته شد. و من با خیال راحت تری خود را به دست پزشک متخصص این مرکز مجهز سپردم.

وجود محیطی تمیز و پاکیزه در بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان

برای من به عنوان یک دانشجوی پزشکی و داشتن اطلاعاتی در مورد بهداشت و سلامت، انتخاب یک مرکز تمیز و پاکیزه با داشتن مکانی مجهز به جهت شستشو بسیار مهم بود. یکی از سولاتی که من هم از استادم پرسیدم و هم در جلسه مشاوره بر روی آن تاکید کردم، وجود محیطی تمیز با رعایت مسائل بهداشتی برای من بود .

با وجود اینکه استاد از قبل در مورد رعایت بهداشت و پاکیزگی این مرکز به من اطمینان داده بود، اما من باز هم در جلسه مشاوره به وضوح این موضوع را مشاهده کردم. و با اطمینان این مرکز را به عنوان بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان انتخاب کردم.

هماهنگ بودن کادر درمانی و پزشک با بیمار در بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان

درست روزی که قرار بود  من برای جلسه مشاوره  ها به مرکز مورد نظر بروم، چند کلاس پشت سر هم داشتم. قبل از آن هم طی تماسی که با مرکز داشتم به منشی گفته بودم طوری برای وقت بگذاره که بتونم هم به کلاس ها برسم و هم بتونم از جلسه مشاوره بدون نگرانی و استرس استفاده کنم، و به سوالاتم به طور کامل پاسخ داده بشه.

واقعا عالی بود ! میزان وقت شناسی منشی با من و هماهنگی در جلسه مشاوره واقعاً منو شگفت زده کرد. شاید شما هم بار ها و بار ها براتون پیش اومده باشه که به یک مرکز درمانی رفته باشید و ساعت ها معطل شده باشید. اما در این مرکز هماهنگی پزشک با بیمار و واحد مشاوره با بیمار یکی از نکات مثبت بود که توجه من رو به خودش جلب کرد.

هزینه مناسب  برای انجام عمل لیزر در بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان 

شاید برای هر کسی که به یک مرکز درمانی زیبایی مراجعه می کند ، یکی از مهمترین دغدغه های فکری او پرداخت هزینه برای انجام عمل لیزر موی زائد باشد. برای من هم ای موضوع بسیار مهم بود.

اما خوشبختانه زمانی که در جلسه مشاوره با کارشناسان در مورد این موضوع صحبت شد، و آنها در مورد هزینه ها و خدمات ارائه شده در این مرکز با من صحبت کردند. من به این نتیجه رسیدم که این مرکز در مقایسه با دیگر مراکز دارای نازل ترین قیمت ها و کمترین هزینه ها برای انجام عمل لیزر می باشد.

بنابراین مورد دیگری که خیال من را برای انتخاب این مرکز راحت تر کرد، قیمت کمتر این مرکز برای انجام عمل لیزر بود.

پس این بار هم با اطمینان کامل می گویم که این مرکز به عنوان بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرمان است. اگر شما هم می خواهید مثل من به این اطمینان برسید کافی است :

حهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید. 

محقق و مترجم : مریم طباطبائی  

منبع :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 نظرات
  1. سحر مهدوی می گوید

    اسم مرکز مورد نظر رو نگفتین چرا

    1. فرزانه جعفری می گوید

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر مرکز فعالی در کرمان دایر نمی باشد.
      به محض راه اندازی در سایت اطلاع رسانی می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: