بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج کدام است؟

3

بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج 

سلا دوستان ! امروز زیبان قصد داره بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج رو به شما معرفی کنه. قطعا ً شما هم با من هم عقیده اید که استان کرج یکی از کلان شهر های بزرگ با جاذبه های گردشگری زیاد و جذاب! اما در کنار این مکان های زیبا امکانات درمانی فوق العاده ای نیز در این استان موجود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج کدام است؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج کدام است؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج کدام است؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروز من یکی از مراکز درمانی خوب رو را برای درمان لیزر موی زائد با استفاده از تهران اسکین به عنوان یک سایت مرجع برای پوست و مو به شما عزیزان معرفی می کنم.

در ابتدا باید به این پرسش پاسخ داد که چرا عمل لیزر برای حذف موی زائد؟

ضرورت انجام لیزر 

دوستان عزیزم بهتر صادقانه بهتون بگم ،  من به عنوان کسی که تمامی راهها رو برای درمان و خلاصی از شر موهای زائد طی کردم و الان با کوله باری از تجربه با شما صحبت می کنم .

عزیزان حتما شما هم روش هایی رو مانند استفاده از پودر های موبر ، وکس کردن ، بند انداختن ، الکترولیز و استفاده از کف و کرم مو بر رو بار ها امتحان کردید. اما شما هم بهتر از من می دونید که این روش دائمی نیستند و برگشت پذیرند . بنابراین حتما مثل من به این نتیجه می رسید که یک مرکز درمانی مجهز و خوب رو برای لیزر موهای زائد خود انتخاب کنید.

اما زمانی که شما به این نتیجه رسیدید که یک مرکز خوب رو برای انجام عمل لیزر موی زائد انتخاب کنید حتما باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید این نکات شامل موارد زیر است :

نکات مهم در انتخاب مرکز لیزر به عنوان بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج چیست ؟

داشتن پزشک متخصص و با تجربه در بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج  

دوستان عزیز ، تا به حال زمانی که یک مرکز درمانی رو برای کار خودتون انتخاب کردید ، اولین نکته یا سوالی که به ذهنتون رسید چی بوده؟

بله درست ! آیا پزشک با تجربه هست و تخصصی در این زمینه داره ؟ پس یکی از مهمترین نکات در انتخاب مرکز برای لیزر موی زائد تجربه و تخصص پزشک ، من با توجه به تجربه ای که در این زمینه در شهرستان کرج داشتم به شما با اطمینان کامل می گم که این مرکز می تونه به عنوان بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج باش. به دلیل اینکه پزشکان متخص و باتجربه ای داره که مهارت فوق العاده ای در زمینه لیزر دارند.

پزشک با تجربه2 - بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج کدام است؟
بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج

برخورد مناسب کارکنان و کادر درمانی بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج

آیا تا به حال زمانی که وارد یک کلینیک و مرکز درمانی شده اید احساس آشفتگی و اظطراب داشته اید و یا برعکس زمانی که وارد شدید با یک برخورد خوب و یا لبخند صمیمانه از طرف کادر درمانی مواجه شده اید؟

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

به راستی  کدام یک از این دو مورد شما را برای ادامه درمان دلگرم می کند و استرس شما را کم  می کند، مطمئناً داشتن یک ارتباط خوب از طرف پرسنل و کادر درمانی مرکزجزء یکی از ویژگی های مهم یک کلینیک درمانی است.

من باز هم با اطمینان کامل می گویم که مرکز مورد انتخاب من در کرج ، به عنوان بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج است. به دلیل اینکه من از همان ابتدا با یک برخورد صمیمانه و حاکی از احترام کادر درمانی این مرکز مواجه شدم و با اطمینان کامل این مرکز رو انتخاب کردم.

مشاوره قبل از درمان در بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج

حتما شما هم با من هم عقیده اید که دوست دارید قبل از اینکه درمان خود را شروع کنید اطلا عات کاملی در مورد نوع بیماری ، نحوه درمان ، روش درمان و میزان دوره درمان بدانید. من در این مرکز با توجه به مشاوره ای که قبل از انجام عمل لیزر داشتم، تمامی نکات مبهمی که در ذهنم در مورد لیزر بود ، برطرف شد و مشاوران با صبر و حوصله زیاد به تمام سوالات من جواب می دادند.

بنابراین من شک نکردم که این مرکز به عنوان بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج می باشد به دلیل اینکه در جلسه مشاوره تمامی مواردی که باعث ایجاد اظطراب در من شده بود به طور کامل برطرف شد.

هماهنگ کردن به موقع با بیمار در بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج

آیا برای شما هم پیش آمده که زمانی که به یک مرکز درمانی یا کلینیک می روید ساعت ها معطل شوید! حتما شنیده اید که می گویند”وقت طلاست ” پس واقعا چرا یک بیمار باید ساعت وقت خود خود را در یک مرکز درمانی به انتظار برای ورود پزشک بگذراند و یا با کادر درمانی در این رابطه بحث کند.

یکی از مهمترین مسائل در مورد کلینیک ها و مراکز درمانی هماهنگی به موقع منشی ها با پزشک و بیمار است . به دلیل اینکه بیمار دوست دارد به موقع کارش انجام شود ، بنا براین اگر یک منشی منظبط در یک مرکز درمانی باشد و پزشک هم وقت شناس باشد تمامی کار های مربوط به بیمار سر وقت انجام می شود.

نظم و ترتیب و وقت شناسی یکی از برجسته ترین مواردی بود که توجه من را در این مرکز به خود جلب کرد. ارتباط به موقع منشی با بیمار و آماده شدن پزشک سر وقت برای انجام عمل لیزر و وقت شناسی کادر درمانی برای من حائز اهمیت بود. که خوشبختانه در این مرکز آن را به وضوح دیدم.و این مرکز را به عنوان بهترین مرکز لیزر موی زائد درکرج انتخاب کردم.

 داشتن فضای مناسب و تمیز در بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج

حتما شما هم مثل من به تمیز بودن و پاکیزگی مرکز درمانی حساس هستید. حتما شما هم با من موافق اید که شاید چشم گیر گیر ترین ویژگی برای یک مرکز درمانی تمیزی و پاکیزگی مرکز و دستگاهها و تجیهزات و یا حتی اتاق های مرکز درمانی است. این نکته همان چیزی بود که در بدو ورود توجه من را به خود جلب کرد .

زمانی که شما وارد یک مرکز درمانی و کلینیک تمیز می شوید که تمام نکات بهداشتی آن رعایت شده است ، می توانید با خیال راحت در آنجا کارهای درمانی خود را دنبال کنید. من هم با اطمینان کامل به شما می گویم که این مرکز تمامی نکات بهداشتی رو رعایت می کنه و می تونه به عنوان بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج باشه.

فضای مناسب - بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج کدام است؟
بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج

استفاده از تجهیزات به روز و مدرن در بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج

خوشبختانه در مر کز لیزر موی زائد کرج از به روز ترین و مدرن ترین تجهیزات برای انجام عمل لیزر می باشد در این مرکز از تجهیزاتی مثل لیزر ان دیاگ و لیزر الکساندرایت برای درمان لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد .

مهمترین خصوصیات لیزر ان دیاگ و الکساندرایت این است که دارای درمان سریع است و دارای سیستم مجهز خنک کننده پوست است و این دستگاهها نیازی به ژل و مواد خنک کننده ندارند و به تعداد جلسات کمتری برای درمان به نسبت دیگر دستگاهها نیاز دارند .

این دستگاهها که در مرکز لیزر موی زائد در کرج مورد استفاده قرار می گیرند ، مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشند و برای طیف های پوست تیره و روشن مناسب می باشند .

از تجهیزات مدرن - بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج کدام است؟
بهترین مرکز لیر موی زائد در کرج

 

ارائه بهترین قیمت در بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج 

شاید علاوه بر تمامی نکانت گفته شده در این مقاله ، هزینه درمانی نیز یکی از مهمترین مسائلی باشد که دائم ذهن شما را به خود در گیر می کند . برای خود من هم هزینه مناسب در کنار مرکز درمانی مجهز حائز اهمیت بود.

خوشبختانه می توانم به جرئت به شما بگویم که این مرکز در مانی در کرج با بهترین هزینه ها در خدمت بیماران و مراجعین است. من پس مشاوره و تحقیق در مورد نوع پوست خودم در این مرکز ، موضوع هزینه را با کادر درمانی و مشاوران مطرح کردم.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

خوشبختانه آنها با بهترین هزینه کار لیزر را برای من انجام دادند. بنا براین من هم با اطمینان کامل ین مرکز را به عنوان بهترین مرکز لیزر موی زائد در کرج به شما معرفی می کنم.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی

منبع

 

 

 

3 نظرات
  1. رویا نعمتی می گوید

    ممنون بابت مطالب خوبتون در زمینه لیزر آیا لیزر عوارض خطرناکی هم داره؟

    1. فرزانه جعفری می گوید

      سلام دوست عزیز
      لیزر موهای زائد تکنولوژی ایمنی می باشد و قدرت نفوذ بر روی اندام های داخلی ندارد. برندهای معتبر دارای مجوز FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) می باشد. تکنولوژی لیزر صرفا بر روی فولیکول های موهای مشکی موثر می باشد. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.

  2. پریسا می گوید

    ممنون بابت مطالب خوبتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: