بهترین دستگاه لیزر برای پوست روشن| لیزر مناسب پوست سبزه| چه لیزری بهتر است؟

0

چه نوع لیزری برای پوست شما مناسب است؟

بهترین دستگاه لیزر برای پوست روشن چه برندی است؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین دستگاه لیزر برای پوست روشن| لیزر مناسب پوست سبزه| چه لیزری بهتر است؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین دستگاه لیزر برای پوست روشن| لیزر مناسب پوست سبزه| چه لیزری بهتر است؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین دستگاه لیزر برای پوست روشن| لیزر مناسب پوست سبزه| چه لیزری بهتر است؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با ظهور فناوری لیزر و مشاهده نتایج حیرت انگیز آن تعداد بسیار زیادی از افراد تصمیم گرفته اند که از آن برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کنند تا برای همیشه پوستی تمیز و لطیف و بدون مو داشته باشند و دردسرهای شیو کردن خلاص شوند. اگر شما هم قصد لیزر موهای زائد خود را داشته باشید احتمالا تاکنون به این سوال فکر کرده اید که چه نوع لیزری برای پوست شما مناسب است؟ لیزر الکساندرایت؟ لیزر ان دی یاگ؟ لیزر رابی یا لیزر دایود؟

هریک از این دستگاه لیزر برای یک نوع پوست و رنگ مو مناسب هستند. شرکت های مختلفی به تولید دستگاه های لیزر می پردازند اما اطلاعات کافی در خصوص اینکه چه نوع لیزری برای پوست شما مناسب است را ارائه نمی دهند به همین دلیل آشنایی با انواع دستگاه لیزر و کاربرد آنها برای افراد مختلف دشوار است.

اگر این سوال ذهن شما را نیز به خود درگیر کرده است در این مقاله قصد داریم به بررسی 4 دستگاه لیزر رایج برای برطرف کردن موهای زائد بپردازیم و معایب و مزایای هر یک از آنها را با دقت توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

لیزر مناسب پوست روشن بهترین لیزر برای پوست من چیست؟ - بهترین دستگاه لیزر برای پوست روشن| لیزر مناسب پوست سبزه| چه لیزری بهتر است؟
بهترین دستگاه لیزر پوست روشن

لیزر مدیواستار مناسب انواع پوست و مو

اگر از ما به عنوان محقق چند و چندین ساله لیزر موهای زائد می پرسید، مدیواستار رو به عنوان بهترین دستگاه لیزر معرفی می کنیم. نتایج معجزه آسای لیزر مدیواستار نه تنها برای پوست روشن بلکه برای انواع پوست نیمه روشن، گندمی، سبزه، قهوه ای و تیره کاملا به اثبات رسیده. این دستگاه تولید ابرکمپانی معروف زایس آلمان، پدر اپتیک جهان، می باشد. مدیواستار مونولیت نسخه جدید آن به معجزه ی لیزر قرن و فِراری لیزر موهای زائد شهرت دارد!
هم اکنون، از مزایای خارق العاده این لیزر می گوییم. بهتر است بدانید که هیچ دستگاه لیزری از نظر کوتاهی زمان لیزر، ریشه کن کردن موی زائد و ماندگاری به گرد پای مدیواستار نرسیده و نخواهد رسید.

مزایای شگفت انگیز لیزر مدیواستار اسکلپیون مونولیت

  • بی درد ترین لیزر جهان
  • کاهش مدت زمان لیزر کل بدن از دو ساعت به تنها بیست دقیقه
  • تنها لیزری که علاوه بر طول موج های تنظیم پذیر برای انواع پوست و مو دارای یک طول موج اضافه برای جلوگیری از تغذیه رسانی به فولیکول یا همان ریشه موی زائد است. این ویژگی در هیچ دستگاه لیزر دیگری وجود ندارد.
  • مناسب ترین لیزر برای موهای نازک و کرکی بدون برگشت پذیری موها
  • بهداشتی ترین لیزر (سلفون یکبار مصرف سر هندپیس و روی پوست شما)
  • مناسب انواع پوست و جنس و رنگ مو به علت قابلیت سفارشی سازی با هندپیس های مختلف (و تنظیم پذیر بودن دیجیتال از نظر پالس لیزر، اسپات سایز، طول موج و غیره).
  • کاملا بدون عوارض حتی برای پوست های خیلی حساس (ایمنی مدیواستار بارها و بارها به اثبات رسیده)
  • کمرنگ شدن موها تا حد نامرئی و ماندگاری این تاثیر
  • براق شدن و زیبایی ماندگار و فوق العاده ی پوست بدن از همان جلسات اول

لیزر ان دی یاگ مناسب برای پوست تیره 

 

نکته مهم: امروزه بهترین لیزر جایگزین ان دی یاگ برای پوست تیره لیزر مدیواستار می باشد. قبل از معرفی مدیواستار، انواع دستگاه لیزر آپوجی، پلاتینیوم و غیره با فن آوری ترکیبی الکساندرایت و ان دی یاگ برای انواع پوست کاربرد داشتند. امروزه به کمک مدیواستار، معایب و عوارض سابق ان دی یاگ از جمله سوختگی پوست، درد و تغییر رنگدانه پوست کاملا برطرف شده.

مراقبت های قبل و بعد از لیزر

ان دی یاگ برای پوست تیره - بهترین دستگاه لیزر برای پوست روشن| لیزر مناسب پوست سبزه| چه لیزری بهتر است؟
بهترین لیزر جایگزین ان دی یاگ برای پوست سبزه، قهوه ای و تیره

معرفی فناوری سابق ان دی یاگ Nd:Yag برای پوست تیره

همه دستگاه لیزر موهای زائد بر پایه ارسال نور لیزر به سمت رنگدانه های ما قرار دارند و هنگامی که ملانین به جذب نور لیزر می پردازد نور را به گرما تبدیل می نماید و گرمای تولید شده باعث می شود که فولیکول ها از بین بروند و دیگر روی سطح پوست هیچـ گونه موی زائدی دیده نشود.
دستگاه لیزر ان دی یاگ برای برطرف کردن موهای زائد پوست تیره مناسب است زیرا سرعت جذب آن توسط رنگدانه های موجود در پوست کمتر است و این مسئله باعث شده است که برای پوست ضرری نداشته باشد.

آنچه که باعث شده لیزر ان دی یاگ به یک دستگاه ایمن تبدیل شود این است که طول موج آن بلند است و به این ترتیب فقط توسط ملانین موجود در فولیکول های مو جذب خواهد شد و برای پوست خطری ندارد. اما این دستگاه برای افرادی که رنگ موی آنها سفید یا روشن است کاربردی ندارد.

عوارض لیزر ان دی یاگ برای پوست تیره

از آنجایی که سرعت جذب نور لیزر ان دی یاگ پایین است لیزر ان دی یاگ پایین است برای کسب نتایج دلخواه به جلسات بیشتری نیاز دارید. همچنین، ممکن است درمان با این دستگاه لیزر دردناک باشد و روی موهای روشن اثر گذاری چندانی نداشته باشد. سوختگی پوست و تغییر رنگدانه پوست (تخریب زیبایی یکنواخت آن) از جمله عوارض رایج این فناوری لیزری است. امروزه، از دستگاه لیزر برند مدیواستار اسکلپیون به عنوان بهترین و ایمن ترین جایگزین ان دی یاگ برای انواع پوست روشن تا تیره استفاده می شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اگر رنگ پوست شما تیره است لیزر مدیواستار بهترین دستگاه لیزر برای برطرف کردن موهای زائد شما محسوب می شود.

لیزر الکساندرایت مناسب برای پوست گندمی

مناسب پوست گندمی - بهترین دستگاه لیزر برای پوست روشن| لیزر مناسب پوست سبزه| چه لیزری بهتر است؟
بهترین برند دستگاه لیزر برای پوست گندمی

بهترین لیزر مناسب پوست روشن نی نی سایت

طول موج دستگاه لیزر الکساندرایت در مقایسه با برخی از رقبای خود بلندتر است اما طول موج لیزر ان دی یاگ بلندتر از لیزر الکساندرایت است و این مسئله باعث شده است که برای افراد مختلف با رنگ پوست های متفاوت از قبیل افرادی که رنگ پوست آنها گندمی است مناسب باشد.

بدون شک یکی از مزایای لیزر الکساندرایت به سرعت تکرار بالا و پوشش دهی یک ناحیه گسترده مربوط است. به عبارتی این نوع دستگاه لیزر می تواند طی مدت کوتاهی یک بخش گسترده از پوست را با سرعت بسیار بالایی درمان کند. این موارد باعث شده است که به سریع ترین دستگاه لیزر تبدیل شود.

علیرغم بلند بودن طول موج آن هنوز قابلیت جذب آن توسط ملانین زیاد است و این مسئله باعث شده است که ریسک سوختگی و تغییر رنگ پوست در همه افراد به ویژه افرادی که رنگ پوست آنها بسیار روشن است بالا باشد. البته می ‌توان با رعایت همه نکاتی که اپراتور لیزر در خصوص مراقبت های قبل و بعد از لیزر به شما گوشزد می کند از بروز سوختگی‌پوست یا سایر عوارض جانبی لیزر پیشگیری کرد.

لیزر دایود مناسب برای پوست سبزه

مناسب پوست سبزه - بهترین دستگاه لیزر برای پوست روشن| لیزر مناسب پوست سبزه| چه لیزری بهتر است؟
بهتری لیزر برای پوست سبزه

 

لیزر دایود یکی از جدیدترین دستگاه‌های لیزر است که از آن برای برطرف کردن موهای زائد افرادی که رنگ پوست آنها سبزه است استفاده می ‌شود. از مزایای این دستگاه لیزر می توان به طول موج بلند و کوتاه آن اشاره کرد که این مساله باعث شده قابلیت جذب ملانین در آن افزایش پیدا کند و به درون فولیکول های عمیق موجود در پوست نفوذ کند و آنها را از بین ببرد.

بلند بودن طول موج این دستگاه لیزر باعث شده که ریسک آسیب دیدگی پوست کاهش پیدا کند. معمولاً افرادی که رنگ پوست آنها تیره تر است به جلسات درمانی بیشتری نیاز دارند تا نتایج دلخواه خود را به دست بیاورند و موهای زائد آنها برای همیشه از بین برود.

از آنجایی که این نوع لیزر یک فناوری جدید است هنوز اطلاعات کافی برای ارزیابی نتایج حاصل از آن در بلند مدت وجود ندارد.

لیزر روبی مناسب برای پوست روشن

women blonde nice long wigs light blonde 300x300 - بهترین دستگاه لیزر برای پوست روشن| لیزر مناسب پوست سبزه| چه لیزری بهتر است؟

لیزر روبی به عنوان قدیمی ترین نوع دستگاه لیزر در بازار شناخته می شود که قابلیت جذب نور لیزر توسط رنگدانه های موجود در فولیکول های مو بسیار بالا است و این مسئله باعث شده برای افرادی که رنگ پوست و رنگ موهای آنها بسیار روشن است مناسب باشد.

کاربرد آن برای موهای بسیار روشن از مزایای عالی این نوع دستگاه لیزر محسوب می شود. به علت قابلیت جذب بالای نور لیزر رابی توسط رنگدانه های موجود در پوست و مو، احتمال تغییر رنگ پوست پس از لیزر بسیار زیاد است به همین دلیل باید فقط از این نوع لیزر برای پوست بسیار روشن استفاده کرد.

مزایا و معایب دستگاه های لیزر چیست؟

لیزر یک فناوری حیرت انگیز است که می تواند شما را تا یه مدت چند جلسه برطرف کند و در نهایت پوستی تمیز و بدون مو و براق به شما هدیه دهد و شما را از دردسرهای مربوط به برطرف کردن موهای زائد خلاص می کند.

 

لیزر موهای زائد هم مانند همه روش‌های زیبایی با مزایا و معایبی نیز همراه است. قرمزی و تورم پوست و التهاب آن از جمله معایب و عوارض جانبی لیزر موهای زائد هستند. البته جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا قرمزی و تورم پوست طی مدت چند ساعت تا چند روز از بین می رود.

در برخی موارد نادر ممکن است شما دچار تاول پوستی شوید که در این حالت باید به شدت از دست کاری کردن آنها خودداری کنید و در اولین فرصت به پزشک مراجعه نمایید تا فرآیند درمان تاول های پوستی را آغاز کند. هرچه فرایند درمان زودتر شروع شود نتایج حاصل از درمان نیز زودتر به دست خواهد آمد و شما دچار عوارض کمتری خواهید شد.

تغییر رنگ پوست و به عبارتی روشن شدن یا تیره شدن پوست ناحیه ای که تحت درمان با لیزر قرار گرفته است یکی دیگر از عوارض جانبی لیزر است که طی مدت چند ماه برطرف خواهد شد. نکته مهمی که باید در خصوص لیزر موهای زائد به خاطر داشته باشید این است که باید همه جلسات درمان با لیزر را تکمیل کنید تا نتایج دلخواه و مطلوبی را به دست بیاورید.

امیدواریم با مطالعه این مقاله و اطلاعاتی که تاکنون در اختیار شما قرار داده ایم توانسته باشید پاسخ سوال ‘چه نوع لیزری برای پوست شما مناسب است’ را به دست آورده باشید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: