یه مرکز فیشیال صورت خوب در تهران!

0

مرکز فیشیال صورت

مرکز فیشیال صورت کجا برم؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - یه مرکز فیشیال صورت خوب در تهران! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - یه مرکز فیشیال صورت خوب در تهران! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - یه مرکز فیشیال صورت خوب در تهران! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سلام به تمام دوستان عزیز و خوانندگان وبسایت زیبان!

در این مقاله از وبسایت زیبان می خواهیم به معرفی مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران( قلهک) بپردازیم! مرکزی که به درمان فیشیال تخصصی خود معروف است.

بنابراین اگر به دنبال گرفتن نوبت از یک مرکز فیشیال صورت هستید، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید!

بهترین مرکز فیشیال در تهران

مرکز زیبایی شریعتی، بیش از 10 سال است که به صورت تخصصی فعالیت می کند! تقریبا تمام پروسیجرهای زیبایی در این مرکز ارائه می شود اما لاین پاکسازی و فیشیال آن بسیار معروف است!

Summer Sale 22 - یه مرکز فیشیال صورت خوب در تهران!
مرکز فیشیال صورت

خیلی از خانم ها و آقایانی که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند، به سراغ این مرکز می آیند.

اما چرا می گوییم که این مرکز از بهترین هاست؟

  • پزشک معتبر و ماهری دارد: پزشک زیبایی این مرکز، اگر نگوییم بهترین، قطعا یکی از بهترین هاست! سال ها تجربه در طبابت باعث شده که مهارت بی نظیری در تشخیص عارضه های پوستی داشته باشد. بنابراین می توانید با خیال آسوده درمان فیشیال در مرکز شریعتی را زیر نظر ایشان انجام بدهید.
  • از بهترین مواد اولیه استفاده می کند: در مرکز زیبایی شریعتی تلاش می شود که همیشه از مواد اولیه ی باکیفیت و معتبر استفاده شود. در مراحل فیشیال نیز از بهترین دستگاه های پاکسازی بهره برده ایم و بهترین ماسک ها و ابرسان ها را استفاده می کنیم.
  • پکیج های فیشیال آن متنوع هستند: با هر عارضه ای که در پوست خود دارید، می توانید از پکیج های فیشیال صورت در این مرکز بهره مند شوید. از پکیج های ساده و اقتصادی گرفته تا پکیج های vip!

به طور کلی، مرکز زیبایی شریعتی را می توان با خیال آسوده انتخاب کرد! مراجعه کنندگان و زیباجویان وفادار این مرکز، بهترین گواه این حرف هستند!

انواع فیشیال صورت

فیشیال صورت، انواع و اقسام مختلفی دارد! معمولا فیشیال صورت با توجه به شرایط پوست فرد انتخاب می شود. در نتیجه، ممکن است که مراحل آن متفاوت باشد.

Summer Sale 25 - یه مرکز فیشیال صورت خوب در تهران!
مرکز فیشیال صورت

به طور کلی، پکیج های فیشیال صورت شامل موارد زیر است:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • پکیج اقتصادی

در این نوع از فیشیال صورت، معمولا از دستگاه فیس آپ و آبرسانی استفاده می شود. کسانی که عارضه ی پوستی وخیمی ندارند، می توانند از این پکیج استفاده کنند. در این نوع فیشال، ابتدا پوست صورت با دستگاه فیس آپ لایه برداری و پاکسازی می شود.

سپس با استفاده از مواد آبرسان و مغذی، پوشانده می شود. به طور کلی، پکیج های اقتصادی فیشیال برای تمام افراد توصیه می شود. حتی اگر پوستتان مشکل خاصی ندارد، جهت پیشگیری از عارضه های پوستی بهتر است هر سه ماه یک بار، درمان فیشیال ساده را انجام بدهید.

  • پکیج طلایی

در نوع دیگری از فیشیال صورت، ممکن است از روش ها و درمان های متفاوت تری استفاده شود تا اطمینان حاصل شود که بهترین نتیجه به دست می آید. این پکیج ممکن است شامل درمان های مختلفی مثل فیس آپ، ماساژ، مزوتراپی و…باشد.

در صورتی که پوست فرد کدر شده است یا اینکه جوش و آکنه های خفیف دارد، توصیه می شود از پکیج طلایی فیشیال استفاده شود.

  • پکیج vip

همان طور که از نامش نیز پیداست، پکیج vip فیشیال برای کسانی است که عارضه ی پوستی شان وخیم شده است. در چنین شراطی ترجیحا بهتر است که از درمان های متنوعی استفاده شود تا مشکل برطرف گردد.

در پکیج vip، معمولا از درمان هایی مثل پاکسازی با فیس آپ، ماساژ با انواع روش ها، مزوتراپی، ال ای دی تراپی و…استفاده می شود.

مراحل فیشیال صورت

همان طور که در بالای این متن نیز اشاره کردیم، فیشیال صورت در طی مراحل مختلفی صورت می گیرد. به عبارت دیگر، وقتی که صحبت از فیشیال می شود، منظورمان چند درمان مختلف است که در نهایت به بهبود مشکل پوستی منجر می شوند.

Summer Sale 24 - یه مرکز فیشیال صورت خوب در تهران!
مراحل فیشیال در مرکز فیشیال صورت

به طور کلی، مراحل فیشیال صورت شامل موارد زیر است:

  • پاکسازی پوست صورت: این مرحله، ممکن است با دستگاه ها و روش های مختلفی صورت بگیرد. در مرکز شریعتی از دستگاه فیس آپ جهت پاکسازی پوست استفاده می شود.
  • بخور: زمانی که بخور گرفته می شود، منافذ پوست باز می شوند و برای دریافت انواع مواد مغذی آماده خواهند بود.
  • ماساژ پوست: از مهم ترین مراحل فیشیال، ماساژ دادن پوست است. چرا که ماساژ باعث می شود هم جریان خون بهتری در پوست به راه بیفتد. هم اینکه جذب مواد مغذی بهتر خواهد بود. در مرکز شریعتی از روش هایی مثل ماساژ با دست، با دستگاه فیس آپ و با سنگ گواشا استفاده می شود.
  • استفاده از تونرها و ماسک های آبرسان: یکی دیگر از مراحل اساسی و مهم در فیشال، استفاده از تونرها و ماسک های آبرسان است. وقتی که پوست پاکسازی شد، کاملا آماده ی جذب مواد مغذی است.
  • مزوتراپی: در برخی موارد که وضعیت پوست حادّ است یا به شدت دچار جوش و آکنه شده، توصیه می شود از مزوتراپی سطحی نیز استفاده شود.
  • ال ای دی تراپی: دستگاه LED تراپی، از بهترین دستگاه های پوستی است که جهت رفع چروک ها، جوش ها و دیگر مشکلات پوستی به کار می رود. می توان از آن در روند فیشیال پوست صورت نیز استفاده کرد.

فیشیال صورت بهتر است یا پاکسازی؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اساسا پاکسازی، بخشی از روند فیشال پوست است. بنابراین نمی توان گفت که کدام بهتر است. برای انجام هرگونه درمان روی پوست، باید قبل از هر چیزی پاکسازی صورت بگیرد.

در نتیجه یکی از مهم ترین مراحل فیشیال صورت، پاکسازی و تخلیه است.

فیشیال برای پوست های جوش دار خوب است؟

یکی از مهم ترین افرادی که می توانند از فیشیال پوست صورت بهره مند شوند، کسانی هستند که صورتشان پر از جوش و آکنه است! در روند پاکسازی و تخلیه ی پوست، جوش و آکنه ها تخلیه می شوند و بعد از آن، پوست آماده ی دریافت مواد مغذی و ابرسان است.

در نتیجه می توانید از فیشیال پوست برای رفع جوش های سرسیاه و سفید استفاده کنید!

فیشیال برای میانسالان خوب است؟

تقریبا همه از سن 18 تا 65 سالگی می توانند از فیشیال صورت بهره مند شوند. روشی که طبیعتا تهاجمی نیست و انجام مداوم آن می توانند وضعیت پوست را تا حد خیلی زیادی بهبود دهد.

 

هزینه فیشیال صورت 1401

اما هزینه فیشیال صورت در سال 1401 چقدر خواهد بود؟

واقعیت این است که نمی توان قیمت مشخصی را تعیین کرد. به خصوص با توجه به اینکه مواد اولیه ی فیشیال، به طور روزانه گران می شوند. اما معمولا پکیج های ساده و اقتصادی از 350 هزار تومان شروع می شوند.

بنابراین می توان با خیال آسوده این درمان ها را به کار برد. چرا که چندان گران نیست!

در ضمن ما در مرکز زیبایی شریعتی، تخفیف های ویژه ای برای زیباجویان قائل می شویم. همین الان به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری در خصوص این تخفیف ها به دست بیاورید.

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که بهترین مرکز فیشیال صورت در تهران، شاید همین مرکز زیبایی شریعتی باشد!

ما در این مرکز به ارائه ی بهترین خدمات متعهد شده ایم! رضایت بیش از 97 درصد زیباجویان و مراجعه کنندگان ما، مشخص می کند که کجای این مسیر ایستاده ایم…

در انتظار شما عزیزان هستیم!

همین امروز تماس بگیرید و نوبت مشاوره رایگان دریافت کنید.

نگارنده: ناصری

ویرایش: ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: