کلینیک های زیبایی چگونه درمان جوش سرسیاه را انجام می دهند؟

0

درمان جوش سرسیاه

جوش های سرسیاه شاید رایج ترین عارضه پوستی در میان همه مردم دنیا باشد. این عارضه گرچه خطرناک نیست اما می تواند زیبایی و لطافت پوست را مخصوصا در ناحیه صورت تحت تأثیر قرار دهد. خیلی از مردم هستند که مایلند از شر جوش های سرسیاه خود خلاص شوند. بسیاری عادت بدی دارند که جوش های سرسیاه را با فشارد دادن بیرون می آورند. اما این روش کاملا غلطی برای درمان جوش سرسیاه است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - کلینیک های زیبایی چگونه درمان جوش سرسیاه را انجام می دهند؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - کلینیک های زیبایی چگونه درمان جوش سرسیاه را انجام می دهند؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - کلینیک های زیبایی چگونه درمان جوش سرسیاه را انجام می دهند؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله از زیبان قصد داریم تا بهترین روش ها برای از بین بردن جوش سرسیاه را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

.jpg - کلینیک های زیبایی چگونه درمان جوش سرسیاه را انجام می دهند؟

جوش سرسیاه چیست؟

پیش از هر چیزی بهتر است فرق جوش سرسیاه را با سایر جوش ها پوستی بشناسید. به همین منظور بهتر است ابتدا با این جوش ها آشنا شوید.

جوش های سرسیاه یک نام دیگر هم دارند. کومودون. این جوش ها معمولا بسیار ریز هستند و به خاطر بسته شدن منفذهای پوستی ایجاد می شوند. حالا چرا به آنها جوش سرسیاه می گویند، خب چون نوک سیاه رنگی دارند. رنگ سیاه این جوش ها به خاطر وجود اکسیداسیون سلول های مرده پوست است. جوش های سرسیاه یک نوع بسیار ضعیف از آکنه پوستی به شمار می روند که می توانند در هرکجای بدن ایجاد شوند. صورت(مخصوصا بینی)، گردن، کمر، بازو و پوست سینه رایجترین جاهایی هستند که به جوش سرسیاه دچار می شوند.

جوش های سرسیاه در دسته جوش های غیرالتهابی هستند. یعنی وقتی ایجاد می شوند هیچ قرمزی دور خود ایجاد نمی کنند.

.jpg - کلینیک های زیبایی چگونه درمان جوش سرسیاه را انجام می دهند؟

در آوردن جوش سرسیاه

درآوردن جوش های سرسیاه بدترین کاری است که می توانید در قبال آن انجام دهید. چه بسیار افرادی هستند که به خاطر درآوردن های مداوم جوش های سرسیاه پوست خود را دچار اسکار، چاله  و التهاب کرده اند. آسیبی که با وارد کردن فشار موضعی مداوم طی سالیان، به پوست خود می زنید بسیار شدید تر از عارضه ساده ای مانند جوش های سرسیاه است.

یکی از دلایلی که نباید جوش سرسیاه را در بیاورید این است که اگر ماده چرب درون آن به ناحیه دیگری از پوست برخورد کند، می تواند پایگاه جدیدی درست کند. پس احتمال اینکه با درآوردن این جوش ها، کل صورت و پوست خود مبتلا به جوش سرسیاه کنید زیاد خواهد بود.

از طرف دیگر جوش های سرسیاه به عبارت ساده، پایگاه های ثابت دارند. یعنی اگر یکبار جوش سرسیاه را با فشار انگشت یا موچین دربیاورید، برای همیشه خالی نمی شود. بلکه اتفاقا بعد از مدتی مشاهده می کنید که همان نقطه دوباره یک لکه ریز سیاه پیدا کرده، و انگار جوش مجددا پر شده است! به همین خاطر در طولانی مدت فشار دادن و بیرون آوردن جوش های سرسیاه هیچ دردی از شما دوا نمی کند که هیچ، فقط وضعیت پوستتان را بدتر می کند.

.jpg - کلینیک های زیبایی چگونه درمان جوش سرسیاه را انجام می دهند؟

علت به وجود آمدن جوش های سرسیاه

جوش های سرسیاه به واسطه بسته بودن منافذ پوستی و اسیر شدن فولیکول های مو به وجود می آیند. فولیکول های مو دارای غده چربی هستند، و این غده هم یک ماده چرب به نام سبوم تولید می کند که کارش نرم نگه داشتن پوست است. زمانی که فولکیول نتواند از پوست خارج شود، این غده چربی زیر پوست فعالیت خود را آغاز کرده و باعث ایجاد یک جوش آکنه ای خفیف به نام کومدون (همان جوش سرسیاه) می شود.

اصلی ترین علل برای ابتلا به جوش سرسیاه عبارتند از:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • تغییرات هورمونی
  • مصرف داروهای ضد بارداری (که خودشان موجب تغییرات هورمونی شدید هستند)
  • تولید چربی بیش از حد در بدن
  • آلودگی پوست
  • تغذیه نامناسب
  • استرس و اضطراب
  • مصرف دخانیات
  • عدم رعایت نکات بهداشتی و تجمع باکتری روی پوست
  • بیماری های کبدی

.jpg - کلینیک های زیبایی چگونه درمان جوش سرسیاه را انجام می دهند؟

بهترین درمان جوش سرسیاه

گرچه روش های خانگی زیادی برای پیشگیری از بروز جوش های سرسیاه وجود دارند، اما بهترین راه درمان جوش سرسیاه مراجعه به یک کلینیک زیبایی است. با طی کردن فرآیند های درمانی لازم می توانید در کوتاه ترین زمان و با پایدار ترین نتیجه، به بهترین نحو از شر جوش های سرسیاه خود خلاص شوید.

نکته : روش های خانگی گرچه برای پیشگیری از بروز این جوش ها موثرند، اما الزاما روش های خوبی برای درمان جوش سرسیاه نیستند. پس بهتر است با رعایت موارد خانگی، برای درمان این جوش ها به یک کلینیک زیبایی معتبر مراجعه کنید.

درمان های کلینیکی برای از بین بردن جوش سرسیاه

اصولا روش های درمانی که می توانند باعث باز شدن منافذ پوستی شما شوند، بهترین روش های درمان این جوش ها هستند. در ادامه به بهترین پروسیجرهای زیبایی ساده برای این منظور اشاره می کنیم:

.jpg - کلینیک های زیبایی چگونه درمان جوش سرسیاه را انجام می دهند؟

فیشیال

درمان فیشیال صورت بهترین روش برای از بین بردن جوش های سرسیاه است. در این پروسیجر ساده و چند مرحله ای که حداکثر ظرف یک ساعت با ریلکسیشن کامل انجام می شود، پوست بعد از پاکسازی، لایه برداری می شود، بخار داده می شود، تخلیه می شود، تحت ماساژ قرار می گیرد، ماسک مخصوص روی آن قرار داده می شود و غیره. همه این مراحل باعث از بین رفتن لایه پوست مرده و باز شدن منافذ پوست می شوند. فیشیال پروسیجری است که باید هر یک تا سه ماه یکبار آن را انجام دهید تا پوستتان لطیف ، شاداب و عاری از جوش باقی بماند.

میکرودرم

میکرودرم یک روش درمانی مناسب برای لایه برداری پوست، با استفاده از اسپری کریستال های لایه بردار مخصوص است. زمانی که میکرودرم می کنید منافذ پوستی شما کاملا باز می شود و جوش های سرسیاه هم به عنوان یکی از نتایج این عمل به سادگی از زیر پوست خارج می شوند.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ هم مانند میکرودرم یکی از روش های لایه برداری و جوانسازی پوست است. این روش غیرتهاجمی بدون استفاده از هیچ ماده خاصی، صرفا با سوزن های مخصوص می تواند عارضه های پوستی را درمان کند که از جمله آنها جوش های سرسیاه است.

لیزرتراپی

اصلی ترین کاربرد لیزرتراپی از بین بردن موهای زائد است. و از آنجایی که جوش های سرسیاه هم از جنس فولیکول مو هستند، می توان به خوبی با لیزر آنها را از بین برد. لیزر برای هدفگیری به نقطه های تیره نیاز دارد، که یعنی جوش های سرسیاه می توانند بهترین هدف برای آن باشند. بعد از طی کردن دوره کامل لیزرتراپی پوست، و پشت سر گذاشتن تمام جلسات آن می توانید به صورت کامل از شر جوش های سرسیاه خلاص شوید.

.jpg - کلینیک های زیبایی چگونه درمان جوش سرسیاه را انجام می دهند؟

بهترین مرکز درمان جوش های سرسیاه

تقریبا تمام کلینیک های زیبایی خدمات درمان جوش سرسیاه را برای شما انجام می دهند اما با این وجود بسیاری از مراجعه کنندگان به مراکز زیبایی نتیجه ای از فرآیندهای درمانی نمی گیرند! این به خاطر آن است که باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید که از کیفیت کارش اطمینان دارید.

مراکز زیبایی بد مانند مکانیکی ها بد هستند. یعنی به صورتی مشکل شما را حل می کنند که مجبور شوید همیشه پیش آنها برگردید.

این درحالی است که اگر یک مرکز معتبر مانند مرکز زیبایی شمال تهران را انتخاب کنید، می توانید خیالی آسوده از تعرفه منصفانه و کیفیت تضمینی پروسیجر داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: