چهره ای تراشیده داشته باشید: تزریق ژل به بینی

0
liquid rhinoplasty injections surgeon melbourne sydney 300x240 - چهره ای تراشیده داشته باشید: تزریق ژل به بینی
چهره ای تراشیده داشته باشید: تزریق ژل به بینی

تزریق ژل به عنوان بهترین گزینه برای اصلاح بینی

تزریق ژل

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - چهره ای تراشیده داشته باشید: تزریق ژل به بینی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - چهره ای تراشیده داشته باشید: تزریق ژل به بینی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - چهره ای تراشیده داشته باشید: تزریق ژل به بینی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اصلاح بینی بدون عمل جراحی یک گزینه بسیار عالی برای بیمارانی است که، به دنبال روش هایی غیر تهاجمی و یا بدون عمل جراحی هستند. و روش هایی بسیار سریع و رضایت بخش را نیز می طلبند. اگر چه جراحی زیبایی بینی معمولا درمانی انتخابی برای تغییر شکل بینی در نظر گرفته می شود، پرکننده های پوستی برای اصلاح نواقص کوچک و بینی ای هماهنگ تر استفاده می شود. نامزدها و افراد مناسب  برای این روش علاقه مند به اصلاح نقص جزئی زیبایی و بهداشتی از قبیل بی نظمی بینی ویا افتادگی آن هستند. گاهی اوقات آن را به نام عمل 15 دقیقه ای بینی به عنوان درمانی با تنها تزریق پرکننده درم برای تغییر شکل بینی می نامند. این یکی از بهترین روش ها برای افرادی است که توانایی مالی برای پرداخت هزینه های گزاف جراحی را ندارند.

تزریق ژل به بینی روشی بدون جراحی است. که برای از بین بردن نقوص جزیی بینی بااستفاده از تزریق پر کننده های بیولوژیکی خنثی به زیر پوست، صورت می گیرد.

شایع ترین پرکننده های پوستی مورد استفاده در ناحیه بینی هیالورونیک اسید (مانند Restylane و JUVEDERM) و ژل های حاوی ریز دانه های کلسیم (Radiesse) هستند.

در حال حاضر از بهترین گزینه ها برای تغییر شکل بینی بدون عمل جراحی استفاده از ژل آبدوست Aquafilling®، است که از 97-98 درصد محلول فیزیولوژیک کلرید سدیم و 2/3 درصد از پلی آمید مصنوعی تشکیل شده است. اغلب این عمل زیبایی بینی برای از بین بردن برآمدگی هایی است که بر روی بینی بیماران دیده می شود و این سطوح را با تزریق ژل به نواحی گودتر با سطح برآمده یکسان می کنند. گاهی این ژل در نوک، ابتدای بینی و حتی سطح خارجی بینی مورد استفاده قرار می گیرد.

پل بینی

در قسمت پل بینی درست در جاییکه فرورفتگی بین بینی و پیشانی وجود دارد. پزشک متخصص سوزن را مستقیم قرار می دهد و ژل را تزریق می کند. تزریق ژل تا حد ممکن باید به انتهای شیارهای بینی نزدیک باشد.

قوس بینی

این منطقه دارای مقدار کمی چربی و پوست نازک و ضعیف است. سوزن از قوس بینی تا نوک بینی تمام بی نظمی ها را نظم می بخشد. پرکننده ها همچنین در درمان عوارض بعد از جراحی بینی، مفید هستند. نتایج بدست آمده از این تزریقات نشان می دهد افراد دیگر تمایلی به عمل های سنتی گذشته ندارند.

نوک بینی

ژل آب دوست می تواند به طور مستقیم به نوک بینی برای اصلاح اثرات افتادگی سن، دادن ظاهری ظریف تر تزریق شود. با تنها تزریق مقدار کمی ژل به نوک بینی می توان، نمای تازه ای را در آن مشاهده کرد.

AQUAFILLING® GEL برای فرم دهی به بینی

ژل Aquafilling® برای اصلاح غیر تهاجمی شکل بینی توصیه می شود. به طور کلی، از 0.2 – 0.5 تا 1.0 میلی لیتر دوز در منطقه پل بینی تزریق و از 0.5 تا 1.0 میلی لیتر در منطقه قوس بینی تزریق می شود. بیمار پس از انجام عمل زیبایی، خیلی سریع به زندگی و کارهای روز مره خود باز می گردد و هیچگونه  کبودی و تورم و حتی دوره ی نقاهتی وجود ندارد. نتایج این عمل تا 2 سال دوام دارد.

لینک منبع به این مطلب

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

گردآورنده: میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: