پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم فیس آپ : معجزه ی جوانی !!

0

پاکسازی صورت با دستگاه

پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم فیس آپ

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم فیس آپ : معجزه ی جوانی !! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم فیس آپ : معجزه ی جوانی !! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم فیس آپ : معجزه ی جوانی !! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر سنتان از 30 سالگی گذشته است پس حتما پروسه ای که والدین برای حمام دادن ما طی می کردند را به خوبی به خاطر دارید. بدترین خاطرات دهه ی شصتی ها برمی گردد به زمانی که حمام می رفتند. حمام کردن به جای این که برایمان فرآیندی ریلکس کننده و لذت بخش باشد ، تبدیل به عذابی مهلک می شد که در طول آن از سنگ پا برای لایه برداری صورتمان استفاده می شد.

جیغ و داد و گریه هم فایده ای نداشت و انگار که هرچقدر لایه های بیشتری از پوستمان برداشته می شد ، والدین عصبی تر شده و محکم تر سنگ پا را روی صورتمان می سابیدند!

اما واقعیت این جاست که دیگر این گونه روش های تمیز کردن و پاکسازی خریداری ندارد.

دنیایی از روش ها و متدهای دیگر به وجود آمده است که دیگر سنگ پا میانشان شوخی بزرگی به حساب می آید!

اجازه بدهید اندکی دقیق تر صحبت کنیم! منظورمان استفاده از دستگاه هایی است که پوست صورت را پاکسازی می کنند و هرچه آلودگی است را از روی سطح پوست برمی دارند. البته منظورمان این است که دیگر نیازی به حمام رفتن نخواهید داشت بلکه متدهای قدیمی که در این جا اسمشان را متدهای ” سنگ پایی” می نامیم ، منسوخ شده اند.

دستگاه ها با درد کمتر و کارایی بیشتر ، همین کار را انجام می دهند.

257 - پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم فیس آپ : معجزه ی جوانی !!
پاکسازی صورت با دستگاه

اگر در شهری بزرگ زندگی می کنید پس احتمالا به خوبی متوجه وجود آلودگی ها و گرد و غبارهایی هستید که هر روزه پوست ما را مورد هجوم خود قرار می دهند و به سادگی و با یک شستشوی معمولی هم از بین نمی روند.

روز به روز بر ضخامت این آلودگی های سطح پوست افزوده می شود و اگر فکری به حالشان نکنیم به زودی تبدیل به عارضه های پوستی خواهند شد که ما را دچار مشکلات و معضلات خطرناک تری می کنند.

هیچ کس دلش نمی خواهد که روی صورتش جوش های سرسیاه ظاهر شوند یا این که از شدت آلودگی به مرور رنگ پوستش تغییر کند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

در این مطلب تصمیم داریم به بهترین دستگاهی که در حال حاضر برای رفع این مشکل و پاکسازی پوست به کار می رود ، اشاره ای داشته باشیم. با ما همراه باشید.

دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم فیس آپ

همان گونه که گفتیم در حال حاضر دستگاه های زیادی با هدف پاکسازی پوست صورت تولید شده اند اما در این وانفسای عرضه و تولید ، همیشه باید بهترین ها را انتخاب کنیم.

اگر اسم میکرودرم ابریژن به گوشتان خورده است پس احتمالا به خوبی می دانید که از چه دستگاه معجزه آسایی صحبت می کنیم.

255 250x300 - پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم فیس آپ : معجزه ی جوانی !!
پاکسازی صورت با دستگاه

میکرودرم های پودری که چندین سال است جای خود را میان طرفداران این گونه عملیات های زیبایی باز کرده است ، متدی بود که از طریق پاشیدن نوعی پودر ( الماس یا کریستال ) اقدام به لایه برداری و پاکسازی پوست می کرد.

اما میکرودرم های پودری خالی از ایراد و اشکال نبودند ، اولا سطح لایه برداری هیچ وقت معلوم نمی شد.وقتی که پودر مربوطه به صورت پاشیده می شد ، دستگاه این پودر را با لایه ی بالایی پوست ( درمال ) برمی داشت و به این ترتیب سطح زیرین آن که عموما پوستی تازه و شفاف بود ، نمایان می شد.

اما سطح لایه برداری را نمی شد کنترل کرد و علاوه بر این اگر این پودر به داخل چشم یا دیگر منافذ وارد می شد ، مشکلاتی جدی به بار می آورد.

تولید کنندگان این دستگاه هم به خوبی با این ایرادات آشنایی داشتند ، به همین خاطر نسل جدیدی از این دستگاه ها به بازار عرضه شد که فیس آپ نامیده می شود.

فیس آپ از طریق پاشش پودر عمل نمی کند. بلکه مجهز به نوعی هندپیس است که هدهای مختلفی دارد. پزشک در ابتدا پوست شما را معاینه خواهد کرد و مشخص می کند که تا چه سطح باید عملیات لایه برداری و پاکسازی انجام گیرد.

258 1024x536 - پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم فیس آپ : معجزه ی جوانی !!
پاکسازی صورت با دستگاه

بعد از آن و بسته به ارزیابی اولیه ، یک از هدها را انتخاب می کرد و شروع به کشیدن هندپیس روی سطح پوست می کند. این هدها که از جنس الماس هستند ، به آهستگی و لایه به لایه ، پوست را پاکسازی می کنند.

به این ترتیب هیچ گونه عوارض خطرناکی برای فرد به وجود نمی آید و به طور هم زمان ، عمل ماساژ نیز روی صورت انجام می گیرد. ماساژ دادن پوست می تواند جریان خون را در آن ناحیه افزایش داده و به این ترتیب پوست را شفاف تر و باطراوت تر سازد.

علاوه بر این ، ماساژ می تواند سلول های پوستی را به تولید کلاژن و الاستین بیشتر تحریک کند.

عموما گفته می شود که به 6 الی 8 جلسه درمان با دستگاه فیس آپ نیاز است تا اثر گذاری مطلوب را داشته باشد.

فاصله ی زمانی میان این درمان ها هم باید 1 ماه باشد.

با تمام این مزایایی که برای دستگاه فیس آپ برشمردیم ، تردیدی باقی نمی ماند که متدی که این دستگاه به کار می برد ، یکی از بهترین روش های پاکسازی پوست می باشد.

از همین جا وعده می دهیم که با پاکسازی پوست از طریق دستگاه فیس آپ دیگر  خبری از آلودگی ها و عوارضی که به دنبال دارند بر روی پوستتان نخواهد بود!

هزینه پاکسازی پوست با میکرودرم فیس آپ

اما مثل هر درمان جدید و تازه ی دیگری ، سوال اساسی راجع به فیس آپ هم ، مربوط به هزینه ها و قیمت آن است.

یکی از فاکتورهایی که به خاطر آن ، افراد به سمت پاکسازی با دستگاه میکرودرم روی می آورند ، قیمت پایین و مقرون به صرفه ی آن است.

259 300x236 - پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم فیس آپ : معجزه ی جوانی !!
هزینه پاکسازی پوست با میکرودرم

خبر خوش این جاست که هزینه های پاکسازی با دستگاه فیس آپ هم بالا نیست و هر کسی با اندکی هزینه می تواند از آن استفاده کند.

علاوه بر این ، مزیت فوق العاده ای که دارد ، فاصله ای است که میان جلسات درمان وجود دارد و این مهلت زمانی ، به شما فرصت خواهد داد که با جیبی پُر به مطب پزشکتان بروید. در واقع این درمان ، انگار که قسطی است و بهترین نتیجه ی ممکن را برای شما به همراه خواهد داشت.

متدهای “سنگ پایی ” را فراموش کنید و همین امروز دستگاه فیس آپ را امتحان نمایید

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: