ورود آقایان ممنوع! لابیا پلاستی و جراحی های زنانه!

2
300x167 - ورود آقایان ممنوع! لابیا پلاستی و جراحی های زنانه!
ورود آقایان ممنوع! لابیا پلاستی و جراحی های زنانه!

ورود آقایان ممنوع! لابیا پلاستی و جراحی های زنانه!

لابیا از اصطلاح لاتین مشتق شده است و به معنی لب است. لب بزرگ هم چنین به عنوان لب بیرونی شناخته شده است و چین و تاهای پوست اطراف واژن هستند که در زنان بالغ توسط مو پوشیده شده اند. در صورتی که آن ها را باز کنید قادر به دیدن لابیا مینورا یا لب کوچک تر داخلی خواهید بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - ورود آقایان ممنوع! لابیا پلاستی و جراحی های زنانه! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - ورود آقایان ممنوع! لابیا پلاستی و جراحی های زنانه! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - ورود آقایان ممنوع! لابیا پلاستی و جراحی های زنانه! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از آن جا که تکنولوزی پیشرفت نموده و دستگاه های جوان سازی و زیباسازی واژن و آلت تناسلی به راحتی در بازهای رقابتی زیبایی جایگاه خود را باز نموده اند، این اندام نیز از زیبایی بی بهره نبوده و باعث مبادرت و اقدام افرادی که فکر میکنند زیبایی این ناحیه می تواند روی کیفیت و شکل ظاهری ان تاثیر بگذارد شده است.

لابیا و نرمال بودن آن :

چیزی در مورد لابیا به معنی نرمال بودن آن وجود ندارد. به راستی این منحصر به فرد خود فرد است. در دنیای وب، بحث های زیادی پیرامون این وجود دارد که آیا لب های بیرونی و درونی (مهبل) باید طول خاصی داشته باشند؟ خیر، هیچ استانداردی برای این مساله وجود ندارد.

لب های بیرونی و درونی لابیا، برای حفاظت از مهبل (واژن) به کار می آیند و در هنگام مراقبت و نزدیک بزرگ تر می شوند و در زنان مختلف اندازه های متفاوت دارند. مطالعاتی که در سال 2005 انجام شده بیان کرد که طول لب بزرگ بین 7 تا 12 سانتی متر و طول لب کوچک بین 2 تا 10 سانتی متر متغیر است و به طور کلی ابعاد دستگاه تناسلی زنان به طور گسترده ای متفاوت است.

رنگ لابیا و ضخامت آن ها هم دقیقا همانند مالک ان ها منحصر به فرد است. طریقه ی زندگی، سن، ژنتیک و یائسگی می تواند در مقدار چین خوردگی ها و مسطح بودن لابیا تاثیر گذار باشد.

چیزی که نرمال نیست؟ 

چیزی که باید منجر اقدام به عمل شود ابنر مالیتی های لابیا است، پوست لابیا باید سالم باشد. ممکن است رنگ های متفاوتی باشد اما در صورتی که قرمزی و تحریک شدید و یا لکه های سفید، خال و تاول روی آن باشد نگران کننده است.

وجود لکه های سفید می تواند حاکی از بیماری پلان باشد که رایج ترین بیماری در زمان یائسگی میان زنان است. خارش، سوزش و خونریزی در پوست فرج نیز می توان نشان از یک مشکل بهداشتی، بیماری پوستی و یا مقاربتی باشد. در صورت وجود چنین مشکلی سریعا به پزشک مراجعه نمایید.

عمل لابیا پلاستی چیست ؟

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

هنگامی که بانوان از شکل و لایه های اندام های تناسلی خود راضی نیستند به دنبال این عمل می روند. انجام جراحی روی لب های لابیا به منظور کاهش اندازه و حجم آن لابیا پلاستی نامیده می شود.

بر طبق گزارشات جامعه ی جراحی زیبایی آمریکا (ASAPS) افزایش معنی دار و قابل توجهی در از بین بردن و حذف بافت ها و بازسازی و جوان سازی لابیا وجود داشته است که از سال 2012 تا 2013 حدود 44 درصد روند صعودی داشته است.

لابیا پلاستی با هدف تغییر شکل ظاهر بیرونی دستگاه تناسلی در سنین باروری زنان انجام می شود که ممکن است یک بانو به منظور زیبایی و ترمیمی به انجام آن مبادرت کند.

بعضی از زنان احساس می کنند لب داخلی لابیای آن ها طول زیادی دارد که باعث می شود از لحاظ عاطفی روانی روی کیفیت رضایتمندی روابط جنسی آن ها تاثیر بگذارد. بنابر این اقدام به کاهش سایز آن می کنند، در موارد دیگر گاهی برای کاهش درد و ناراحتی در طول مقاربت جنسی و یا برای پوشیدن لباس های تنگ و فعالیت های ورزشی روزانه اقدام به این عمل می کنند.

مقالات بعدی مارا دنبال کنید.

2 نظرات
  1. سوگل می گوید

    سلام میشه ی مرکز خوب برای لیزر قسمت تحتانی معرقی کنید؟

    1. مدیر بخش تحقیق و توسعه می گوید

      سلام لطفا برای کسب اطلاع به سایت تهران اسکین مراجعه نمیایید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: