جراحی زیبایی واژینال و هر آنچه باید بدانیم!

0
4 300x261 - جراحی زیبایی واژینال و هر آنچه باید بدانیم!
واژینو پلاستی

واژیوپلاستی با هدف تنگ کردن و سفت کردن مهبل (واژن) که بر اثر زایمان یا افزایش تدریجی سن دچار شل شدگی شده است ،انجام میشود. بعضی از جراحان نیز این عمل را به منظور افزایش حساسیت واژن زن و بالا بردن لذت جنسی انجام میدهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جراحی زیبایی واژینال و هر آنچه باید بدانیم! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جراحی زیبایی واژینال و هر آنچه باید بدانیم! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جراحی زیبایی واژینال و هر آنچه باید بدانیم! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لابیا پلاستی:

جراحی پلاستیک بر روی لابیا، میتوند همراه با واژینو پلاستی انجام شود.بانوانی که از اندازه و شکل ظاهری لابیا خود راضی نیستند با انجام این عمل میتوانند آن را کوچکتر و متقارن سازند.

برای اینکه بدانید کاندیدای مناسبی برای وازینو پلاستی و یا لابیا پلاستی هستید باید درک وسیعی از جراحی ترمیمی و جراحی زیبایی داشته باشید:

جراحی های ترمیمی باعث بهبود عملکرد بخشی از بدن میشوند در حالیکه جراحی های زیبایی با تغییرات ظاهری که در جهت زیبایی آناتومی معمولی بدن همراه هستند.

برخی از روش های واژینو پلاستی برای درمان های ترمیمی کاربرد دارند.این ها عمدتا جراحیهایی هستند که در از بین بردن و برطرف کردن نقص های مادر زادی مهبل به هنگام تولد استفاده میشوند، این نقایص میتوانند کوتاهی مهبل یا عدم وجود آن به هنگام تولد باشند. باید در نظر داشته باشیم که این افراد میتوانند به صورت نرمال رشد کرده و مقاربت و عادت ماهیانه را هم به صورت سایر افراد تجربه کنند.

اخیرا واژینو پلاستی به منظور جوان سازی واژن انجام میگیرد. به تازگی استفاده از تکنولوژی لیزر راه را برای جراحان به منظور جوان سازی واژن آسان تر کرده و جایگزین روش های سنتی جراحی گردیده است.

ترمیم پرده بکارت :

پرده بکارت بافت نازکی است که در ابتدای واژن بانوان وجود دارد و به صورت نرمال با اولین مقاربت جنسی پاره میشود.همینو پلاستی یا عمل جراحی ترمیمی پرده بکارت امروزه به عنوان یکی از بحث انگیزترین جراحی های متداول شناخته شده است.

از بین بردن بافت اطراف کلیتوریس نیز یکی از روش های مرسوم جراحی است.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

تقویت نقطه ی gspot :

نقطه جی اسپات در دیواره واژن واقع شده است و برای بانوان نقطه تحریک و اوج لذت جنسی است. بعضی از جراحان با تزریق کلاژن به دیواره های جلویی واژن باعث افزایش میل و لذت جنسی میشوند.

خطرات ناشی از واژینوپلاستی و لابیا پلاستی : 

1- عفونت

2- تغییرات دایمی در حس

3-دردهای مکرر و ادامه دار

4- زخم

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: