نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

ما از متخصص پوست مرکز لیزر شریعتی خواستیم که کلیه اطلاعات و نکات را که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید به طور خلاصه به ما ارائه دهند. در انتها نیز بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و بهترین مرکز لیزر تهران را به شما معرفی می کنیم.

0

نکات قبل از لیزر موهای زائد

woman receiving skin resurfacing treatment 657671370 - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
نکات قبل از لیزر موهای زائد نی نی سایت

شیو کردن، کندن مو با موچین، اپیلاسیون و … همه اینها زمان بر است، اما برای افرادی که ترجیح می دهند پوستی صاف و بدون مو داشته باشند، ممکن است تنها گزینه های موجود به نظر برسند. اما اگر می خواهید کمی پول بیشتری به این موضوع اختصاص دهید، می توانید نتیجه دائمی تری را رقم بزنید: لیزر موهای زائد. این روش پیشرفته با استفاده از تابش نور، فولیکول مو را از بین می برد و پوستی نرم و بدون مو برای شما به ارمغان می آورد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ما از متخصص پوست مرکز لیزر شریعتی خواستیم که کلیه اطلاعات و نکات را که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید به طور خلاصه به ما ارائه دهند. در انتها نیز بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و بهترین مرکز لیزر تهران را به شما معرفی می کنیم.

 

نکات قبل از لیزر موهای زائد 

لیزر چگونه کار می کند؟

موی بدن زنان - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
نکات قبل از لیزر زیر بغل

در حالی که ما خیلی دوست داریم ادعا کنیم که این یک جادو است، اما واقعیت این است که لیزر موهای زائد علم است! به زبان ساده، کارکرد لیزر به این صورت است:

در مورد پوست های روشن، لیزر یک پرتوی نور را به طور مستقیم به رنگدانه فولیکول های مو منتقل می کند. در خصوص پوست های تیره تر، لیزر به منبع خونرسانی فولیکول مو جذب می شود. سپس لیزر با هر دو روش، رشد مو را از بین می برد و مانع رشد مجدد آن می شود.

لیزر موهای زائد یک روش زیبایی محسوب می شود و بنابراین با قوانین سختگیرانه ای اداره می شود. قبل از رزرو وقت برای جلسه اول لیزر موهای زائد همیشه ابتدا از صلاحیت متخصص و اپراتور و همچنین تجهیزات لیزر آن مرکز اطمینان حاصل کنید.

 

ایا قبل از لیزر باید اصلاح کرد ؟

5100 1 300x180 - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
چند روز قبل از لیزر باید شیو کرد نی نی سایت

ما از متخصص زیبایی مرکز زیبایی شریعتی در خصوص زمان مناسب شیو قبل از لیزر سوال کردیم و پاسخ این بود: ما از همه مشتریان می خواهیم كه حدود 24 ساعت جلسه اول لیزر موهای زائد ، بدن خود را اصلاح كنند. اندازه مو قبل از لیزر باید بسیار نامحسوس باشد.

ما درک می کنیم که شیو کردن برخی مناطق برای شما دشوارتر از مناطق دیگر است، بنابراین ما شیو آن نواحی را برای تان انجام می دهیم، اما شیو کردن کل یک منطقه برای ما سرگرم کننده نیست و برای خودتان هم راحت نخواهد بود؛ به خصوص اگر قسمت های ظریف بدن تان مورد نظر برای لیزر باشد.

قبل از لیزر بیکینی چه کنیم

برای لیزر چی بپوشم ؟

توصیه می شود برای روزهایی که برا لیزر مراجعه میکنید لباس گشاد و نخی به تن کنید. چراکه پوست ممکن است پس از لیزر کمی تحریک پذیر باشد. گذشته از آن درآوردن و پوشیدن یک لباس گشاد به مراتب راحت تر است، به ویژه اینکه قبل از لیزر ژل خنک کننده روی پوست تان اعمال میشود و ممکن است پس از آن پوست کمی چسبنده باشد.

 

در بین جلسات از موچین و اپیلاسیون استفاده نکنید

2 3 300x201 - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
عکس قبل و بعد لیزر زیر بغل

در حالی که شیو کردن موهای زائد توصیه می شود، اما ضروری است که جلسه لیزر موهای زائد از کندن مو با موچین و هر چیز دیگر یا اپیلاسیون خودداری کنید. زیرا لیزر رنگدانه فولیکول مو را هدف قرار می دهد، بنابراین اگر رنگدانه فولیکول به واسطه ریشه کن شدن از بین برود، لیزر موثر نخواهد بود.

هر جلسه درصدی از موها در دوره های مختلف رشد مورد هدف قرار می گیرند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

توصیه کاملا جدی! آرایش تان را کاملا پاک کنید

5 300x204 - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
نکات قبل از لیزر موهای زائد صورت

متخصص زیبایی مرکز زیبایی شریعتی: تاکنون بسیاری از مراجعینی که برای لیزر نزد من می آیند ادعا کرده اند که صبح روز درمان آرایش نکرده اند و یا این که هیچ محصول آرایشی یا بهداشتی روی پوست خود ندارند. اما پس از این که از یک پد الکلی روی پوست شان استفاده می کنم می بینم که ته مانده مواد آرایشی همچنان روی پوست شان است.

ما از شما نمی خواهیم صورت تان هیچ آرایشی نداشته باشد تا شما را شرمنده کنیم یا اعتماد به نفس تان را پایین بیاوریم، بلکه این کار را برای محافظت از شما انجام می دهیم.

اگر این کار را رعایت نکنید چه اتفاقی می افتد؟ من یک بار مراجعه کننده ای داشتم که پس از پاک کردن آرایش صورتش از او خواستم که در اتاق بعدی منتظر بماند. سپس در حالی که لیزر را آماده کار می کردم او مقداری کرم پودر مجددا به صورتش زد و به من هم چیزی نگفت.

نتیجه این شد که چند لکه شکل گرفت و مجبور شدیم شروع به درمان سوختیگی کنیم! چرا این اتفاق افتاد؟ زیرا پوست او دارای رنگدانه بود. او تا ماهها این لکه ها را داشت تا این که بالاخره پس از چند ماه سرانجام کمرنگ شدند. پس به توصیه های ارائه دهندگان خود گوش دهید. آنها بهتر منافع شما را در نظر می گیرند.

 

به یک متخصص پوست دارای مجوز مراجعه کنید

4 1 300x226 - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
عکس های قبل و بعد لیزر موهای زائد

متخصص زیبایی مرکز زیبایی شریعتی می گوید: افرادی که به لیزر موهای زائد علاقه مند هستند باید بدانند که این روش ساده نیست. حتی اگر در اسپاها و سالن های زیبایی معتبر به طور گسترده انجام شود خطراتی به دنبال دارد.

به عنوان متخصص پوست، ما شاهد موارد زیادی از سوختگی و تغییرات رنگدانه ای پس از لیزر موهای زائد توسط ارائه دهندگان بی تجربه هستیم. بهترین کار این است که به یک متخصص پوست معتبر و دارای مجوز مراجعه کنید.

دلیل دیگری نیز وجود دارد که ممکن است ارزش مراجعه به یک مرکز معتبر را داشته باشد: مراجعه به یک متخصص پوست معتبر به هرچه بهتر بودن نتایج کاهش مو کمک می کند. بدنی ترتیب، شما اغلب به درمان های کمتری احتیاج خواهید داشت زیرا تنظیمات لیزر بر اساس نوع پوست و مو شما به طور متناسب تنظیم می شود.

 

بله، لیزر کمی درد دارد

موهای زائد بدن زنان - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
نکات قبل از لیزر بدن | قبل و بعد لیزر بیکینی

این یک درمان کاملاً داغ و تیز است؛ مراجعین تقریباً همیشه می گویند احساس می کنند نوارهای لاستیکی بسیار ریزی به پوست شان برخورد می کند. اما این احساس در همه جا یکسان نیست؛ فقط در مناطقی که موها ضخیم و متراکم هستند، مانند بیکینی، زیر بغل و پایین پاها این احساس بیشتر است.

با این حال، پشت لب نیز با وجود این که موهای بسیار کم و کم پشتی دارد، کمی غافلگیر کننده است. این یک منطقه فوق العاده حساس است و اگر دندان های حساسی داشته باشید، حتی درد را بیشتر احساس خواهید کرد!

برخی از دستگاه های لیزر دارای سیستم خنک کننده مانند هوای سرد، اسپری سرد یا لیزر سرد هستند که به شما کمک می کند درد را کمتر حس کنید. همینطور کرم های بی حس کننده موضعی که می توانید قبل از شروع جلسه استفاده کنید.

خوشبختانه، مناطقی مانند بالای ساق و بازوها، جایی که موها آنقدر متراکم نیستند، فقط ممکن است در طول درمان کمی گرم شوند.

 

انتظار کمی تورم را داشته باشید

مو - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
نکات قبل از لیزر موی زائد

اگر پس از اتمام جلسه انگار از لانه زنبور خارج شدید، درمان تان درست پیش رفته است. به این وضعیت، التهاب پری فولیکولار می گویند که یک عبارت فانتزی برای بیان “تورم فولیکول های مو” است.

این بدان معناست که درمان شما به احتمال زیاد موفقیت آمیز بوده است. احتمالا شما حداکثر تا 48 ساعت قرمزی، سوزش یا خارش دارید، اما معمولاً این موارد فقط حدود یک یا دو ساعت طول می کشد. بیش از این مدت زمان، استفاده از کرم هیدروکورتیزون یا ژل بنادریل برای تسکین هرگونه ناراحتی را توصیه می کنیم.

 

نتایج متفاوت خواهد بود

all skin type picture 2 850x400 1 300x141 - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
نکاتی قبل از لیزر موهای زائد

مراجعین باید بدانند که لیزر موهای زائد فرایندی است که به طور ایده آل باید متناسب با ناحیه بدن و نوع موها انجام شود. به عنوان مثال، موهای ضخیم زیر بغل یا بیکینی ممکن است طی چهار تا پنج جلسه به طور کامل برطرف شوند.

رفع موهای نازک و کم پشت لب یا بازوها ممکن است چندین جلسه طول بکشد و به طور متناقضی از بین بردن آنها با لیزر موهای زائد قدری دشوارتر باشد.

از اینروست که کاهش مو با لیزر واژه مناسب تری به جای لیزر موهای زائد است، زیرا لیزر قادر است حجم و تراکم مو را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، اما همیشه یک سری از فولیکول های مو باقی می مانند.

 

دلیل اینکه باید از آفتاب دور بمانید

68580382bc88e91d1e5ba8244bc98ed6 300x201 - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
نکات قبل از لیزر موهای زائد نی نی سایت

منطق پشت حذف موهای زائد با لیزر، شناسایی رنگدانه در فولیکول های مو و مورد هدف قرار دادن آنها به طور خاص برای خلاص شدن از شر موهای زائد است. برای انجام این کار به طور موثر، مهم است که تا حد ممکن به رنگ پوست پایه خود نزدیک باشید.

متخصصین پوست توصیه می کنند حداقل از دو هفته قبل از انجام هرگونه درمان لیزر مو، از قرار گرفتن در معرض آفتاب یا برنزه شدن زیر آفتاب، برنزه شدن در محیط سولاریوم، استفاده از اسپری یا کرم های اتو برنز جدا خودداری کنید.

برنزه شدن می تواند خطر بروز واکنش های جانبی (سوختگی) را افزایش دهد، زیرا ممکن است لیزر رنگدانه موجود در پوست را با ریشه موها اشتباه بگیرد.

 

در مورد هر دارویی که مصرف می کنید به پزشک تا اطلاع دهید

8 4 300x150 - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
متوقف کردن مصرف دارو | آزمایش های قبل از لیزر موهای زائد

در مورد دارو، بسیار مهم است که با اپراتور خود صادق باشید. آنتی بیوتیک ها به نور حساس هستند، بنابراین اگر هنگام لیزر موهای زائد از آنها استفاده کنید، ممکن است دچار سوختگی شوید که از بین بردن آن دشوار است. متخصص مرکز زیبایی قیطریه می گوید:

ما قبل از هر جلسه در مورد هر داروی جدیدی که ممکن است برای مراجعین مان پس از آخرین جلسه لیزر تجویز شده باشد، می پرسیم تا از این امر جلوگیری کنیم.

 

بهترین زمان لیزر موهای زائد

RS LaserHairRemoval 300x216 - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
قبل از لیزر بیکینی چه کنیم | نکات قبل از لیزر بیکینی | لیزر موهای زائد واژن

متخصص مرکز زیبایی قیطریه می گوید: داشتن یک مکالمه آزاد از قبل همیشه بهتر است. من همیشه اعتقاد زیادی داشته ام که مکالمه بیمار و پزشک باید از تمام مخالفت ها و موافقت ها عبور کند. ما فروشنده نیستیم و نباید باشیم. پس از این بحث ها، می توانید تصمیمی آگاهانه و راحت تر بگیرید.

همیشه می توانید محافظه کارانه شروع کنید و بعداً کارهای بیشتری انجام دهید؛ به خصوص اگر تصمیم دارید بین لیزر بیکینی و کامل برزیلی تصمیم بگیرید.

من تعداد زیادی مراجعه کننده داشته ام که در میانه درمان لیزر خود، دو تا سه درمان در نقاط دیگر یا درمان کامل را انتخاب کرده اند.

 

لیزر موهای زائد قدری هزینه بر است

57848400 300x173 - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
قیمت لیزر کل بدن | قیمت لیزر موهای زائد

بنا به گفته متخصص مرکز زیبایی قیطریه، لیزر موهای زائد نه تنها از نظر مالی یک سرمایه گذاری است، بلکه اگر به درستی انجام شود، یک سرمایه گذاری در وقت است. با توجه به چرخه رشد مو، تعداد جلسات مطلوب لیزر موهای زائد ماهانه است (با فاصله تقریبی چهار هفته) و به طور متوسط ​​به چهار تا شش جلسه نیاز دارید.

هزینه ها در هر مرکز متفاوت است، اما به طور معمول هزینه یک ناحیه کوچک، مانند زیر بغل بسیار ناچیز است. در حالی که یک ناحیه بزرگتر مانند پا، قاعدتا هزینه بیشتری در بر خواهد داشت. بسته به اینکه کدام و چه تعداد نواحی را برای لیزر انتخاب کنید، هزینه لیزر موهای زائد متفاوت خواهد بود.

جهت اطلاع از قیمت لیزر موهای زائد کلیک کنید.

 

لیزرهای مختلفی برای انواع مختلف پوست وجود دارد

images 300x155 - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
انواع دستگاه های لیزر موهای زائد | اقدامات قبل از لیزر الکساندرایت

هر نوع لیزری برای هر رنگ پوست (یا مو) مناسب نیست. پوست های روشن (انواع پوست 1 ، 2 و 3) بهترین پاسخ را به یک لیزر با طول موج کوتاه، مانند لیزر الکساندرایت می دهند که برای پوست های روشن و موهای روشن نیز موثر است. افراد با پوست نوع 4 ، 5 و 6 (پوست تیره، هندی و آفریقایی) برای دور زدن اپیدرم به طول موج بلندتری مانند لیزر اندیاگ (Nd: YAG) نیاز دارند. اما لیزری که ما پیشنهاد می دهیم لیزر جنتل مکس پرو کندلا است. این در FDA مورد مطالعه قرار گرفته و یکی از بهترین لیزرهای موجود در بازار است زیرا باعث کاهش درد می شود (به دلیل سیستم خارجی خنک کننده هوا) ، دارای هندپیس بزرگ است و نتایج آن دائمی خواهد بود.

توجه داشته باشید که مکانیزم خنک کنندگی در کاهش درد بسیار حائز اهمیت است. لیزرهایی که از اسپری های خنک کننده برودتی استفاده می کنند، منجر به سوختگی در انواع پوست تیره می شود، بنابراین داشتن اطلاعات در این خصوص نیز مهم است.

 

ممکن است کمی خجالت بکشد اما مسئله خاصی نیست

۱۵۳۸۰۴ - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
جلسه اول لیزر موهای زائد | نکات قبل از لیزر موهای زائد صورت

متخصص مرکز زیبایی قیطریه می گوید: من حدود 10 سال است که لیزر موهای زائد را انجام می دهم و در واقع فکر می کنم مردم کمتر از یک دهه قبل خجالتی هستند. چرا؟ شاید به این دلیل باشد که ما این روزها عادت داریم همه چیز را درباره خودمان به اشتراک بگذاریم.

اما وقتی مراجعه کننده ای دارم که نسبت به برهنه شدن کمی عصبی است یا فوراً احساس راحتی نمی کند، فقط به او یادآوری می کنم که زمانی که از در بیرون برود، یک فرد برهنه جدید در اتاق من خواهد بود و من همه چیز را در مورد قسمت های برهنه او فراموش کرده ام.

شاید نتوانیم در مورد فن آوری های دیگر صحبت كنیم، اما واقعاً بدن افراد را قضاوت نمی كنیم. وقتی یک اپراتور روزانه ده ها تن برهنه را مقابل چشم خود می بیند، قطعا به تنها چیزی که فکر نمی کند بدن شماست. این کار شغل اوست و به انجام آن عادت دارد.

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

ec884dd132d9ebe7bf8ab2e5dcabaa1c 300x194 - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
دستگاه لیزر gentle max pro

در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در بین انواع دستگاه لیزر الکساندرایت وجود دارد، و آن چیزی نیست جز دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس پرو. این دستگاه، بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت موجود در بازار (بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2020) است.

در زمینه لیزر موهای زائد دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس پرو جزء پر سرعت ترین ها به شمار می رود. طول موج دوگانه آن به اپراتور لیزر این امکان را می دهد تا بسیاری از نقاط بدن را بدون هیچ گونه دردسری درمان کنند. این سیستم قدرت 755 نانومتری لیزر الکساندرایت را با قدرت 1064 نانومتری لیزر اندیاگ ترکیب می کند تا درمان موزدایی کاملا بی خطر، راحت، سریع و مؤثر را برای طیف گسترده ای از تیپ های پوستی فراهم کند.

پرتو لیزر کندلا از لایه عمیق تر پوست عبور کرده و در فولیکول مو جذب می شود. این به نوبه خود انرژی گرمایی کافی را تولید می کند تا فولیکول مو را از بین ببرد و در نتیجه موهای زائد شما به طور دائم از بین می روند.

جهت اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا لیزر جنتل مکس پرو اینجا کلیک کنید.

عوارض لیزر الکساندرایت کندلا

15539185045c9ee9f54a90e 298x300 - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
عوارض لیزر الکساندرایت کندلا

درمان موهای زائد با دستگاه لیزر gentle max pro بر روی هر نوع پوست بی خطر و مؤثر است. این امر به این دلیل است که فناوری خنک کننده دینامیکی (DCD) به کار رفته در دستگاه لیزر کندلا به شما امکان را می دهد تا ضمن پیشگیری از آسیب های حرارتی در ناحیه درمان، انفجار مداوم کرایوژن محافظ (ماده ای که دمای بسیار پایینی تولید می کند) اتفاق بی افتد. علاوه بر این، فن آوری سازگار با خنک کننده هوا (ACC) با هدایت هوای سرد به ناحیه در حال درمان، راحتی و آسایش شما را در حین لیزر هرچه بیشتر و بهتر فراهم می کند.

تنها پیامد هایی که ممکن است دستگاه لیزر کندلا به دنبال داشته باشد، قرمزی ناچیزی است که در کمتر از یک روز برطرف می گردد. همچنین احساس گزگز قابل تحمل در طول درمان کاملا طبیعی است و یک نتیجه بالینی محسوب می شود، زیرا گرمای لیزر توسط بافت پوست جذب می شود.

 

بهترین مرکز لیزر تهران

13 Gentlelase epil.laz .3 300x209 - نکات قبل از لیزر موهای زائد | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
بهترین مرکز لیزر تهران در شریعتی

اگر بخواهیم یک مرکز لیزر خوب که از تمام ویژگی های مثبت فوق برخوردار باشد را به شما معرفی کنیم که در کنار کارکنان متخصص و خدمات عالی، هزینه های مقرون به صرفه و مناسبی نیز ارائه می دهند، با قطعیت می توانیم مرکز لیزر قیطریه ( مرکز لیزر موهای زائد قیطریه ) که تنها مرکز لیزر کندلا تهران است را نام ببریم.

این مرکز لیزر در قیطریه کلیه خدمات لیزر موهای زائد را توسط دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس پرو که در ابتدای مطلب در مورد آن به طور مفصل شرح دادیم، انجام می دهد. این دستگاه، جزء بهترین، جدیدترین و بدون درد ترین دستگاه لیزر کندلا در تهران می باشد.

پس چنانچه قصد انجام لیزر با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران را دارید، به مرکز لیزر محدوده قیطریه مراجعه کنید.

جهت برقراری ارتباط با مرکز لیزر موهای زائد قیطریه لطفاً کلیک کنید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

منبع 1

منبع 2

منبع 3

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: