نکاتی که باید آقایان قبل از لیزر بدانند| لیزر موهای زائد| فیلم برطرف کردن دائمی موهای زائد

0

نکاتی که باید آقایان در باره لیزر موهای زائد بدانند

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که آیا یک راه حل دائمی برای خلاص شدن از شر موهای زائد وجود دارد؟ شاید شما هم به این موضوع فکر کرده باشید که چرا بدن برخی از آقایان براق، صاف و بدون مو است. فکر می کنید راز این زیبایی چیست؟ تیغ کشیدن؟ موم انداختن یا استفاده از کرم های موبر؟ نظرتان درباره لیزر موهای زائد آقایان چیست؟ اگر با لیزر و مکانیسم اثر آن آشنایی دارید با ما همراه باشید تا با معجزه لیزر موهای زائد آقایان آشنا شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - نکاتی که باید آقایان قبل از لیزر بدانند| لیزر موهای زائد| فیلم برطرف کردن دائمی موهای زائد پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - نکاتی که باید آقایان قبل از لیزر بدانند| لیزر موهای زائد| فیلم برطرف کردن دائمی موهای زائد پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - نکاتی که باید آقایان قبل از لیزر بدانند| لیزر موهای زائد| فیلم برطرف کردن دائمی موهای زائد نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد آقایان چیست؟

images 10 - نکاتی که باید آقایان قبل از لیزر بدانند| لیزر موهای زائد| فیلم برطرف کردن دائمی موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی است که در آن نور لیزر از پوست عبور می کند و فولیکول های مو را هدف قرار می دهد و بدون آنکه به پوست شما آسیب برساند در چرخه رشد موها اختلال ایجاد می ‌کند. هنگامی که فولیکول ها از بین می روند موها شروع به ضعیف شدن می کنند و در نهایت با مرگ فولیکول ها روند رشد موها متوقف خواهد شد.

نور لیزر توسط رنگدانه های موجود در مو جذب می شود سپس نور به گرما تبدیل می شود و باعث از بین رفتن موهای زائد خواهد شد و در نهایت پس از اتمام درمان پوستی تمیز و بدون مو را به شما هدیه خواهد داد.

آیا ورزشکاران هم می توانند لیزر کنند؟

مهمترین گروه از آقایانی که دوست ندارند روی بدن آنها موهای زائد دیده شود بدن سازان هستند زیرا وجود موهای زائد باعث می شود که عضلات آنها آنگونه که باید دیده نشود. به عبارتی می ‌توان گفت که بدن سازان از طرفداران پرو پا قرص لیزر هستند تا عضلات حجیم آنها به خوبی دیده شود.

برخی از دوچرخه ‌سواران نیز به لیزر موهای زائد ران و ساق پای خود می پردازند تا موهای زائد این اندام ها را از بین ببرند و ظاهر مطلوبی را به وجود بیاورند. از سوی دیگر موهای زائد پا هنگامی که در تماس بیش از حد با کیت های سفت دوچرخه سواری قرار می گیرند و پا عرق می کند باعث بروز التهاب پوست می شود. پوشیدن جوراب های تنگ نیز مزید بر علت است و احساس درد و ناراحتی را به وجود خواهد آورد.

شناگران یکی دیگر از گروه‌ های ورزشکاران هستند که تمایل بسیار زیادی به لیزر موهای زائد بدن خود دارند تا هنگام شنا کردن بدن آنها تمیز و بدون مو باشد. لیزر موهای زائد بدن آقایان، این گروه از افراد را از شیو کردن های مکرر بی نیاز می کند و حس خوبی را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

چرا باید لیزر کنیم؟

۱۳۴۱۱۵ 300x218 - نکاتی که باید آقایان قبل از لیزر بدانند| لیزر موهای زائد| فیلم برطرف کردن دائمی موهای زائد

برخی از آقایان بدنی پر مو دارند و روی کمر قفسه سینه و شکم آنها توسط موهای تیره و زبر پوشیده شده است که این مسئله حس بدی را در آنها به وجود می ‌آورد. این موضوع در میان ورزشکاران بسیار آزاردهنده است و لیزر موهای زائد آقایان می تواند به آنها برای ایجاد ظاهر دلخواه کمک کند و سطح اعتماد به نفس آنها را بالا ببرد.

پر مویی بدن به معنای عدم رعایت بهداشت نیست و لیزر موهای زائد به پیشگیری از التهاب و خارش پوست ناشی از ساییدگی آن با لباس ها به خصوص در طول ماه های گرم تابستان کمک می کند. برطرف کردن موهای زائد صورت در میان آقایان یک چالش بزرگ محسوب می ‌شود چرا که مجبور هستند مدام صورت خود را شیو کنند. در این موارد لیزر تنها روش موثر برای از بین بردن موهای زائد و خلاص شدن از شیو کردن های مکرر است.

 

لیزر باعث می شود که ریسک رشد موها به سمت داخل پوست به صفر برسد و شما دیگر این تجربه ناخوشایند را نخواهید داشت.

 

لیزر موهای زائد آقایان می تواند کمک بسیار زیادی به افرادی نماید که دچار فولیکولیت هستند و فولیکول ‌های موهای آنها به طور مکرر دچار التهاب می ‌شود و این مسئله خود را به صورت جوش های کوچک سر سفید نشان می دهد. به طور کلی همه افرادی که از شیو کردن های بی پایان صورت خود خسته شده اند می توانند متقاضی مناسبی برای لیزر موهای اضافی بدن خود باشند.

آیا لیزر دردناک است؟

امروزه به لطف پیشرفت هایی که در عرصه لیزر موهای زائد به دست آمده است دیگر فرآیند لیزر یک روش دردناک محسوب نمی شود و اکثر افرادی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند ادعا می کنند که سوزش خفیف حاصل از آن کاملاً قابل تحمل است البته آستانه تحمل درد در برخی افراد پایین است و ممکن است کمی اذیت شوند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

laser hair removal leeds 5 300x148 - نکاتی که باید آقایان قبل از لیزر بدانند| لیزر موهای زائد| فیلم برطرف کردن دائمی موهای زائد

معمولا در مراکز لیزر از دستگاه هایی که دارای سیستم خنک کننده هستند استفاده می شود تا متقاضی درمان با لیزر اذیت نشود. در برخی دیگر از مراکز لیزر از کرم بی حس کننده استفاده می شود و سطح درد به حداقل خواهد رسید.

لیزر موهای زائد بدن آقایان چقدر طول می کشد؟

معمولاً تعداد جلسات مورد نیاز برای برطرف کردن موهای زائد بدن به عوامل متعددی از قبیل ضخامت موهای موضع مورد نظر، پر مو بودن یا کم مو بودن آن ناحیه و مواردی از این قبیل بستگی دارد.

به عنوان مثال ممکن است برای از بین بردن موهای زائد کمر و قفسه سینه به ۶ تا ۸ جلسه درمان نیاز داشته باشید تا موهای این نواحی از بین بروند و همه موها در فاز فعال رشد هدف قرار بگیرند. از آنجایی که همه موها به صورت همزمان در فاز فعال قرار ندارند باید همه جلسات لیزر انجام شود تا نتیجه مطلوب و مورد انتظار به دست بیاید.

نکات مهمی که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید

قبل از مراجعه به مرکز لیزر باید مو های موضعی که قرار است لیزر شود را شیو کنید و از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید. یکی از دلایلی که باعث می شود افراد مختلف ترجیح بدهند در فصل زمستان به لیزر موهای زائد خود بپردازند این است که از نور آفتاب در امان هستند و از این بابت مشکلی ندارند.

از آنجایی که اثر گذاری لیزر بر روی پوست های روشن و موهای تیره بیشتر است در صورتی که پوست دچار آفتاب سوختگی شده باشد از میزان تاثیر لیزر کاسته خواهد شد. به این ترتیب اگر قصد برنزه کردن پوست خود را دارید باید ابتدا برنامه لیزر را انجام بدهید تا هیچ گونه خللی در کسب نتیجه دلخواه ایجاد نشود.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: