معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شمال تهران

0
MedioStarNextPro Slider e1510927559528 1 - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شمال تهران
الکساندرایت MeDioStar ST

سایت تخصصی پوست و مو و زیبایی زیبان ، مرجع اطلاع رسانی به عموم مردم دوستدار زیبایی مفتخر است شما را با مطب تخصصی لیزر موهای زاید شمال تهران زیر نظر دکتر نفیسه جوادی دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی تهران و عضو انجمن جهانی لاپاراسکوپی همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آشنا نماید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شمال تهران پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شمال تهران پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شمال تهران نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این مرکز و خدمات لیزر موهای زاید آن با جدیدترین تکنولوزی های برتر دنیا و دستگاه های مختلف لیزر الکساندریت و دایود علاوه بر تامین نیازهای مردم  و بالا بردن دانش پزشکی شان ،آنان را در جهت انتخابی آگاهانه یاری مینماید.


لیزر موهای زائد شعبه شریعتی(دولت) با دستگاه اختصاصی الکساندرایت MeDioStar ST

دستگاه MeDioStar ST مناسب ترین راه حل برای کاربران است که می‌خواهند Hair removal را با تکنولوژی پیشرفته شروع کنند. این دستگاه با اطمینان بالا و کاربری ساده و آسان می‌تواند حس اعتماد به نفس را با پیشرفته ترین تکنیک Hair removal برای کاربران فراهم آورد.

این دستگاه با تلفیق دانش مهندسی شرکت Asclepion آلمان و دانش اپتیک شرکت ZEISS به بازار عرضه گردیده و از اینرو دارای بالاترین سطح کیفیت در میان رقبا می باشد.

مزایای لیزر MeDioStar ST 

_ MeDioStar ST قادر است که با تابش همزمان دو طول موج (810 nm , 940 nm)، ضمن از بین بردن فولیکول‌ها در عمق‌های مختلف، عروق تغذیه کننده آنها را نیز منعقد نموده و در نتیجه موهای زائد به صورت موثر و ماندگار از بین می‌روند.
_ طول موج 810 و 940 نانومتر: با توجه به جذب بالای ملانین در این طوج موج، بهترین اثر در برداشت موهای زائد را دارد. همچنین از این طول موج در درمان آکنه و جوانسازی استفاده می شود.
_ دستگاه Medio Star Next Pro ساخت کمپانی Asclepion آلمان دارای تاییدیه FDA آمریکا و CE اروپا , با انرژی 200j و توان 2400wو عرض پالس 20-400ms
_ مجهز به سیستم کولینگ تماسی با دمای 4⁰C
_ ترکیب دو طول موج 810nm و 940nm در هندپیس های این دستگاه امکان انجام hair removal برای type های پوستی مختلف از جمله پوست های تیره را برای پزشک فراهم می نماید.

4 1 - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شمال تهران
الکساندرایت MeDioStar ST

در انتخاب دستگاه لیزر موهای زاید دقت کنید زیرا بعضی از دستگاهها نظیر ای پی ال سیستمهای نوری دارند که به اندازه لیزر قدرت ندارند ؛ دستگاههای لیزرانواع مختلفی دارند که از آن جمله می توان دایود و الکساندریت رانام برد. این دستگاهها با دارا بودن طول موجهای مختلف هر یک به یک نوع تیپ پوستی اختصاص داده می شود .انتخاب نوع لیزر با درمانگر می باشد .

 

laser hair removal info 300x232 - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شمال تهران

laser amended 300x165 - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شمال تهران

2 300x291 - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شمال تهران

قیمت و هزینه لیزر درمانی ؛ بسته به جثه و وسعت ناحیه درمان ؛ نوع لیزر و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای هرشخص متفاوت است.

دقت کنید که لیزر موهای زائد در این شعبه با  دستگاه اختصاصی الکساندرایت 2018 MeDioStar ST است.برای دیدن لیست قیمت ها، شماره تماس و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: