مزیت های آلوورا برای پوست چیه؟!

0

مزیت های آلوورا برای پوست

مزیت های آلوورا برای پوست چیست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مزیت های آلوورا برای پوست چیه؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مزیت های آلوورا برای پوست چیه؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مزیت های آلوورا برای پوست چیه؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چند سال پیش بود که برای اولین بار نام آلوورا به گوش ما خورد! این گیاه عجیب با برگ های بلند و ضخیمش، ناگهان به یکی از محبوب ترین محصولات پوستی تبدیل شد. به نحوی که طولی نکشید که هر یک از متخصصین و پزشکان از مزیت های آلوورا برای پوست صحبت می کردند.

اما آیا واقعا می دانید که این مزایا چه هستند؟ می دانید که آلوورا چگونه باید مصرف شود؟ آیا از ماسک های آلوورا باید در روتین پوستی خودمان استفاده کنیم یا این که مستقیما از شیره ی برگ آلوورا استفاده کنیم؟

در این مقاله از وبسایت زیبان، می خواهیم به مزیت های آلوورا برای پوست اشاره کنیم. اگر تمایل دارید که اوضاع پوست خودتان را بهتر کنید، حتما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آلوورا برای آفتاب سوختگی

اگه یه روز داغ تابستونی مجبور شدی زیر تیغ تیز آفتاب باشی و حسابی سوختی، پس باید حتما ژل آلوورا رو امتحان کنی!

این ژل میتونه التهاب پوست رو کمتر کنه و رطوبت کافی رو برای رفع آفتاب سوختگی به پوست برسونه! پس در صورت آفتاب سوخته شدن، میتونین به سراغ ژل، ماسک یا مکمل های آلوورا برید.

درمان زخم با آلوورا

اگه پوست شما دچار یه زخم شده و جای اون زخم داره شما رو آزار میده، حتما از آلوورا استفاده کنین. این ژل باعث میشه که زخم شما زودتر بهبود پیدا کنه و جای زخم هم باقی نمونه بهتره از ژل آلوورا استفاده کنین. خواص ضد التهابی آلوورا برای درمان زخم، بسیار مفید و موثره.

آلوورا برای جوانسازی پوست

یکی از بهترین خواص و مزیت های آلوورا برای پوست ، جوانسازیه. در صورتی که احساس می کنیم اخیرا دچار پیری یا چین و چروک پوست شدین، حتما ژل آلوورا رو هم توی روتین پوستی خودتون قرار بدین. ژل آلوورا دارای تمام ویتامین های مورد نیاز پوست هست و خواص آنتی اکسیدان هم داره. به این ترتیب به تنفس بهتر پوست کمک میکنه و چین های خفیف رو از بین میبره!

دوره های آموزش آنلاین 97 - مزیت های آلوورا برای پوست چیه؟!
مزیت های آلوورا برای پوست

نکته مهم: در صورتی که چین و چروک صورت شما شدید است، بهتر است به فکر روش های پیشرفته تری مثل فیشال پوست صورت در یک مرکز زیبایی باشید. تزریق بوتاکس یا میکرودرم فیس آپ نیز می تواند موثر و مفید باشد.

درمان جوش و آکنه

حتما شما هم افرادی رو دیدین که دچار جوش و آکنه های ناخوشایند توی سطح پوستشون شدن! این آکنه ها معمولا به خاطر عفونت یا باکتری به وجود میان و هیچ چیز بهتر از ژل آلوورا نمیتونه توی رفع این مشکل کمک کنه!

کافیه شب قبل از خواب، ژل آلوورا رو روی جوش ها بگذارید و اجازه بدین که تا صبح بمونه! توی خیلی از مواقع، ژل آلوئه ورا برای درمان جوش و آکنه، معجزه میکنه.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

در واقع ژل آلوئه ورا حاوی ژیبرلین و پلی ساکارید هست که سلول های پوستی جدید تولید میکنن. واسه همین علاوه بر جوانسازی پوست، اقدام به رفع آکنه و جوش هم میکنن.

دوره های آموزش آنلاین 99 - مزیت های آلوورا برای پوست چیه؟!
مزیت های آلوورا برای پوست

رفع خشکی پوست با آلوورا

یکی دیگه از ویژگی ها و مزیت های آلوورا برای پوست به رفع خشکی برمی گرده. زمانی که این ژل رو روی پوست صورت می گذارید، به دلیل خواص مرطوب کننده ای که داره، پوست رو تغذیه می کنه و آبرسانی انجام میده. تازه علاوه بر این، آلوورا تنها ماده ایه که چربی طبیعی پوست رو از بین نمیبره و کاملا مفیده!

سوالات رایج در مورد مزیت های آلوورا برای پوست

حالا که در مورد انواع مزیت های آلوورا برای پوست صحبت کردیم، می خواهیم به تعدادی از رایج ترین سوالاتی که در مورد نحوه ی استفاده و خواص دیگر این ژل دارید، صحبت کنیم. به اسکرول کردن این متن ادامه دهید

  • آلوورا چه مدت باید روی پوست بماند

در پاسخ به این سوال باید به نحوه ی مصرف ژل آلوورا اشاره کنیم. معمولا بهتر است که ژل آلوورا را به مدت 20 دقیقه روی پوست باقی بگذارید. اما در صورتی که برای رفع جوش و آکنه از آن استفاده می کنید، بهتر است که شب هنگام، ژل را روی جوش ها قرار داده و صبح بشویید.

دوره های آموزش آنلاین 98 - مزیت های آلوورا برای پوست چیه؟!
مزیت های آلوورا برای پوست
  • آیا آلوورا پوست را سفید میکند

برای این که پوست صورت فرد روشن تر شود، دو راه وجود دارد: یا لکه های ناشی از آفتاب سوختگی با استفاده از لایه بردای برداشته شود. یا این که از تولید ملانین های جدید پوست جلوگیری به عمل آید. خوشبختانه آلوورا هر دو کار را انجام می دهد و به همین دلیل است که می توان از آن، برای روشن کردن پوست نیز استفاده کرد.

  • خواص آلوورا برای پوست تناسلی چیست

اصلی ترین مزیت آلوورا برای پوست ناحیه تناسلی این است که تولید ملانین در این ناحیه را تنظیم کرده و به این ترتیب، منجر به روشن شدن آن می شود. همچنین به دلیل خواص ضد عفونت خود، می تواند برای پیشگیری و درمان عفونت های ناحیه تناسلی به کار بیاید.

  • آیا در روند فیشال پوست، باید از آلوورا استفاده شود؟

طبیعی است که مراحل فیشال پوست صورت در مراکز مختلف، متفاوت باشد. اما شاید تمام این مراکز اتفاق نظر داشته باشیند که بهترین ماده برای جوانسازی و طراوت پوست، استفاده از ژل آلوورا باشد. به همین دلیل، جایگاه ویژه ای در مراحل فیشال خواهد داشت.

فیشیال پوست صورت

در مقالات پیشین وبسایت، در مورد فیشیال پوست صورت صحبت کردیم و گفتیم که چگونه می تواند مشکلات پوستی شما را درمان کند. در واقع فیشیال پوست، یک پروسیجر خاص نیست بلکه ترکیبی از چند درمان مختلف است که به سلامت پوست کمک می کند.

شما می توانید با توجه به نیاز پوست خودتان، یکی از پکیج های فیشیال پوست مرکز زیبایی شریعتی را انتخاب کنید. در این مرکز زیبایی، تلاش شده است تا از انواع ماسک های آلوورا استفاده شود. چرا که به خوبی با مزیت های آلوورا برای پوست آشنا هستیم.

سخن آخر

در نهایت باید اشاره کنیم که فیشیال پوست صورت را می توان به انواع مختلفی انجام داد. اما بهترین نوع فیشیال پوست، فیشیالی است که با نوع پوست فرد تطابق داشته باشد. ممکن است که مثلا ژل آلوورا برای برخی از پوست ها و شرایطشان، مناسب نباشد. بنابراین مهم ترین مسئله، این است که قبل از هر چیزی پوست فرد بررسی شده و مطابق آن، درمان مورد نظر پیشنهاد شود.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان از پزشک زیبایی و اخذ نوبت فیشال پوست به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: