مراقبت از پوست با 8 روش معجزه گر

1
images 15 - مراقبت از پوست با 8 روش معجزه گر
مراقبت از پوست

مراقبت از پوست با 8 روش معجزه گر

مراقبت های ضروری اولیه از پوست

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مراقبت از پوست با 8 روش معجزه گر پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مراقبت از پوست با 8 روش معجزه گر پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مراقبت از پوست با 8 روش معجزه گر نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر واقعاً می خواهید پوست تان جوان تر به نظر بیاید ، به این اصول کلی توجه کنید:

  • اجتناب از نور خورشید ،
  • استفاده از کرم ضد آفتاب با طیف گسترده ،
  • پوشیدن لباس هایی که از بدن شما در برابر نور خورشید محافظت کند. مانند بلوز آستین بلند و شلوار،
  • سیگار نکشید ،
  • از مرطوب کننده استفاده کنید.
  • 1- خوابیدن به پشت

هنگامی که هر شب با یک حالت خاص بخوابید ، باعث می شود که روی صورت تان خطوط خواب ایجاد شود.  این چروک ها در لایه های پوست ایجاد می شوند و پس از بیدار شدن همچنان باقی می مانند.  خوابیدن به پهلو باعث چروک شدن گونه و چانه می شود ، و خوابیدن به روی صورت باعث چروک شدن میان ابرو ها می شود.

  • 2- ماهی سالمون بیشتر بخورید

ماهی سالمون و سایر ماهی های آب سرد یک منبع عالی از پروتئین است که باعث می شود شما پوست فوق العاده ای داشته باشید.  همچنین دارای مقدار زیادی اسید چرب امگا 3 است. کارشناسان می گویند اسید های چرب ضروری پوست را تغذیه می کنند و پوست را شاداب و جوان نگه می دارند.  همچنین به کاهش چین و چروک پوست کمک می کنند.

  • 3- از عینک مطالعه استفاده کنید

حالات تکراری صورت به مرور زمان باعث می شود که حرکات عضلات صورت زیاد شود و بر روی پوست شما اثر می گذارد و پوست شما چروک می شود.  بنابراین به جای اینکه چشم های خود را در هنگام مطالعه نیمه باز کنید تا بهتر ببینید ، بهتر است در صورت لزوم از عینک مطالعه استفاده کنید و چشمان تان را کاملاً باز نگه دارید.

در ضمن استفاده از عینک آفتابی را نیز فراموش نکنید. عینک آفتابی از چشمان شما در مقابل آسیب های ناشی از نور خورشید محافظت کنند و مانع چروک شدن پوست اطراف چشم ها می شود.

cb3d1e7e8160b91c31e2c1ef17a5adfd - مراقبت از پوست با 8 روش معجزه گر
مصرف کرم های حاوی آلفا هیدروکسی اسید
  • 4- مصرف کرم های حاوی آلفا هیدروکسی اسید (AHAs)

این اسید های طبیعی ، لایه بالایی سلول های مرده پوست را از بین می برند. و به از بین رفتن ظاهر منافذ ، خطوط ظریف و چین و چروک سطح پوست ، به ویژه در اطراف چشم کمک کند. فرم های قوی تر کرم های حاوی آلفا هیدروکسی اسید  ممکن است باعث افزایش تولید کلاژن در پوست شما شوند.

کلاژن پروتئینی است که قدرت و استحکام پوست را افزایش می دهد. استفاده از کرم های حاوی آلفا هیدروکسی اسید می تواند پوست شما را به خورشید حساس تر کند ، بنابراین هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

  • 5- صورت خود را بیش از حد شستشو ندهید

پوست صورت شما دارای رطوبت و چربی های طبیعی است که در برابر چین و چروک از آن محافظت می کنند.  اگر چهره خود را بیش از حد شستشو دهید ، این محفاظت طبیعی را از بین ببرید. به جای چندین بار شستن صورت خود با آب ، از یک صابون با مرطوب کننده ، یا یک ژل یا کرم پاک کننده استفاده کنید.

  • 6- از کرم های حاوی ویتامین Cاستفاده کنید. 

برخی مطالعات نشان داده است که کرم های حاوی ویتامین C باعث افزایش میزان کلاژن پوست می شود.  ویتامین C از پوست شما در برابر آسیب های ناشی از اشعه های UVA و UVB محافظت می کند. و به کاهش قرمزی ، لکه های تیره و بدرنگی پوست کمک می کند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

با این وجود شما باید از یک محصول پوستی با نوع مناسب ویتامین C استفاده کنید. اسید اسکوربیک L بهترین درمان برای کاهش چروک های پوست صورت است. همچنین ممکن است از یک عنصر ویتامین C به نام  آسکوربیل پالمیتات استفاده کنید.

پروتئین ریل مس گاسپاری gaspari real mass - مراقبت از پوست با 8 روش معجزه گر
مصرف مکمل سویا به منظور مراقبت از پوست
  • 7- مصرف مکمل سویا به منظور مراقبت از پوست

مصرف سویا ظاهر پوست شما را بهبود می بخشد و از آن محافظت می کند.  توجه داشته باشید که باید از مکمل سویا استفاده کنید زیرا مصرف غذاهای حاوی سویا تأثیری در بهبود پوست ندارد. و حتی ممکن است به پوست آسیب برساند.  مصرف مکمل سویا می تواند به ساختار و استحکام پوست و حتی بهبود رنگ پوست شما کمک کند.

  • 8- به جای قهوه ، کاکائو بنوشید

یک نوشیدنی خوشمزه کاهش دهنده چروک را امتحان کنید. یک مطالعه نشان می دهد که کاکائو دارای  میزان بالایی از آنتی اکسیدان کاتچین و اپی کاتچین است که از  پوست شما در مقابل آسیب های ناشی از نور خورشید محافظت می کند ، جریان خون را به سلول های پوستی بهبود می بخشد ، رطوبت را حفظ می کند ، پوست را نرم تر می کند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

لینک منبع

لینک منبع

 

1 نظر
  1. […] متخصصین از کلاژن یا هیالورونیک […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: