درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (1)

0
ابریژن 300x150 - درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (1)
درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (1)

درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (1)

این روش نوعی جراحی است که با بهره گیری از تکنیک های مختلف به برداشتن لایه هایی از پوست منجر می شود و با برطرف کردن و خراش لایه های پوست، باعث صاف شدن و نرمی ظاهر پوست می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (1) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (1) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (1) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درم ابریژن بیشتر برای بهبود ظاهری پوست در مواردی که پوست در حوادث طبیعی و انجام عمل جراحی قبلی دچار مشکل شده است استفاده می شود. گاهی برای صاف کردن چین و چروک صورت نیز استفاده می شود.

این روش را می توان در مناطق کوچکی از پوست و یا به روی کل صورت انجام داد. این درمان مکمل مناسبی با سایر پروسیجرهای زیبایی نظیر جراحی، کشیدن صورت و یا لایه برداری های شیمیایی است.

چه کسانی کاندیدای عمل درم ابریژن هستند؟ 

درم ابریژن باغث بالابردن اعتماد به نفس و بهبود وضعیت ظاهری افراد می شود اما تمامی زخم های موجود و چین و چروک های حاصل از پیری را برطرف نمی کند. قبل از انجام این عمل راجع به انتظارات خود از عمل با جراح متخصص مشورت نمایید.

مردان و زنان، در تمامی سنین از نوجوانان تا بزرگسالان می توانند از این نوع روش لایه برداری پوست استفاده کنند. گرچه روند درمان در افراد سالخورده کند تر خواهد بود.

عواملی که در نتیجه ی درم ابریژن تاثیر گذارند عبارتند از: 

رنگ و نوع پوست و تاریخچه بیماری های خانوادگی، برای مثال افراد سیاه پوست، زرد پوست و سفید پوستان آسیا ممکن است بعد از این عمل دچار لکه و تغییر پوستی شوند و این عمل برای کسانی که دچار بثورات آلرژیک پوستی و تاول های مکرر و زخم های سرد هستند استفاده نمی شود زیرا باعث عود کردن مشکلاتشان می شود.

پوست 300x169 - درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (1)
درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (1)

کک ومک می تواند با این روش درمان شده و محو تر به نظر برسد.

 

300x209 - درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (1)
درم ابریژن

پزشکان درم ابریژن را برای کسانی که مبتلا به آکنه هستند و در مرحله ی فعال آن به سر می برند انجام نمی دهد زیرا احتمال عفونت وجود دارد. هم چنین اگر متقاضیان در حال پرتو درمانی باشند و لایه برداری های شیمیایی قبلی را روی پوست خود انجام داده باشند و یا دچار سوختگی های عمیق هستند هرگز نباید از این تکنیک برای درمان استفاده کنند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

1 300x147 - درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (1)
درم آبریژن

اگر به فکر بازسازی و بهبود ظاهرپوست خود هستید می توانید غیر از این روش جراحی برداشتن لایه های فوقانی پوست، از تکنیک لایه برداری پوست هم استفاده کنید. بعضی از پزشکان از هر دوروش برای درمان استفاده می کنند. لایه برداری شیمیایی یرای برطرف کردن چین و چروک پوست استفاده می شود. در صورتی که درم ابریژن بیش تر برای نواحی عمیق تر، مانند جای جوش استفاده می شود.

مراقبت های بعد از عمل: 

پس از عمل، پوست شما نسبتا قرمز و متورم خواهد بود و هم چنین ممکن است دچار اختلالات خوردن و صحبت کردن شوید. می توانید احساس سوزش، سوزن سوزن شدن و یا درد در منطقه ی مورد درمان را با استفاده از داروهای تجویز شده توسط جراح کنترل کنید. تورم ایجاد شده از یک تا چند روز فروکش خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: