اسید میوه و تاثیر آن در شادابی و سلامت پوست

0
میوه 300x210 - اسید میوه و تاثیر آن در شادابی و سلامت پوست
اسید میوه و تاثیر آن در شادابی و سلامت پوست

از زمان های گذشته اهمیت عصاره میوه ها برای حفظ طراوت و شادابی پوست مورد توجه بوده است.تا جایی که ملکه های باستان، حتی افراد عادی نیز از عصاره میوه ها و ماسک آن استفاده میکردند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - اسید میوه و تاثیر آن در شادابی و سلامت پوست پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - اسید میوه و تاثیر آن در شادابی و سلامت پوست پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - اسید میوه و تاثیر آن در شادابی و سلامت پوست نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

متخصصین بر این باور هستند که اگر بدانید در هر فصل از چه میوه ها در چه شرایطی استفاده کنید و بتوانید منابع و خواص ارزشمند آن را استخراج کنید همیشه پوستی جوان و زیبا خواهید داشت. میوه‌ها برای پوستمان مفیدند چون حاوی ترکیب‌های فعالی هستند که هر یک برای نوعی بیماری پوستی مناسب است.

اولین سطح دفاعی بدن پوست میباشد که از لایه های زیادی تشکیل شده است.مکانیسم بدن به گونه ای است که هر ماه خارجی ترین لایه پوست که اصطلاحا به لایه مرده معروف است طی فرآیندی هماهنگ توسط سلول های جوان تر از سطح پوست جدا میشود و لایه زیرین جایگزین میشود.

گاهی اوقات عوامل محیطی و یا درونی مختلف (مانندتغییرات هورمونی و …….) مکانیسم تجدید سلولی را دچار اختلال میکند و لایه شاخی یا همان مرده  نمی تواند از سلول های زیرین خود جدا شود و این امر آغازی برای ایجاد مشکلات پوستی خواهد بود.بیش از 50 درصد از مشکلات پوستی به لایه شاخی یا همان لایه مرده مربوط میشود.

شادابی و شفافیت سلول های پوست به میزان رطوبت موجود در آنها بستگی دارد.استفاده از میوه ها و سبزیجاتی که به حفظ رطوبت پوست کمک میکند موجب میشود سلول های پوست مواد سمی را بهتر دفع کند و هم چنین سبب حفظ خاصیت ارتجاعی سلول می شود. میوه هایی مانند موز، پاپایا و هلو می توانند برای پوست های خشک، شگفت آور باشند.

برخی از میوه های مفید برای پوست: 

 

خوب 300x225 - اسید میوه و تاثیر آن در شادابی و سلامت پوست
اسید میوه

موز: رطوبت پوست را حفظ کرده و آن را مرطوب نگه می دارد و  از طرفی به پوست، آبرسانی می کند.

پایاپا نیز غنی از ویتامین های A و C است که به استحکام پوست و هم چنین از خطوط، صورت،  چین و چروک، تیرگی و قرمزی پوست جلوگیری میکند.

لیمو ترش: لیمو ترش سرشار از ویتامین C است که میتوان برای لایه برداری ضدچروک، ضدلک، روشن‌کننده و سفت‌کننده استفاده کرد. میتوان برای همه پوست ها جز پوست حساس استفاده کرد.

هویج: غنی از ویتامین A است خاصیت ضدالتهابی، جوان‌کننده و محافظت‌کننده دارد.هم چنین با عفونت های پوستی مقابله میکند.برای افرادی که پرتو درمانی میکنند نیز توصیه میشود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

پرتقال،کدو،گوجه فرنگی،خیار،گریپ فروت،میوه های قرمز رنگ،انگور و …… نیز میوه هایی با خواص شگفت انگیز هستند.بهتر است میوه های هر فصل را به بهترین نحو استفاده کنیم تا همواره پوستی شاداب و جوان داشته باشیم.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: