لیزر کل بدن چقدر طول میکشد؟| قیمت لیزر کل بدن| لیزر فول بادی

0

لیزر کل بدن

برطرف کردن کامل موهای زائد به یک چالش بزرگ برای خانم ها تبدیل شده است روش های متعددی را برای برطرف کردن موهای زائد خود امتحان می کنند که هریک از آنها با عوارض جانبی خاص خود همراه هستند. با پیشرفت علم و فناوری لیزر، برطرف کردن موهای زائد بدن به ویژه موهای زائد ناحیه شرمگاهی، زیر بغل و صورت به ویژه پشت لب بسیار رایج شده است اما اکثر خانم ها خواهان لیزر کامل بدن هستند و همه موهای زائد خود را به طور کامل برطرف نمایند. لیزر کامل بدن یک روش ایمن و موثر برای داشتن پوستی تمیز و بدون مو است که با مزایای بسیار زیادی همراه است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر کل بدن چقدر طول میکشد؟| قیمت لیزر کل بدن| لیزر فول بادی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر کل بدن چقدر طول میکشد؟| قیمت لیزر کل بدن| لیزر فول بادی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر کل بدن چقدر طول میکشد؟| قیمت لیزر کل بدن| لیزر فول بادی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تعداد بسیار زیادی از افراد که لیزر کرده اند ادعا می کنند که پس از لیزر پوست آنها جوان شده است و آنها از نتایج به دست آمده رضایت کامل دارند. از لیزر به عنوان یک روش ایمن برای برطرف کردن موهای زائد بدن یاد می ‌شود زیرا پرتوهای لیزر توانایی عبور از لایه دوم پوست را ندارند و فقط فولیکول های مو را هدف قرار می دهند.

half face lhr 300x300 - لیزر کل بدن چقدر طول میکشد؟| قیمت لیزر کل بدن| لیزر فول بادی

اگر تمایل زیادی به لیزر کامل بدن خود دارید می توانید با اپراتور های توانمند ما یک جلسه مشاوره داشته باشید تا با طرح درمان مطابق با شرایط پوست و موی خود آشنا شوید و موهای زائد خود را برای همیشه برطرف نمایید.

لیزر کامل بدن جایگزین چه روش هایی است؟

دست و پا بخش عمده‌ا ی از بدن ما را تشکیل می ‌دهند و معمولاً برطرف کردن موهای زائد آنها یکی از دغدغه ها برای خانم ها است که با استفاده از تیغ و ژیلت، موم و موم و پودر و کرم های موبر به برطرف کردن موهای زائد خود می ‌پردازند.

لیزر موهای زائد در مقایسه با این روش ها، بسیار عالی است چرا که ریسک بروز بریدگی و سوختگی پوست رشد موهای زائد قسمت داخل پوست را به صفر می رساند و از سوی دیگر از رشد موهای زائد برای همیشه پیشگیری خواهد کرد.

آیا لیزر موهای زائد را از بین می برد؟

برای این که بتوان نتایج خوبی از لیزر موهای زائد به دست آورد نوع پوست و رنگ مو اهمیت بسیار زیادی دارد. لیزر موهای زائد در افرادی که رنگ پوست آنها روشن و رنگ موهای شان تیره است اثر گذاری بیشتری دارد البته افرادی که رنگ پوست آنها به طور طبیعی سبزه است و موهای تیره ای دارند نیز می توانند از مزایای لیزر کامل بدن بهره مند شوند و به نتایج دلخواه دست پیدا کند.

images 1 1 - لیزر کل بدن چقدر طول میکشد؟| قیمت لیزر کل بدن| لیزر فول بادی

معمولا لیزر موهای زائد تاثیری بر روی موهای قرمز، بلوند یا خاکستری ندارد. در افرادی که رنگ موهای آنها تیره است و رنگ پوست آنها روشن یا سبز لیزر موهای زائد یک راه حل ایمن و موثر برای برطرف کردن موهای زائد زبر و سیاه محسوب می شود.

اگرچه ممکن است شما در ابتدا تصور کنید که هزینه لیزر کامل بدن بسیار گران است پس از مدتی متوجه خواهید شد که ارزش هزینه کردن را دارد و نتیجه ای که از لیزر به دست آورده اید بسیار ارزشمند است و اصلا قابل مقایسه با سایر روش های موجود برای برطرف کردن موهای زائد نیست.

الکترولیز یک روش درمانی دیگر برای برطرف کردن موهای زائد است اما مسئله ای که در خصوص الکترو نیز وجود دارد این است که یک برنامه درمانی طولانی و زمان ‌بر است و این مسئله باعث شده که اکثر افراد خسته شوند و از ادامه برنامه درمان خود امتناع می ‌کنند. لیزر موهای زائد با مزایای بسیار زیادی همراه است و سرعت و دقت بالای آن برای هدف قرار دادن تعداد زیادی از موهای زائد در آن واحد غیر قابل انکار است.

فرایند لیزر موهای زائد از طریق ارسال پرتوهای نور لیزر به سمت ناحیه ای که قرار است درمان شود انجام می گردد. نور لیزر به سمت پوست ارسال می شود سپس به گرما تبدیل خواهد شد و توسط فولیکول های مو جذب می گردد که این کار باعث از بین رفتن فولیکول می شود و دیگر امکان رشد موهای زائد وجود نخواهد داشت. لیزر هیچ تاثیری بر روی بافت های اطراف موهای زائد نخواهد داشت.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

ما در مراکز لیزر خود از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر استفاده می ‌کنیم و با استخدام اپراتور های توانمند و حرفه ای به درمان موهای زائد بدن می ‌پردازیم. مدت زمان لازم برای برطرف کردن موهای زائد یک ناحیه از بدن به وسعت آن و تراکم موهای زائد بستگی دارد و برای آن که همه موهای زائد برای همیشه از بین بروند شما به چند جلسه درمان با لیزر نیاز خواهید داشت تا همه موهای زائد آن برطرف کردند.

images 300x168 - لیزر کل بدن چقدر طول میکشد؟| قیمت لیزر کل بدن| لیزر فول بادی

لیزر موهای زائد زمانی اثر گذاری بالایی دارد که موها در فاز فعال رشد قرار داشته باشند در غیر این صورت لیزر هیچ تاثیری بر روی موهایی که در مرحله استراحت یا رشد هستند نخواهد داشت به همین دلیل شما باید در فواصل زمانی تعیین شده به کلینیک لیزر مراجعه کنید تا همه موهای زائد در فاز فعال رشد هدف قرار داده شوند و از بین بروند.

نتایج حاصل از لیزر در همه افراد یکسان نیست زیرا همه افراد شبیه هم نیستند و در نتیجه ای که از لیزر موهای زائد به دست می آید به رنگ پوست و مو و تراکم موهای زائد بستگی دارد به عبارتی هر چه رنگ موهای شما تیره تر و رنگ پوست تان روشن تر باشد نتیجه بهتری از لیزر کامل بدن به دست خواهید آورد.

نتیجه گیری

لیزر کامل بدن یک روش غیر تهاجمی و موثر برای برطرف کردن دائمی موهای زائد و نتایج حاصل از آن اصلا قابل مقایسه با سایر روش های موجود نیست. لیزر هیچ تاثیری بر موهای قرمز و خاکستری و بلوند ندارد و افرادی که رنگ موهای آنها در این طیف قرار دارد می ‌توانند از الکترولیز برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کنند.

در انتخاب مرکز لیزر کاملا دقت کنید زیرا اگر از دستگاه لیزر نامناسب استفاده شود و اپراتور لیزر بی تجربه باشد احتمال بروز سوختگی پوست پس از لیزر وجود دارد. لیزر موهای زائد بهترین و ایمن ترین روش برای داشتن پوستی تمیز و لطیف و بدون مو است و می تواند طی مدت کوتاهی شما را به آنچه که انتظار دارید برساند.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: