معایب و مزایای لیزر موهای زائد (بخش اول)

0
stacks image 0e65583 300x99 - معایب و مزایای لیزر موهای زائد (بخش اول)
لیزر موهای زائد

 

یکی از تجربیات ناخوشایند زندگی، داشتن موی زائد است. تصور کنید به هر دلیلی نتوانسته اید موهای زائد زیر بغل خود را از بین ببرید و در یک مهمانی هم شرکت کرده باشید. احتمالا در آن زمان بطور ناخودآگاه احساس شرم، نا امیدی و کمبود اعتماد به نفس به شما دست خواهد داد. برای بسیاری از افراد، اصلاح یا اپیلاسیون موهای زائد جزء ضروریات محسوب میگردد. اما با پیدایش لیزر، تصور میشود در آینده ای نه چندان دور، بکارگیری روش های قدیمی از بین بردن موی زائد به خاطره ای تبدیل شوند. لیزر موهای زائد، گزینه مناسبی برای هر فرد محسوب نمیشود و قطعا عوامل بسیاری در انتخاب این روش نقش دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - معایب و مزایای لیزر موهای زائد (بخش اول) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - معایب و مزایای لیزر موهای زائد (بخش اول) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - معایب و مزایای لیزر موهای زائد (بخش اول) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

مزایای لیزر موهای زائد

 

1- دائمی بودن

اساسا این مورد، تنها دلیل محبوبیت لیزر محسوب میگردد. اینکه دیگر هیچوقت مجبور به اصلاح، وکس و اپیلاسیون موهای زائد خود نباشید، میتواند مزیت فوق العاده ای باشد. بدین ترتیب میتوانید یکماه، بدون کوچکترین نگرانی به سفرهای دریایی و ساحلی بروید. لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد، یک روش نیمه دائمی است، در حالیکه الکترولیز، روشی کاملا دائمی است. بنابراین در انتخاب خود دقت کنید.

 

2- آسیب های اپیلاسیون را ندارد

با وجودیکه همه ما به خوبی میدانیم که اپیلاسیون کمی دردناک است، اما رفتن به یک سالن زیبایی و انجام آن بسیار ساده و راحت است. اما باید بگوییم که اپیلاسیون آنقدرها هم خوب نیست. علیرغم دردی که حین انجام این کار متحمل میشوید، فولیکول های مو از پوست جدا میشوند و گاهی اوقات نیز به دلیل داغ بودن بیش از حد موم، سوختگی ایجاد میگردد. داشتن پوستی نرم و بدون مو، ارزش تجربه سوختگی درجه سوم را ندارد.

 

4- سوزش تیغ را ندارد

سوزش ناشی از تیغ، بسیار وحشتناک و آزار دهنده است و برای همه ما بارها اتفاق افتاده است. هرچه موهای زائد ضخیم تر باشند، تیغ زدن آزار دهنده تر میشود و متاسفانه اثر آن قابل رویت است. این جوش های خارش دار قرمز اصلا ظاهر جذابی به شما نخواهند بخشید.

 

5- سریع بودن

اگر بخواهید با استفاده از تیغ، موهای زائد خود را اصلاح کنید، مجبورید این کار را تا پایان عمر انجام دهید. قطعا هیچکس هم دوست ندارد میزان زیادی از آب را برای این کار هدر دهد. اپیلاسیون موهای زائد نیز وقت گیر است و البته با وجود یک اپیلاسیون کار کم تجربه و تازه کار، وقت گیر تر هم خواهد شد. در عوض، لیزر موی زائد بسیار سریع است و هر جلسه آن بین 10 تا 15 دقیقه زمان میبرد. این بدان معناست که میتوانید در زمان ناهار، از محل کارتان خارج شوید و سری به مرکز لیزر موهای زائد بزنید و همچنان زمان کافی برای یک خرید کوچک را نیز داشته باشید!

 

6- امن بودن

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

مهم ترین موضوع در خصوص لیزر موهای زائد اینست که فرآیند لیزر توسط متخصصین و افراد حرفه ای انجام میشود. لیزر مو، یک روش بسیار جدی است که با تجهیزات ایمنی و ابزار آلات ماشینی سر و کار دارد. بنابراین، تنها افراد واجد شرایط میتوانند این کار را انجام دهند.

 

ادامه مطلب (معایب لیزر موهای زائد)…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: