معایب و مزایای لیزر موهای زائد (بخش دوم)

0
stacks image 0e65583 300x99 - معایب و مزایای لیزر موهای زائد (بخش دوم)
لیزر موهای زائد

 

 

 

معایب لیزر موهای زائد

 

1- گران بودن

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - معایب و مزایای لیزر موهای زائد (بخش دوم) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - معایب و مزایای لیزر موهای زائد (بخش دوم) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - معایب و مزایای لیزر موهای زائد (بخش دوم) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از بزرگترین نقاط ضعف لیزر موهای زائد، گران بودن آن است که البته دلیل منطقی هم دارد. جهت از بین بردن کامل موهای زائد بخش اعظمی از بدن، لازم است چندین جلسه به مرکز مراجعه کنید و زمان آن بر اساس تیرگی و ضخامت موهای زائد، افزایش میابد. بسیاری از زنانی که تجربه استفاده از لیزر را دارند، از بالا بودن قیمت آن شکایت دارند. و این در حالیست که لیزر، یک روش نیمه دائمی محسوب میشود.

 

2- دردناک بودن

در از بین بردن موی زائد، چندین روش بدون درد وجود دارد. اما لیزر جزء روش های درناک محسوب میگردد. بسیاری از افرادیکه تجربه استفاده از لیزر را دارند از این موضوع شکایت میکنند.

 

3- امکان رشد مجدد موی زائد

اینجاست که تفاوت بین لیزر موهای زائد و الکترولیز، پر رنگ جلوه میکند. لیزر ادعا نمیکند که برای همیشه موهای زائد را از بین میبرد، اما برای مدتی طولانی تر از روش های سنتی مو را از بین میبرد. اما مدعی است هنگامیکه موی زائد مجددا رشد کند، نازک تر و پراکنده تر خواهد بود. این بزرگترین مساله ایست که منجربه بروز نگرانی میشود: چرا باید هزینه هنگفتی پرداخت کرد، در حالیکه موی زائد مجددا رشد میکند؟

 

4- منجربه التهاب یا خارش میشود

درست مانند تیغ و اپیلاسیون، لیزر موهای زائد نیز منجربه خارش، قرمزی و سوزش میگردد. ظاهرا بروز بیشتر عوارض جانبی جدی و دردناک، بسیار نادر است. اما بروز قرمزی در محل رشد موها امری کاملا جدایی ناپذیر است.

 

5- نیاز به شرکت در جلسات متعدد است

از لحاظ فنی، اپیلاسیون یا اصلاح کردن نیز مستلزم تکرار است و همچنین، موهای زائد در این روش ها مجددا رشد میکنند. اما در لیزر موهای زائد، حذف اولیه موهای زائد به چندین جلسه تقسیم میشود. بنابراین، بلافاصله احساس رضایتمندی نسبت به داشتن پوستی صاف و نرم به شما دست نخواهد داد، در حالیکه در روش های سنتی این احساس را خواهید داشت.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

زیبا بمانید!

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:  beauty and tips

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: