لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| قیمت لیزر بیکینی| لیزر موهای زائد درد داره؟

0

لیزر موهای زائد بیکینی

سلام امیدوارم شاد باشید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| قیمت لیزر بیکینی| لیزر موهای زائد درد داره؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| قیمت لیزر بیکینی| لیزر موهای زائد درد داره؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| قیمت لیزر بیکینی| لیزر موهای زائد درد داره؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تابستون یواش یواش رسیده و گرمای طاقت فرساش همه را کلافه کرده. اصلاً برای خود من تابستون یعنی احساس پختن، توی تنور بودن و شر عرق ریختن. توی گرمای تابستون هیچی به اندازه استخر رفتن و پریدن توی جکوزی سرد لذت بخش نیست، شما چی شما هم مثل من فکر می کنین؟ احتمالا خیلی وقتا براتون پیش اومده که یهویی تصمیم بگیرین برین استخر و آب تنی کنید و خب از اونجایی که همه خانم ها دوست دارند تمیز و مرتب به نظر برسن شیو کردن یکی از راه های آراستگی حساب میشه که این آراستگی تاوان داره و اگه با تیغ یا ژیلت شیو می کنین که بدون شک چندین بار پوست تون را بریدیمگن و اگه اپیلاسیون می رین می دونین که چه دردی داره. وای که چقدر دردش طاقت فرساست😰 من که تحملشو ندارم. الان دیگه مثل قبل خانم‌ها به سراغ تیغ و ژیلت یا پودر و کرم های موبر نمیرن در عوض میرن لیزر و خلاص😉 لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر برزیلی یعنی یه عمر راحتی و تمیزی.

لیزر موهای زائد بیکینی یعنی دیگه با خیال راحت با برنامه و بدون برنامه می تونی بری استخر و خوش بگذرونی. وقتی لیزر می کنین به غیر از این که دیگه احتیاجی به روش های قدیمی شیو کردن ندارین از سوختگی و بریدگی پوست هم راحت می شین آخه خیلی از خانم ها وقتی که شیو می ‌کنن جوش های قرمزی روی پوست شما به وجود میاد که واقعاً وضعیت بدی رو ایجاد می ‌کنه بدتر از اون اینکه دوباره بعد از چند روز این موهای زائد شروع به رشد می ‌کنن و مصیبت دوباره شروع میشه! اگر شما هم از تیغ کشیدن کلافه شدین با ما همراه باشید تا بهتون بگم که لیزر موهای زائد بیکینی چطوری انجام میشه.

روش های مختلف برای رفع موهای زائد بیکینی

۲۱۴۵۱۷ - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| قیمت لیزر بیکینی| لیزر موهای زائد درد داره؟

امروزه محصولات بسیار متعددی در بازار وجود دارد که تبلیغات زیادی برای آنها انجام شده است. به عنوان مثال برخی از شرکت ها ادعا می کنند که محصولات آنها صد در صد طبیعی است برخی دیگر ادعا می کنند که محصولات آنها بر پایه ترکیبات شیمیایی ساخته شده است و جالب تر آن که تعدادی از این شرکت ها می گویند که محصولات آنها از عصاره گیاهان ساخته شده است. کاری به درستی یا نادرستی ادعاهایی که این شرکت‌ ها می ‌کنند نداریم اما آنچه که در مورد همه آنها صدق می ‌کند این است که در همه این روش ها موهای زائد به صورت موقت برطرف می ‌شوند و دوباره بدتر از قبل شروع به رشد می ‌کنند.

در بهترین حالت برخی از این محصولات باعث می شوند که روند رشد موهای زائد کند شود. برخی از افراد ترجیح می ‌دهند به سراغ اپیلاسیون بروند همان طور که می دانید بایدها و نبایدها و دلایل موافق و مخالف زیادی در خصوص اپیلاسیون وجود دارد. موم انداختن موهای زائد چه در منزل و چه در سالن انجام شود با درد طاقت‌ فرسایی همراه است که معمولا داد خانم‌ ها را در می آورد با توجه به دردسرهایی که هر یک از این روش ها دارند کم کم لیزر موهای زائد وارد عرصه زیبایی شد و به یک روش قطعی برای رفع موهای زائد بدن تبدیل شده است.

لیزر موهای زائد بیکینی یک روش سریع ساده و بسیار کارآمد است که می ‌تواند طی مدت کوتاهی شما را به آنچه که می ‌خواهید برساند. یکی از مزایای عالی لیزر موهای زائد بیکینی این است که می ‌توان بر اساس درخواست متقاضیان به برطرف کردن موهای زائد این ناحیه پرداخت. به عنوان مثال برخی از خانم ها می خواهند که موهای زائد ناحیه تناسلی آنها به طور کامل برطرف شود اما برخی دیگر فقط خواستار لیزر موهای زائد برخی از نقاط آن هستند.

نتایج حاصل از لیزر موهای زائد حیرت انگیز است و شما دیگر نیازی به شیو کردن یا مراجعه به مراکز اپیلاسیون نخواهید داشت. از سوی دیگر در مقایسه با سایر روش های موجود برای برطرف کردن موهای زائد هیچ گونه عارضه جانبی منفی ندارد و شما به طور کامل با دنیای تیغ کشیدن، جوش زدن و بریدگی و سوختگی پوست خود خداحافظی خواهد کرد.

هزینه لیزر موهای زائد بیکینی

۲۱۴۵۰۸ - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| قیمت لیزر بیکینی| لیزر موهای زائد درد داره؟

شما از هر روشی که برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می کنید باید هزینه ای را پرداخت کنید و لیزر موهای زائد از این قاعده جدا نیست. اما آنچه که در قبال هزینه کردن برای لیزر موهای زائد خود به دست می آورید واقعا ارزشمند است چرا که نتایج حاصل از لیزر دائمی است و شما فقط یک بار هزینه می کنید و به طور کلی از دردسرهای حاصل از برطرف کردن موهای زائد خود خلاص خواهید شد. ممکن است تصور کنید لیزر با صرف هزینه زیادی همراه است اما واقعیت این است که وقتی هزینه ‌ای که برای لیزر موهای زائد صرف می کنید را با هزینه سایر روش های موجود مقایسه می کنید متوجه می شوید که واقعاً یک روش مقرون به صرفه است چون دیگر موهای زائد شما رشد نخواهد کرد اما برای برطرف کردن موهای زائد بدن توسط سایر روش ها شما باید هر بار هزینه کنید و این چرخه همچنان ادامه پیدا می ‌کند.

images 26 - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| قیمت لیزر بیکینی| لیزر موهای زائد درد داره؟
نکته ای که باید در خصوص لیزر موهای زائد بدن با آن اشاره کنم این است که تعداد زیادی از خانم ‌هایی که لیزر کرده‌ اند ادعا می ‌کنند که پس از لیزر پوست آنها جوان شده است و ریسک رشد موهای زائد به سمت داخل پوست به صفر رسیده است . شما می توانید پس از ۳ تا ۵ جلسه شاهد نتایج قابل توجه لیزر موهای زائد بیکینی باشید البته این مسئله به نوع پوست و موی شما بستگی دارد. تراکم موهای زائد ناحیه ای که قرار است تحت درمان با لیزر قرار بگیرد مسئله دیگری است که در کسب نتایج حاصل از لیزر تاثیر به سزایی دارد.

ما در مراکز لیزر خود به شما این اطمینان را می دهیم که از جدیدترین دستگاه های لیزر استفاده می ‌کنیم که هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و شما می توانید با خیال راحت تحت درمان با لیزر قرار بگیرید. لیزر موهای زائد می تواند به افرادی که بدن پرمویی دارند کمک کند از شر موهای اضافی بدن خود خلاص شوند که این مسئله در بهبود سطح اعتماد به نفس آنها تأثیر بسیار زیادی دارد. از سوی دیگر لیزر موهای زائد می تواند باعث بهبود بافت پوست شود و لکه های روی پوست و آسیب‌ های حاصل از نور آفتاب را از بین ببرد و به شما پوست تمیز و بدون مو هدیه دهد. همه افراد می ‌توانند متقاضی درمان با لیزر باشند و پس از چند هفته شاهد نتایج اولیه حاصل از لیزر باشند. شما می توانید به لیزر موهای زائد همه نقاط بدن خود بپردازید و از مزایای عالی لیزر بهره مند شوید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: