لیزر موهای زائد بدن| چند نکته جادویی در خصوص مراقبتهای بعد از لیزر| قیمت لیزر موهای زائد بدن

0

لیزر موهای زائد بدن

موهای زائد بدن همیشه یک دردسر بزرگ برای انسان بوده است و از سالیان دراز تاکنون همه افراد به دنبال یک راه حل دائمی برای برطرف کردن آنها بوده اند. تیر کشیدن های مکرر و سوختگی و بریدگی های بی پایان پوست انداختن و درد طاقت فرسای آن و رشد دوباره موهایی که با تحمل درد برداشت شده ‌اند همیشه باعث ناامیدی انسان شده است اما امروزه به لطف فناوری لیزر می توان موهای زائد بدن را برای همیشه از بین برد. لیزر موهای زائد بدن یک روش جادویی برای داشتن پوستی تمیز و بدون مو و نجات پیدا کردن از شیو کردن های مکرر است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد بدن| چند نکته جادویی در خصوص مراقبتهای بعد از لیزر| قیمت لیزر موهای زائد بدن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد بدن| چند نکته جادویی در خصوص مراقبتهای بعد از لیزر| قیمت لیزر موهای زائد بدن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد بدن| چند نکته جادویی در خصوص مراقبتهای بعد از لیزر| قیمت لیزر موهای زائد بدن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در لیزر موهای زائد از نور لیزر استفاده می ‌شود و فولیکول‌ های مو که در فاز فعال رشد هستند را هدف قرار می دهد و به این ترتیب از رشد آنها در آینده پیشگیری می شود. تحقیقات و نظرات افرادی که لیزر موهای زائد خود پرداخته اند نشان داده که لیزر یک روش عالی و موثر برای برطرف کردن موهای اضافی بدن از قبیل دست و پا، صورت، زیر بغل، ناحیه بیکینی، قفسه سینه و کمر است.

۱۹۳۷۴۳ - لیزر موهای زائد بدن| چند نکته جادویی در خصوص مراقبتهای بعد از لیزر| قیمت لیزر موهای زائد بدن

 

آنچه که در خصوص لیزر موهای زائد بدن اهمیت دارد این است که به خوبی با نکات مربوط به مراقبت از پوست پس از لیزر و قبل از آن آشنا شوید تا میزان اثر گذاری لیزر به حداکثر برسد و شما بتوانید از نتایج عالی بهره مند شوید. خوشبختانه متخصصان ما در مراکز تخصصی لیزر موهای زائد بدن با مکانیسم اثر لیزر و باید و نباید های آن آشنایی کامل دارند و دارای تجربه و تخصص لازم هستند که می ‌توانند به شما در همه مراحل لیزر موهای زائد کمک کنند تا به خواسته تان برسید.

چگونه نتایج حاصل از لیزر را به حداکثر برسانیم؟

اگر برای اولین جلسه لیزر موهای زائد بدن خود را آماده می شوید یا قصد دارید جلسات بعدی درمان خود را تکمیل کنید باید بدانید که پیروی کردن از چند قانون ساده و پیشگیری از بروز عوارض جانبی نامطلوب می تواند به شما برای کسب نتایج عالی کمک کند.

 

  • مهمترین کاری که باید برای شروع برنامه لیزر انجام دهید این است که با متخصص لیزر یک جلسه مشاوره داشته باشید زیرا این کار به اپراتور لیزر کمک می ‌کند به ارزیابی سطح سلامت شما بپردازد و در صورت لزوم به صورت آزمایشی یک قسمت از بدن شما را لیزر کند تا بتوانند اطلاعات کاملی را به دست بیاورد.
  • اپراتور لیزر پس از ارزیابی پوست، رنگ مو و موضعی که قرار است لیزر شود برنامه درمان با لیزر را برای شما طراحی خواهد کرد و تعداد جلسات مورد نیاز برای کسب نتایج عالی را تعیین می نماید. حضور متخصصان توانمند ما به شما کمک می کند بتوانید برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید.
  • حداقل به مدت ۲ تا ۴ هفته قبل از لیزر از قرار گرفتن به مدت طولانی در مقابل نور خورشید خودداری کنید و در صورتی که قصد دارید بیرون بروید حتما از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده کنید. در غیر این صورت پوست شما دچار آفتاب سوختگی می شود و هنگامی که تحت درمان با لیزر قرار بگیرد دچار سوختگی یا حتی تاول پوستی خواهید شد.

sunscreen 300x199 - لیزر موهای زائد بدن| چند نکته جادویی در خصوص مراقبتهای بعد از لیزر| قیمت لیزر موهای زائد بدن

  • حدود ۲ تا ۴ هفته قبل از درمان با لیزر از برطرف کردن موهای زائد خود از ریشه خودداری کنید. به عبارتی از بند انداختن و استفاده از موم برای رفع موهای اضافی بدن اجتناب نمایید زیرا وجود ریشه موها اهمیت بسیار زیادی دارد تا بتواند نتیجه خوبی را از درمان با لیزر به دست بیاورید.
  • یکی از مزایای لیزر موهای زائد بدن این است که شما می توانید در فواصل بین جلسات درمان به شیو کردن موهای زائد خود بپردازید. پوست تمیز و شیو شده به شما این اطمینان را می دهد که نور لیزر می تواند به طور صحیح همه فولیکول های مو را هدف قرار دهد و از رشد آنها در آینده جلوگیری نماید.
  • قبل از شروع برنامه درمان با لیزر باید هرگونه چربی، آلودگی یا آرایش را از روی پوست خود پاک کنید و حتما دوش بگیرید.

نکات مهم بعد از لیزر موهای زائد بدن

برای اینکه بتوانید میزان اثر گذاری لیزر موهای زائد بدن را به حداکثر برسانید و عوارض جانبی آن به حداقل برسند باید دستورات و اصول مربوط به مراقبت از پوست پس از لیزر موهای زائد را رعایت کنید. پس از لیزر پوست شما نسبت به نور آفتاب بسیار حساس می ‌شود به همین دلیل باید تا دو هفته پس از لیزر از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب یا برنزه کردن پوست خود اجتناب کنید و از استفاده از کرم ضد آفتاب غافل نشوید در غیر این صورت دچار عوارض بعدی خواهید شد.

مدتی پس از لیزر، موهای زائد شروع به خارج شدن از فولیکول ها خواهند کرد و ممکن است این گونه به نظر برسد که موهای جدید در حال رشد هستند اما طی مدت ۱۰ تا ۱۴ روز مو ها به مرحله ریزش می رسند و به طور طبیعی از پوست جدا می شوند. در این مرحله هم باید از استفاده از موم و بند انداختن موها به شدت خودداری کنید. بهترین کار برای تسریع فرایند ریزش موها این است که از یک حوله نرم استفاده کنید و به کمک آن موها را جدا کنید اما در صورتی که موها به راحتی جدا نشدند به این معنا است که هنوز ریشه موها فعال است و در جلسات بعدی درمان هدف قرار خواهد گرفت.

شما می توانید در فواصل بین جلسات لیزر به شیو کردن موهای زائدتان بپردازید تا در این دوران پوستی تمیز و بدون مو داشته باشید که این مساله یک‌ موفقیت بزرگ در مورد لیزر موهای زائد محسوب می شود. در لیزر بر روی موهایی که در فاز فعال رشد هستند تمرکز می شود و موهایی که در مرحله استراحت به سر می برند نمی توانند به جذب نور لیزر بپردازند به همین دلیل در جلسات بعدی که وارد فاز فعال می ‌شوند از بین خواهند رفت.

۱۵۳۶۴۱ - لیزر موهای زائد بدن| چند نکته جادویی در خصوص مراقبتهای بعد از لیزر| قیمت لیزر موهای زائد بدن

اتمام همه جلسات لیزر موهای زائد برای کسب نتایج مطلوب کاملاً ضروری است. خبر خوبی در خصوص لیزر موهای زائد بدن وجود دارد این است که یک روش بدون درد است و معمولاً با سرعت و دقت بسیار بالایی انجام می شود و به این ترتیب شما می توانید از محل کار خود مرخصی ساعتی بگیرید و برای لیزر به مراکز تخصصی لیزر مراجعه نمایید.

پس از هر جلسه درمان شما متوجه می شوید که رشد موهای قسمت هایی که تحت درمان قرار گرفته اند کمتر و کمتر می شود و این فرآیند تا جایی ادامه پیدا می ‌کند که به طور کامل رشد موها متوقف شود.
ما در مراکز تخصصی لیزر موهای زائد از آخرین فناوری لیزر استفاده می ‌کنیم و به ارائه خدمات لیزر موهای زائد همه نقاط بدن از فرق سر تا نوک پنجه می پردازیم. ما با خواسته‌ ها و اهداف شما آشنایی داریم و می دانیم که دقیقا چه چیزی می خواهید و آماده پاسخ گویی به همه سوالات شما درباره لیزر موهای زائد و نتایج حاصل از آن هستیم. اگر دوست دارید برای همیشه از امتحان کردن روش های مختلف و درد حاصل از کندن موها یا سوختگی پوست برای رفع موهای زائد خود خلاص شوید پیشنهاد ما به شما این است که از خدمات لیزر برای برطرف کردن موهای اضافی تان اضافه کنید. ما همواره در مسیر رسیدن به خواسته های شما همراه تان خواهیم بود.

مترجم: لیلا عبدالملکی

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: