لیزر موهای زائد بدن زنان- نکاتی مهم در مورد لیزر موهای زائد بدن زنان

0

لیزر موهای زائد بدن زنان

سلام دوستان عزیز! یکی از مواردی که این روزها در کلینیک های زیبایی و پوست و مو رواج دارد، لیزر موی زائد بدن زنان است.شاید برای هر خانمی داشتن اندامی زیبا و بدون مو و کرک مانند بسیار مهم باشد. امروز زیبان قصد داره ، نکات مهمی را در مورد لیزر موهای زائد بدن زنان ارائه کنه.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد بدن زنان- نکاتی مهم در مورد لیزر موهای زائد بدن زنان پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد بدن زنان- نکاتی مهم در مورد لیزر موهای زائد بدن زنان پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد بدن زنان- نکاتی مهم در مورد لیزر موهای زائد بدن زنان نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موی بدن زنان - لیزر موهای زائد بدن زنان- نکاتی مهم در مورد لیزر موهای زائد بدن زنان
لیزر موی زائد بدن زنان

علت ایجاد موهای زائد

دلایل ایجاد پرمویی و موی زائد در زنان شامل موارد زیر است :

علت هورمونی

ارث

مصرف داروی خاص

ترشح بیش از حد هورمون مردانه در بعضی از زنان

ضرورت انجام لیزر موهای زائد بدن زنان

راههای مختلفی برای از بین بردن موها وجود دارد. از جمله وکس کردن، اصلاح موها، استفاده از موبر ها و کرم ها. اما این روزها لیزر به عنوان روشی دائمی ومطمئن برای خللاصی از موهای زائد است . و لیزر موهای زائد بدن زنان نیز رواج بیشتری یافته است.

آیا شما هم تا به حال به انجام لیزر فکر کرده اید؟ یا اینکه از آن ترس دارید ؟ ما در اینجا مطالب جالبی را برای شما عنوان می کنیم.

همچنین سایت تهران اسکین به عنوان یک مرجع اطلاعات پوست و مو می تواند اطلاعات مهمی را در اختیار شما بگذارد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 انجام لیزر مو های زائد بدن زنان به شکل خانگی

حذف مو از طریق لیزر از زمانی که برای اولین بار در دهه 1990 به بازار عرضه شد، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این  موضوع می تواند به مدت 3 جلسه به شکل دائمی برسد، هرچند انواع و تراکم های مختلف مو مورد نیاز متفاوت خواهد بود.

لیزر موی زائد بدن زنان با پرتوی نور متمرکز به اشعه و بر روی منافذ که توسط رنگدانه مو به نام ملانین جذب می شود، کار می کند.

در روش خانگی لیزر مو های زائد بدن زنان انرژی نور که جذب می شود، انرژی گرمایی را ایجاد می کند وباعث داغ شدن پوست می شود.این گرما باعث آسیب به فولیکول مو می شود که باعث می شود فولیکول رشد مو را متوقف کند.

مزیایای لیزر موهای زائد بدن زنان به شکل خانگی

این روش بسیار موثر است، اما مهم است که بدانیم چرا که مو در سیکل خود رشد می کند، و تعدادی ازموها در همان زمان به لیزر درمانی پاسخ خواهند داد. بنابراین، به طور معمول نیاز به جلسات متعدد برای درمان تمام فولیکول های مو با موفقیت انجام می شود.

تاثیر نتایج لیزر موهای زائد بدن زنان

بر خلاف تراشیدن مو و یا وکس کردن ، در ابتدا ممکن است لیزر موی زائد بدن زنان نتایج قابل توجهی را در هفته های اول نداشته باشد ، زیرا ممکن است چند هفته طول بکشد تا موهای مرده از بین بروند.

با این حال، با برداشتن  لیزر موهای زائد بدن زنان نیاز به طول موج خاصی در سطح مو برای نتایج موفقیت آمیز داشته باشد، بااستفاده از لیزر مو می توانید درمان را کامل کنید، تراشیدن موها قبل از انجام عمل لیزر امری ضروری است، به دلیل اینکه این کار باعث می شود که مو در سطح صورت پخش نشود.

استفاده از لیزر IPL برای لیزر موهای زائد بدن زنان 

لیزر موی زائد در بعضی از کلینیک ها می تواند گران باشد، اما شما با یک انتخاب درست یک مرکز درمانی مجرب می توانید با خیال راحت به انجام عمل لیزر بپردازید.

لیزر IPL نیز که به عنوان یک لیزر خانگی برای لیزر موهای زائد بدن زنان رایج شده است،یک لیزر بسیار مفید خانگی است که شما می توانید به راحتی و بااستفاده از آن هر جایی از بدن خودتان را که بخواهید لیزر کنید.

لیزر IPL ، به جای استفاده از نور، از طیف گسترده ای از نور استفاده می کند،این ممکن است به این معنا باشد که جلسات بیشتری برای از بین بردن رشد مو مورد نیاز است، اما با وجود تمرکز کمتر، IPL هنوز هم با نتایج بسیار خوبی همراه است.

تاثیر لیزر موهای زائد بدن زنان و زیبایی اندام ها 

یکی از دلایل اصلی که زنان به دنبال لیزر موهای زائد بدن هستند، عامل زیبایی است. زیرا آنها فکر می کنند داشتن پوستی لطیف و بدون مو و کرک زیبایی آنها را صد چندان می کند و احساس لطافت بیشتری به پوست آنها می دهد. بنابراین می توان با قاطعیت گفت لیزر موهای زائد بدن زنان باعث افزایش اعتماد به نفس آنان می شود.

موی زائد بدن زنان2 - لیزر موهای زائد بدن زنان- نکاتی مهم در مورد لیزر موهای زائد بدن زنان
لیزر موی زائد بدن زنان

اما بخش هایی از بدن زنان هستند که بهتر است با لیزر درمان شوند. این موارد شامل :

ستون فقرات 

گاهی اوقات ما فکر می کنیم که فقط مردان از “سینه های مودار ” رنج می برند ، اما این موضوع در بعضی از موارد در مورد زنان نیز صادق است. بسیاری از زنان، از جمله کسانی  هستند که با رشد ناگهانی مو در ناحیه سینه مواجه می شوند و این موضوع برای آنان بسیار ناراحت کننده و رنج آوراست.

نوک سینه ها

شاید داشتن مو در نوک سینه ها برای بعضی از زنان موضوعی شرم آور به نظر برسد، و آنها از مطرح کردن این موضوع با پزشک نیز هراس داشته باشند. بعضی از زنان در نوک سینه های خود موهای ضخیم دارند، و این موضوع طبیعی است. در حالیکه کندن این موها ، ممکن است راهی برای از بین بردن آنها باشد، اما این کار خیلی دردناک است. بنابراین ممکن است بعضی از زنان درمان لیزر را برای این بخش ترجیح بدهند. علاوه براین، در ناحیه نوک سینه ها  تعداد بسیار زیادی عصب وجود دارد! برای کسانی که به دنبال یک درمان راحت تر هستند ، شاید لیزر موی لیزر بهترین گزینه است.

انگشتان دست و انگشتان پا

صندل، کفش پاشنه بلند و حلقه  انگشت می تواندباعث زیباتر شدن و جذاب تر شدن دست و پا شود، اماموهای تیره تر بر روی انگشتان دست و پا تا پشت دست و بالای پاها اغلب از این زیبایی می کاهد. که در این مواقع تنها درمانی که به طور دائمی برای از بین بردن موهای زائد دست و پا در نظر گرفته می شود لیزر است.

لیزر انگشتان دست و پا هم می تواند یکی دیگر از گزینه های لیزر موهای زائد بدن زنان باشد.

چانه 

ایجاد موهای کرک مانند در زیر چانه ممکن است ، در ابتدا چیزی جدی به نظر نرسد، اما پس از مدتی و با افزایش تعداد این کرک ها حالت ناراحت کننده ای برای زنان به دلیل اهمیت دادن به زیبایی صورت ایجاد می کند.با استفاده از لیزر و درمان توسط لیزر در محل زیر فک و چانه احتمال این که این کرک ها برای همیشه درمان شون بسیار زیاد است.

اطراف ناحیه شکم

در این مورد هم با وجود اینکه مردان در اطاف ناحیه شکم دارای مو هستند ، اما ممکن است زنان نیز دارای موهای کرک مانند در اطراف ناحیه شکم باشند.درمان توسط لیزر نیز،می تواند گزینه مناسبی برای خلاص شدن از موهای زائد در قفسه سینه و اطراف شکم باشد.

در حالی که ممکن است شرم آور باشد که رشد مو در بعضی از این مکان های ظاهرا “عجیب و غریب” را بپذیرید، اما بسیاری از کسانی که لیزر موهای زائد را انجام داده اند از انجام لیزر راضی هستند و نتایج خوب و پایدار آن را در دراز مدت دیده اند.

کدام دسته از  زنان نباید از لیزر موهای زائد زنان استفاده کنند؟

با توجه به موارد گفته شده در مورد اهمیت لیزر و درمان رفع موهای زائد با لیزر، بعضی از زنان هستند که ازانجام عمل لیزر منع می شوند.این دسته از زنان شامل موارد زیر هستند.

زنانی که از سولاریوم استفاده کرده اند،یا حمام آفتاب گرفته اند و پوست آنها تیره شده است.و در صورت تمایل این زنان به لیزر حتما باید با پزشک خود مشورت کنند.

زنانی که مبتلا به بیماری لوپوس هستند، به دلیل اینکه انجام لیزر برای کسانی که مبتلا به لوپوس هستند ، ضرر دارد باعث می شود که بیماری آنها تشدید شود.

زنانی هم که برای درمان بیماری قلبی خود، باتری داخل قلب خود گذاشته اند از انجام عمل لیزر منع می شوند، و در صورت تمایل به انجام عمل لیزر حتما باید با پزشک خود مشورت کنند.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی

منبع 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: