لیزر اندام تناسلی – آیا لیزر اندام تناسلی یک روش درمان قطعی است ؟

0

محتوای صفحه (قابل کلیک)

لیزر اندام تناسلی 

امروزه یکی از راههای رسیدن به زببایی بیشتر عمل لیزر است . در بین روش های لیزر ، لیزر اندام تناسلی یکی از محبوب ترین انواع لیزر هست. امروز سایت زیبان قصد داره که اطلاعات مهم و جالب توجهی در مورد لیزر اندام تناسلی به شما بده .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر اندام تناسلی - آیا لیزر اندام تناسلی یک روش درمان قطعی است ؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر اندام تناسلی - آیا لیزر اندام تناسلی یک روش درمان قطعی است ؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر اندام تناسلی - آیا لیزر اندام تناسلی یک روش درمان قطعی است ؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر اندام تناسلی بله یا خیر؟

در بعضی از افراد موهای اندام تناسلی ضخیم  و درشت هستند ،  پس از سال ها مبارزه با آن فرد تصمیم گرفته است که لیزر زائد اندام تناسلی را به عنوان درمان انتخاب کند.گر شما مثل جزء این دسته از افراد  هستید، احتمالا برای انجام این درمان لیزر، دوست دارید، اطلاعات بیشتری داشته باشید.

پس با زیبان همراه شوید. 

 لیزر موی زائد اندام تناسلی برای بسیاری از افراد که ازحجم مو در این اندام در بدنشان ناراضی هستند ، انجام می گیرد که این کار تا حدود زیادی زندگی آنها را نیز تغییر داده است. هرچند مو یکی از اعضای طبیعی بدن  برای رشد است،  اما این افراد حتی دوست ندارند هیچ نشانه ای از مو ی زائد در آنها باشد،  که این موضوع ممکن است بسیار شرم آور باشد!

لیزر اندام تناسلی هم برای زنان و هم مردان 

لیزر اندام تناسلی ناخواسته با استفاده از لیزر پزشکی، یکی از رایج ترین روش های زیبایی که امروزه انجام می شود و بسیار مورد استفاده افراد مختلفی از  جمله  جنس ها و نژادها قرار دارد.

لیزر و منبع نور استفاده شده FDA برای کاهش مو به طور دائمی تائید شده است و کسانی که مو های بلند تر و ضخیم تر دارند .عمل لیزر را در چند جلسه انجام می دهند ، رضایت بیشتری دارند .

بعضی از افراد واقعا از نتایجی که برای سالها طول می کشند لذت می برند، در حالی که دیگران ممکن است نیاز به درمان های متعدد را در طی مدت زمان طولانی داشته باشند تا نتایج را ببینند و اهداف لیزر موی زائد را به دست بیاورند.

اندام تناسلی - لیزر اندام تناسلی - آیا لیزر اندام تناسلی یک روش درمان قطعی است ؟
لیزر اندام تناسلی

اطلا عاتی مهم در مورد لیزر اندام تناسلی

مطالعات ثابت کرده اند که لیزر اندام تناسلی  نه تنها چالش برانگیز است، بلکه برای رسیدن آن امری دشوار است .نتایج،  به وضوح بر میزان برابری و رنگ واقعی در لیزر اندام تناسلی بستگی دارد.

کسانی که دارای موی زائد به طور طبیعی هستند و  مصمم به انجام لیزر موهای زائد هستند باید آگاه باشند که نوع خاصی از لیزرهای موجود در بازار وجود دارد که نه تنها برای آنها طراحی شده بلکه در درجه اول برای افرادی با پوست سبک تر و رنگ موهای تیره تر هستند طراحی شده است.

لیزر موی زائد اندام تناسلی چطور انجام می شود ؟

به طور معمول، بسیاری از ما می دانیم، لیزر و منابع نور متنوع بسیار بهتر در اختیار کسانی  است که پوست نور و موهای تیره است.به همین دلیل است که نور به سرعت و به طور موثر توسط رنگدانه تیره که در فولیکول های مو موجود است جذب می شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

از آنجایی که اکثر موهای ضخیم ، چه  در مرد و چه در زن، حتی اگر  سبک تر باشند، تقریبا غیرممکن است که به لیزر و حذف توسط لیزر جواب مثبت بدهند زیرا رنگدانه کافی برای  آنها جذب نور لیزر وجود ندارد. اگر مو نتواند منبع نور لیزری را جذب کند، در حقیقت حذف یا ریزش مو به طور دائم غیرممکن است.

واقعیت مهم در  مورد لیزر اندام تناسلی 

موهای رنگ روشن به دلیل اینکه رنگ کمتری دارند، پس انرژی کمتری را  نیزجذب می کند و باعث آسیب به فولیکول ها می شود. در مورد موهایی با رنگ روشن باید این آگاهی وجود داشته باشد که اگر آنها این روش را انتخاب کنند، نیاز به درمان های بیشتری را نسبت به بیمارانی که موهای تیره تر دارند ، ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشند پس بیمار  باید خود را  آماده کند. ممکن است برای دست یابی به هر یک از نتایج مورد نظر خود باید حداقل هشت تا ده جلسه مورد نیاز باشد که به پزشک مراجعه شود.

در مورد لیزر موی اندام تناسلی که ضخیم تر از موهای نرمال دیگر اندام مثل دست و پاها است، شانس موثر لیزر مو در اندام تناسلی بیشتر افزایش می یابد، مگر اینکه موهای  نازک و کم رنگ تری داشته باشید.

اگر چه این درمان های با لیزر  در بخش های مختلف از جمله مراکز، کلینیک های پوست و مو  به شکل مرتب ارائه می شود، بسیار مهم است که  لیزر موی زائد اندام تناسلی  توسط متخصص پوست ویا پزشکی که در این زمینه آموزش دیده باشد و مناسب داشته باشد، و از لحاظ  پزشکی شناخته شده باشند، انجام شود.

مناطق مختلف بدن که در آن شما به دنبال لیزر  موهای زائد  آن هستید متفاوت است و با درصد متنوع حذف موهای موفق در هر جلسه لیزر پاسخ خواهید داد. به عنوان مثال، خطوط بیکینی و زیر بغل خیلی  سریع و موثر به لیزر موی زائد پاسخ می دهند، در حالی که مناطق پوستی ضخیم مانند چانه و پشت به خوبی و یا به سرعت پاسخ نمی دهد.

ثابت شده است که بین هر 10 تا 25 درصد کاهش رشد واقعی مو با هر جلسه لیزر تجربه شده است.

یک برنامه درمان معمول شامل تکرار درمان در  هر چهار تا شش تا هشت هفته است.

رشد سریع مو پس از درمان لیزر 9 برابر 10 برابر سبک تر از رنگ اصلی است و با بافت بسیار ضخیم تر از حالت اولیه است.

ترس از لیزر موی زائد اندام تناسلی

حلیزر موی زائد سریع ترین، امن ترین و راحت ترین شکل حذف مو است که در زمان امروز موجود است اما هنوز بسیاری ازمسائل وجود دارد که افراد را از انجام این کار باز دارد.

در این بخش تعدادی از این موارد را بیان می کنیم .

لیزر را به عنوان اولین درمان خود انتخاب کنید. 

این خیلی خوب است که اولین درمان را لیزر انتخاب می کنید ، اما ممکن است که مو در چرخه رشد قرار بگیرد و دوباره رشد کند.

6-8  جلسه درمان درمان برای  لیزر  موی زائد قبل از انجام درمان دیگر ، نتایج بلند مدت شروع به نشان می دهد. حتی پس از آن، این روش برای زندگی تضمین نشده است. عوامل موثر بر هورمون ها و ژنتیک می تواند رشد موی بلند  موثر باشد اما لیزر موی زائد اندام تناسلی تنها تا حدودی می تواند تا حد زیادی  حجم مو را کاهش دهد.

مورد نظر لیز ر - لیزر اندام تناسلی - آیا لیزر اندام تناسلی یک روش درمان قطعی است ؟
انتخاب لیزر برای درمان

لیزر موی زائد گران است.

از آنجا که  لیزر موی  زائد به عنوان یک تکنولوژی پیشرفته است، افراد به طور خودکار فرض می کنند که باید گران باشد. با این حال با توجه به محبوبیت این روش، برای هر کس با  هر بودجه قابل دسترسی است! اگر شمالیزر موی زائد را با هزینه عادت به طور منظم برای بقیه زندگی خود مقایسه کنید، هزاران دلار می تواند ذخیره شود! در درمانگاه لیزر و پوست پزشکان بسته های قیمت های مختلف را با توجه به محدوده قیمت خود ارائه می دهند و مناطق بیشتری از بدن با قیمت ارزان تر از  در این بسته برای شما مورد درمان قرار می گیرد!

لیزر اندام تناسلی ممکن است دردناک باشد.

حذف لیزر موهای بیشتر از وکس کردن درد دارد. اما واقع اکثر مشتریان می گویند که اپیلاسیون دردناک تر از لیزر موی زائد است. بعضی از بیماران لیزر  موی زائد را به عنوان امری ناراحت کننده توصیف کرده اند . اما برای کسانی که این روش را ناراحت کننده و دردناک است از بی حسی موضعی استفاده می شود.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید. 

لیزر موی زائد اندام تناسلی می تواند باعث التهاب شود. 

همیشه یک خطر کوچک وجود دارد که هر درمانی با لیزری می تواند باعث آسیب شود، و این به عنوان یک خطری است که در فرم های رضایتمندی در درمانگاه های لیزر  قبل از مطرح شده اند، وجود دارد. با این حال، خطرحذف موی زائد با لیزر موهای زائد نسبتا کوچک است و از بسیاری چیزها مانند تجربه، مهارت، دانش و آموزش پزشک متخصص در انجام برای لیزر  موهای زائد، و توانایی خاص خود برای بهبودی، مقدار رنگدانه در شما پوست با خطر بیشتری برای انواع پوست تیره تر و نوع لیزر استفاده می شود.

لیزر موی زائد ممکن است باعث رشد بیشتر مو شود.

اگر این موضوع درست بود، طاسی می تواند برای همیشه درمان شود! لیزر نمی تواند رشد مو را افزایش دهد، اما مهم است که در ذهن داشته باشیم که بدن ما دائما در حال تغییر است و با گذشت زمان، بعضی افراد بدن خود را از دست می دهند و برخی ممکن است در مکان های جدید رشد کنند. لیزر می تواند فولیکول های مو را از بین ببرد، اما نمی تواند مانع پیشرفت های جدید شود.

انجام لیزر برای همه مناطق بدن یکسان است

بهتر است که با یکی از پزشکان با تجربه یک مشاوره داشته باشید تا تعیین کنید که آیا موهای شما برای  لیزر مناسب است یا خیر. نتایج بر اساس رنگ مو، نوع پوست و شخص متفاوت است. لیزر موی سفید و خاکستری را نمی توان با درمان لیزر برطرف کرد، زیرا رنگی وجود  ندارد که  توسط لیزر جذب شود . لیزر ها برای شناسایی فولیکول های مو و نابودی آنها  مناسب هستند.

دستگاه لیزر برای تمامی مناطق شما یکسان است.

این موضوع درست نیست! هر کس پوست ها مربوط به خود  و رنگ  مخصوص برای مو  خود را دارد و بدین معنی است که هیچ دو نفر نتایج مشابهی با دستگاه لیزر مشابه نخواهند داشت. در کلینیک لیزر و پوست و مو  تمام دستگاه های ما کلاس های 4 لیزر درجه پزشکی، ماشین آلات ویژه لیزر است. این لیزر با کیفیت بالا برای حذف مو است که به سرعت، راحت و مؤثر عمل می کند و دارای یک دستگاه خنک کننده دینامیکی  برای به حداکثر رساندن ایمنی و راحتی بیمار می باشد و برای انواع پوست های مختلف تنظیم می کند.  همچنین دستگاه های پزشکی درجه IPL که برای کسانی که با تونهای رنگ تیره تر دارند مناسب است.

 کلینیک های ارزانتر برای لیزر  موی زائد  نتایج مشابهی با موارد گران تر ارائه می دهند.

درست است که در این کلینیک ها به شما می گویند شما نتیجه بسیار خوبی خواهید گرفت . اما یک کلینیک  لیزر موی تازه  تاسیس شده قیمت های تعیین شده خود را دارد. مراقب باشید از سایر درمانگاه های لیزری که پیشنهادات بسیار خوبی برای درست بودن دارند، می توانند از دستگاه های IPL  استفاده کنند که به طور موثر به عنوان ماشین آلات درجه  یک پزشکی کار نمی کنند و معمولا ماشین هایی که در این موارد مورد استفاده قرار می گیرند شاید مناسب لیزر اندام تناسلی نباشند ،  تحقیقات خود را هنگامی که به دنبال یک کار مفید هستید کامل کنید.  اطمینان حاصل کنید که کلینیکی را انتخاب کنید که پزشکان واجد شرایط را  برای لیزر دارد. به خاطر داشته باشید که شما نیز برای گرفتن نتایج و ایمنی در کار باید هزینه  پرداخت  کنید!

لیزر به شکل تابش برای شما مورد استفاده قرار می گیرد.

لیزرهایی که در  بعضی از درمانگاه لیزر و پوست استفاده می شوند، هیچ تابشی ندارند. در حالی که تابش در میان موانع نور لیزر وجود دارد، از این فضا خارج نمی شود و به هیچ وجه برای گیرنده ریزش موی لیزر مضر نیست.

لیزر موی زائد باعث رشد مو می شود

موهای در حال رشد پس از اصلاح و اپیلاسیون یک ناراحتی شایع است، اما نه پس از  لیزر موی زائد. در واقع،لیزر موی  زائد به طور قابل توجهی شانس ابتلا به موهای زائد را کاهش می دهد، زیرا فولیکول مو را به طور موثر از بین می برد.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید. 

نتایج حاصل از لیزر موی زائد اندام تناسلی

لیزر موی زائد به شکل  پیشرفته تر و محبوب تر از همیشه قبل در دسترس است، اما هنوز  برای بخش بزرگی از جمعیت  این درمان ها می تواند بسیار پیچیده تر شود. معمولا کسانی که موها و پوستی لطیف دارند و کسانی که موی  های تیره دارند بهترین نتایج رااز این نوع لیزر می گیرند.این  موضوع به وضوح مسائل را برای موهای اندام تناسلی و بخش هایی از این اندام که موی روشن دارند مطرح می شود. با این حال، برخی از گزینه های  خاص برای موهای اندام تناسلی که به دنبال لیزر موی زائد  وجود دارد.

تاثیر وجود رنگ دانه ها در لیزر اندام تناسلی

دلیل این که ریشه مو می تواند نتایج حاصل از برداشتن لیزر مو را دشوارکند این است که افراد در موهایشان رنگدانه ای ندارند. رنگدانه چیزی است که لیزر را در طول درمان جذب می کند و بدون رنگدانه کافی، لیزر ممکن است تااندازه ی موثر باشد. با توجه به این  پیشرفت های اخیر در تکنولوژی لیزر، لیزر موهای زائد اندام تناسلی بیشتر از یک درمان مؤثر برای همه، از جمله کسانی که موهای بلوند، خاکستری و تیره دارند، موثر است.

در رابطه لیزر موی اندام تناسلی ،  مهم است که قبل ازاقدام  به این کار و رفتن برای جلسه لیزر، حتما با پزشک خود مشورت کنید. در حالی که ممکن است برای لیزر موی  زائد اندام تناسلی  به کار برد ن لیزر در این بخش های حساس ، دشوار است. بهتر بدانید که درمان موثروفرد به فرد چگونه است .لیزری که  در یک مو تیره خوب کار می کند ممکن است نتایج مشابهی را از لحاظ  (تغییرات ظریف در مو و رنگ پوست، همراه با تغییرات و تجهیزات، کامل تر ) در فرد دیگر ممکن است متفاوت باشد.

کاندید های مناسب لیزر اندام  تناسلی چه کسانی هستند ؟

با ظهور تکنولوژی جدید، افرادی که به عنوان نامزدان نامناسب برای لیزر موی اندام تناسلی می باشند کسانی هستند که دارای پوست و موی خاص می باشند  (مانند پوست های پوستی آفریقایی- آمریکایی یا پوست تیره تر و یا افرادی که دارای بلوند،  یا موی خاکستری هستند) نتایج در این بخش و  در حقیقت،  از لحاظ درمان ها بسیار موفقیت آمیز بوده اند، ما مجبور بودیم نمودار نامزدی ما را برای تقریبا همه افراد به روز کنیم. نتایج برای موها و انواع خاصی از پوست هنوز مناسب تر است، اما درمانها برای همه بیشتر و در دسترس است.

گفته می شود  که اگر شما در گذشته با توجه به شرایط مو های زائد خود و پوست خود نامزد مناسبی برای انجام این کار نبودید ، موفقیت شما با درمان امروز بستگی به تکنولوژی  لیزر موی زائد و یک پزشک حرفه ای است که تجربه کافی در این زمینه دارد. خدماتی که انرژی فرکانس رادیویی را با لیزرهای موی سنتی ترکیب می کنند بهترین نتایج را برای پوست های تیره تر و فولیکول های موی شل دارند. در حالی که ما این موارد خاص را به عنوان «خنثی» طبقه بندی می کنیم، بهتر است در یک جلسه  مشاوره با 2تا 3 نفر از افرادی که لیزر اندام تناسلی را انجام داده اند شرکت کنید تا مشخص شود  که چه سیستم لیزری بهترین نتایج ممکن را به شما ارائه می دهد.

همچنین لازم به ذکر است که برای ایجاد نتایج در مواقع ضروری،  برای موهای ضخیم اگر کسی مایل به درمان  هستند بیشتر از افرادی که دارای موهای تیره تر هستند  مورد است. با این حال، اگر مایل به ادامه درمان هستید و با تکنولوژی جدید به کلینیک می روید، شما با توجه به نتایج در کوتاه مدت و درازمدت بسیار خوشحال خواهید شد.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید. 

ادامه درمان پس از لیزر

پس از هرجلسه لیزر، بیماران برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض بیش از حد آفتاب، باید برای  محافظت پوست خود از  کرم ضد آفتاب با SPF بیش از 30 برای محافظت بیشتر پوست در برابر آفتاب استفاده کنند.

با این حال، اگر چه این روش اثبات شده است برای لیزر موهای زائد موثر است، مدت زمان درمان و تعهد کلی که باید به درمان های در حال انجام داده شود بسیار بیشتر است و در واقع  جلسات درمان بسیار طولانی تر از افرادی است که دارای رنگ های متنوع دیگر  در موی خود هستند.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی

منبع 1 

منبع 2 

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: