لیزر موی زائد. واقعیت های پنهان لیزر موی زائد کدام است ؟

0

محتوای صفحه (قابل کلیک)

لیزر موی زائد 

لیزر مو های زائد یکی از روش های رایج برداشتن و از بین بردن موهای زائد برای همیشه لیزر موهای زائد است .  سوال این است که آیا لیزر مو های زائد می تواند یکی از روش های مطمئن برای درمان قطعی آن باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موی زائد. واقعیت های  پنهان لیزر موی زائد کدام است ؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موی زائد. واقعیت های  پنهان لیزر موی زائد کدام است ؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موی زائد. واقعیت های  پنهان لیزر موی زائد کدام است ؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اصلاح، کندن مو  اپیلاسیون … همه اینها زمان می برند، اما برای افرادی که ترجیح می دهند پوست صاف و بدون مو داشته باشند، ممکن است به نظر می رسد تنها گزینه های موجود هستند. با این وجود، اگر بخواهید جلوی هزینه های اظافی را بگیرید، می توانید نتایج دائمی خود را انتخاب کنید: حذف مواز طریق لیزر. این روش با تکنولوژی بالا از نور برای از بین بردن فولیکول استفاده می کند و پوست شما را بدون کرک و مو می گذارد.

در چند سال گذشته، لیزر موی زائد به عنوان  یک روش معمول غیر جراحی برای حذف موهای دائمی تبدیل شده است. در این مقاله ، توصیه های لیزر را به عنوان یکی از بهترین استراتژی های حذف مو برای شما ارائه می شود . در مقایسه با بند انداختن  و استفاده از تیغ، این روش نسبتا بدون درد است و نتایج دائمی دارد.

بعضی از  افراد از جوانب مثبت این کار راضی هستند اما بهتر است قبل از انجام این روش، واقعیت های لازم  را که شما باید بدانید ر به اطلاع شما برسانیم

 از بین رفتن موی زائد همیشگی نیست.

هرخدمتی جدید با  عنوان کلمه “لیزر” در نام آن ممکن است به نظر می رسد در ابتدا وسوسه انگیز ،باشد ، اما در واقع بسیار ساده است. دکتر مارگاریا  متخصص پوست نیویورک، توضیح می دهد: “انرژی لیزر توسط رنگدانه در فولیکول مو به دست می آید و موجب تخریب ریشه می شود.” هنگامی که ریشه نابود می شود، می تواند موهای بیشتری تولید کند.

سه نوع لیزر اصلی وجود دارد. 

متخصصاان سه نوع لیزر را به عنوان لیزر های اصلی معرفی می کنند.

1- لیزر دیود 

دیود - لیزر موی زائد. واقعیت های  پنهان لیزر موی زائد کدام است ؟
لیزر دیود

لیزر دیود برای پوست های سبک و تاریک بسیار موثر است.

2- لیزر الکساندرایت 

الکساندرایت - لیزر موی زائد. واقعیت های  پنهان لیزر موی زائد کدام است ؟
لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت ،  سریع ترین انواع لیزر است و بهترین کار برای درمان مناطق بدن بزرگتر در میان بیماران دچار لکهای سبز زیتونی است.

  3- لیزر Nd: YAG

یانگ - لیزر موی زائد. واقعیت های  پنهان لیزر موی زائد کدام است ؟
لیزر YAG

این لیزر پالس طولانی را می توان با خیال راحت بر روی تمام انواع پوست، از جمله پوست برنزه  استفاده کرد. در مقایسه با انواع دیگر لیزرها برای موهای سبک یا موثر کمتر است.

لیزر موی زائد در چهار منطقه امکان پذیر است.

در حالی که حذف موی لیزر می تواند بر روی هر بخشی از بدن که مایل به برداشتن مو از آن است، کار کند، به خصوص در مناطق بیکینی، لب، چانه و اندام زیر ین موثر است.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

تن پوست و مو چطور برای لیزر است؟

انواع خاص لیزر  بر روی انواع خاص پوست تاثیر نمی گذارد و ممکن است بیمار  نیاز به درمان های اضافی داشته  باشد. به طور معمول، بیماران به طور معمول حدود چهار تا شش جلسه را برای  درمان تا

ریکاوری نیاز دارند.

افرادی که دارای موهای ضخیم، درشت و تاریک هستند بهترین کاندیداها برای حذف موهای لیزر هستند.

اگر شما موهای تیره داشته باشید و تا کنون با وجود داشتن  این  موها حالتی پریشان و مظطرب داشتید  وقتی که موها  رشد و زمان  برداشتن  آنها می رسد ناراحت می شود،  حالا بهتر است بدانید که : “لیزر به رنگدانه یا رنگ در فولیکول مو جذب می شود”.

به گفته  پزشکان ،  لیزر می تواند طول عمر بیشتری به موهای ضخیم تر برسد.  یکی  از متخصصان که تجربه شخصی خود را با لیزر دارد، توضیح می دهد: “برخی موها فقط بسیار مقاوم هستند و گاهی اوقات از طریق تغییرات هورمونی  شروع به فعالیت در طول دوره درمان می کنند. و دوباره رشد می کنند”

شما باید قبل از انجام لیزر مصرف داروهای خاص را متوقف کنید.

درست همانطور که با اپیلاسیون، این درمان مراقبت از پوست با بعضی از داروها ناسازگار است. پزشکان  هشدار می دهد: “هر گونه داروئی که حساسیت به نور داشته باشد باید حداقل یک هفته قبل از درمان متوقف شود. همچنین یادآور می شوند که اکثر آنتی بیوتیک ها می توانند حساسیت به نور داشته باشند، بنابراین اگر عفونت دارید، ممکن است چند هفته طول بکشد.

دکتر آرل می گوید: “بیماران نباید از  داروهای مراقبت های پوستی بااثرات  قوی مانند رتینوئید و اسیدهای هیدروکسیل استفاده کنند.” این ترکیبات می توانند باعث افزایش گردش سلول های پوستی، و تحریک در طول دوره درمان شوند. اگر مطمئن نیستید که آیا دارو شما می تواند بر ریزش موی لیزر شما تأثیر منفی داشته باشد، قبل از آن با دکتر خود مشورت کنید.

 پس از حدود 6 تا 8 درمان، نتایج واقعی خواهید یافت.

در لیزر موی زائد زمان نتیجه گرفتن برای هر کس متفاوت است ، دکتر لولیس هشدار می دهد: “یکی از بزرگترین اشتباهات مردم این است که مقدار لازم جلسات را کامل نمی کنند” “هنگامی که رشد موها کاهش می یابد، بیماران دیگر ادامه نمی دهند.  اگر واقعا می خواهید درمانتان موثر باشد، به پزشک خود گوش کنید و بهتر است به پزشک خود اعتماد کنید.

لیزر دردناک نیست .

پزشکان می گویند “با وجود بی حسی لیزر باید راحت باشد،” دکتر لولیس می گوید که احساس می کند که “یک گروه لاستیکی پوست را لمس می کند”، در حالی که شاروف خاطر نشان می کند که اکثربیماران آن را “نور” و “خفیف” گرم توصیف می کنند.

در لیزر - لیزر موی زائد. واقعیت های  پنهان لیزر موی زائد کدام است ؟
لیزر دردناک نیست

اگر جلسات را به موقع بروید، دیگر نگران نباشید.

پزشکان می گویند : برخلاف یک موم بیکینی، نباید از نظر دوران  درمان خود را لغو کنید. آنها معتقدند: “بسیار مهم است که با روش های درمان هماهنگ باشید. بنابراین، حتی اگر یک زن قاعدگی داشته و در منطقه بیکینی خود را درمان کند، ما فقط می خواهیم که در روز درمان از یک تامپون استفاده کند.”

 قبل از قرار ملاقات شما باید چیزی را که مهم است  انجام دهید: تراشیدن.

“ما از شما می خواهیم که منطقه ای را که می خواهید  درمان می کنید آن را  اصلاح کنید تا لیزر بتواند به ریشه مو نفوذ کند و موها را روی پوست یا خارج از پوست هدف قرار ندهید یا به آن بیفزایید.  پزشکان می گویند در خصوص جنبه اصلاح این کار آمادگی خاصی به دلایل خاصی اشاره می کند: “شما نباید یک ماه قبل از جلسه خود موهای خود را وکس کنید،  یا آنها را بکنید بهتر است ریشه دست نخورده باقی بماند تا لیزر به طور موثر عمل کند.

پس از انجام لیزر باید ناحیه ای که لیزر شده را ضد آفتاب بزنید.

پس از جلسه لیزر، اجتناب از قرار گرفتن در معرض آفتاب توصیه می شود و استفاده از کرم ضد آفتاب مانند فعال ضد آفتاب محافظ لوسیون آب و روشن برای صورت و بدن بسیار توصیه می شود. (اما ، شما به طور مکرر قبلا هر روز از کرم های ضد آفتاب استفاده می کنید، درست است؟) دکتر آرل همچنین یادآور می شود که هر رشد مو بین جلسات باید تراشیده شود و نه موم شود یا با بند برداشته شود.

 هر جلسه هزینه ها بین 50 تا 300 دلار است.

قیمت لیزر موی زائد به میزان قابل توجهی براساس اندازه منطقه درمان، و همچنین موقعیت و استفاده از مواد مورد نیاز متفاوت است. با توجه به منطقه ای که درمان می کنید و واکنش بدن شما به درمان ها می تواند انتظار داشته باشید که از 1 تا 10 درمان به هر جای دنیا نیاز داشته باشید، هرچند به طور متوسط 6 نوع  جلسه درمان برای همیشه موثر است.

هزینه لیزر  شما در هر جلسه از ریزش مو لیزر مسی تواند  متفاوت باشد، اما دکتر لولیس می گوید که می تواند بسته به اینکه کدام قسمت بدن شما لیزر می شود هزینه آن نیز متفاوت است.

با توجه به چندین جلسه اغلب لازم است که به طور کامل رشد مو را متوقف کنید، این روش دقیقا یک درمان ارزان نیست. اما اگر دوست دارید که پوست بدون مو داشته باشید، تصور کنید با استفاده از تیغ یا استفاده از موم برای بقیه زندگی خود به این کار  بپردازید . زمانی که شما فکر می کنید که چقدر هزینه های متعدد در زندگی روزانه وجود دارد ، حذف موی لیزر به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت است. علاوه بر این، برخی از ارائه دهندگان خدمات بسته های ژه برای بیماران را برای انجام و خرید چند جلسه  در یک زمان ارائه می دهند، بنابراین مطمئن شوید که در مورد هر یک از موارد ویژه موجود در این مورد بپرسید.

میزان خطر کمی در لیزر موی زائد وجود دارد

در حالی که  لیزر مو  ی زائد به عنوان یک درمان ایمن محسوب می شود، دکتر لولیس یادآور می شود که خطر سوزش وجود دارد، در حالی که FDA می افزاید که تاول زدگی، تغییر رنگ، قرمزی و زخم نیز عوارض جانبی بالقوه است. همچنین ممکن است که موهای شما دوباره رشد کنند، که دکتر آرال می گوید ممکن است برای درمان موهای جدید در حالت خفیف، نیاز به درمان سالانه داشته باشد.

تفاوت هزینه های لیزر موی زائد 

بسیاری از بیماران دریافتند که هزینه های معمولی برای حذف موهای اشعه لیزر شگفت انگیز است. قیمت های  لیزر موی زائد بر اساس اندازه منطقه تحت درمان (صورت، بیکینی، پاها) و سایر عوامل متفاوت است. اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لیزر موی زائد در ادامه بیان می شود.

بسیاری از درمانگاه ها گزینه های تامین مالی برای بیماران خود را ارائه می دهند. متأسفانه، به دلیل اینکه لیزر موی زائد جزء اعمال و روش های درمانی  می زیبایی محسوب می شوند ، بسیاری از شرکت های بیمه از پرداخت هزینه های مربوط به آن خود داری می کنند.

مکانسیم انجام عمل لیزر موی زائد 

حذف مو  لیزرها در فرآیند حذف مو با توجه به تنوع رنگ پوست و رنگ مو مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از اینها از چندین طول موج انرژی تشکیل شده است، اعم از نور مرئی و تابش نزدیک به مادون قرمز . همه آنها اندازه گیری شده در سطح نانومتر (نیکون) است. برای رنگ های تیره تر پوست، طول موج نانومتر بالا برای هدف گیری فولیکول های مو مورد نیاز است. هر یک از آنچه که معمولا به عنوان یک پالس خوانده می شود طول حرارت پالس بر آسیب فولیکول مو اثر می گذارد.

سلول های بنیادی منطقه مورد علاقه برای لیزر ها، واقع در سطح فولیکول است. با از بین بردن این سلول ها، مو بعید است که دوباره  رشد کند. با استفاده از ملانین در انرژی نور، آن را به سلول های ژنی توزیع می شود و تولید حرارت برای حذف فولیکول. با این حال، با توجه به طیف وسیعی از بافت و تن مو، لیزر خاص باید برای پاک کردن مو کاملا مورد استفاده قرار گیرد. متأسفانه این می تواند یک محاکمه و خطا باشد، که نیاز به چندین بازدید دارد. اغلب، به دلیل کمبود نسبت دما و زمان، به دلیل خرابی در نظر گرفته شده است.

هزینه لیزر موی زائد 

هزینه معمولی برای ریزش موی لیزر 150 تا 500 دلار بسته به مساحت قسمت مورد درمان است. در اکثر موارد، مساحت سطح کوچکتر که درمان می شود، کمتر هزینه درمان است. به گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، قیمت میانگین درمان لیزر در ایالات متحده 429 دلار است.

به طور متوسط، هزینه حذف موی لیزر در منطقه کوچکتر بیکینی بین 350 تا 500 دلار است. در مقابل، هزینه درمان یک منطقه بزرگتر، مانند پشت، بین 600 تا 900 دلار در هر جلسه درمان میانگین است. با این حال، درمان سینه فقط بین 350 تا 600 دلار هزینه خواهد داشت. بیماران می توانند برای پائین بالا و پایینی از 600 تا 850 دلار هزینه کنند، در حالی که این لیزر به طور متوسط 350 تا 500 دلار هزینه می کند.لیزر زیر بغل ارزان ترین منطقه برای درمان است، با طیف وسیعی از هزینه های 250 تا 350 دلار. اما برداشتن مو روی صورت و گردن با هزینه موهای برداشتن لیزر در پشت، با قیمت های متوسط 600 تا 900 دلار برای هر درمان، قابل مقایسه است.

معمولا، تمام کارت های اعتباری اصلی در این مراکز لیزر  پذیرفته می شوند و کمی با گزینه های پرداخت انعطاف پذیر هستند. شرکت ها بیمه  برنامه های پرداخت، نرخ های پایین را تنظیم می کنند و با بیماران کار می کنند تا مبلغ ماهانه معقول را که با بودجه آنها کار می کند، طراحی کنند.

عوامل موثر بر هزینه های معمولی حذف موهای لیزر

اندازه محل درمان و سیستم حذف موی لیزری که استفاده می شود بر هزینه روش لیزر تاثیر می گذارد. به طور معمول، مناطق درمان کوچکتر مانند ناحیه صورت و بیکینی، با کمترین قیمت حذف لیزر مواجه می شوند، در حالی که مناطق بزرگتر مثل پاها و پشت، بیشتر هزینه در بردارد. اما با توجه به حذف موی لیزر، مهم است که به یاد داشته باشید که طول درمان متفاوت است و اکثر بیماران نیاز به 4 تا 6 جلسه برای کاهش رشد مو روی صورت، پاها، پشت،  بیکینی و دیگر مناطق دارند. به همین دلیل، قیمت های  لیزر  موی زائد  اغلب با تخفیف چندین جلسه در یک زمانانجام  می شود. این می تواند یک راه موثر برای به حداکثر رساندن نتایج در حالی که حداقل هزینه ها به شمار برود.

تامین مالی لیزر موی زائد 

قبل از انتخاب لیزر موی زائد برای درمان به عنوان روش درمانی ، مهمترین چیزی که از خودتان بپرسید این است که آیا  این روش برای شما مقرون به صرفه است یا نه. قیمت روش به طور کلی در واقع بستگی به عواملی دارد مثل : در کجا در بدن شما خواهد شد این روش انجام شود؟

متأسفانه، به دلیل  اینکه لیزر موی زائد  یک روش انتخابی است، بعید است شرکت های بیمه در اغلب موارد هزینه درمان را پوشش دهند. به همین علت، بسیاری از بیماران تمایلی به دنبال درمان را ندارند و معتقدند که هزینه های خارج از جیب برای لیز موی زائد دشوار است. با این حال، گزینه هایی برای پرداخت کل دوره درمان بوجود دارد.

مهم نیست که کدام منطقه از بدن شما نیاز به لیزر دارد  گزینه های تامین مالی برای این روش بیشتر مقرون به صرفه است. هزینه های معمولی برای لیزرموهای زائد بسیار معقول است، زمانی که بیماران از برنامه های پرداخت مناسب برای اکثر مراکز جراحی زیبایی استفاده می کنند.

هزینه های مقرون به صرفه در لیزر موی زائد 

بسیاری از روش های لیزر موی زائد  نیاز به درمان های متعدد برای ارائه بهترین نتایج را دارد . اگرچه در مواقع طولانی،لیزر مو  می تواند ارزان تر نسبت به سایر انواع  روش ها برای برداشتن موهای زائد باشد اما هزینه های زیادی برای بسیاری از بیماران وجود دارد که می تواند به عنوان  کمک هزینه باشد علاوه بر اکثر ارائه دهندگان، قیمت بسته های با تخفیف برای خرید درمان های متعدد، در اینجا همچنین بسیاری از گزینه های تامین مالی که بیماران می توانند برای جبران هزینه های حذف موهای لیزر استفاده کنند. اکثر ارائه دهندگان با اکثر کارت های اعتباری موافقت می کنند، و بسیاری از متخصصین پوست و مراکز جراحی زیبایی، گزینه های مربوط به تامین مالی و اقساط را ارائه می دهند. در سایر موارد، اعتبار از شرکت های تامین مالی مستقل وابسته به متخصص می تواند به عنوان وسیله ای برای به دست آوردن موی لیزر مقرون به صرفه باشد.

درخواست برای تأمین مالی 

اکثر ارائه دهندگان برای کمک به بیماران در تعیین بهترین روش تامین مالی و کمک به آنها در فرآیند درخواست واقعی بیشتر خوشحال خواهند بود. در اغلب موارد، آیا با استفاده از گزینه های اقساط خود پزشک یا درخواست کمک از وام دهنده مستقل، بیماران می توانند برای تامین مالی در دفتر ارائه دهنده درمان خود درخواست تخفیف  کنند. پاسخ به طور کلی فوری است، به بیماران اجازه می دهد تابه درمان ادامه دهند تا بتوانند از مزایای استفاده از درمان  لیزر موی زائد استفاده کنند.

یک متخصص لیزر موی زائد  در منطقه خود پیدا کنید 

بهتر شما در پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های معمول لیزر موهای زائد، از جمله قیمت های خاص، با اتصال شما به متخصص لیزر موهای زائد در منطقه خود تلاش کنید.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی

منبع 1 

منبع 2 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: