دستگاه لایه بردار پوست میکرودرم فیس آپ را امتحان کنید و معجزه را ببینید!

0

دستگاه لایه بردار پوست

دستگاه لایه بردار پوست میکرودرم فیس آپ را بیشتر بشناسیم

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - دستگاه لایه بردار پوست میکرودرم فیس آپ را امتحان کنید و معجزه را ببینید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - دستگاه لایه بردار پوست میکرودرم فیس آپ را امتحان کنید و معجزه را ببینید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - دستگاه لایه بردار پوست میکرودرم فیس آپ را امتحان کنید و معجزه را ببینید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از بحث هایی که همیشه نقل محافل زنانه است ، اینه که چه جوری از پوستمان مراقبت کنیم تا علائم پیری دیرتر روی صورتمان ظاهر شوند. هر کسی پیشنهادی می دهد که البته بیشتر آن ها اثر چندانی ندارند.

264 1024x683 - دستگاه لایه بردار پوست میکرودرم فیس آپ را امتحان کنید و معجزه را ببینید!
دستگاه لایه بردار پوست

یکی می گوید که فلان ترکیب گیاهی را به پوستت بزن ، دیگری توصیه می کند که تمرین های ورزشی صورت را انجام بده و خلاصه بگوییم که هر کس برای خود نسخه ای می پیچد!

اما اصولا چرا باید از پوست خود مراقبت کنیم ؟

هر چه سن ما رو به افزایش می رود ، پوستمان دیگر نشاط و طراوت سابق را نخواهد داشت.علاوه بر این که به هرحال ، پیری نوعی روند اجتناب نا پذیر به حساب می آید اما بروز زودهنگام چین و چروک ها روی پوست ، ممکن است چند تا دلیل اصلی و عمده داشته باشد :

  • ژنتیک
  • مصرف نوشیدنی های الکلی
  • استعمال دخانیات
  • سبک زندگی ناسالم
  • ساختار چهره

این ها بخشی از دلایل بروز چین و چروک ها روی پوست به حساب می آید. اما تنها عارضه ای که برای پوستمان رخ می دهد ، چین و چروک ها نیستند بلکه حتی ممکن است در اوج جوانی هم نیاز به مراقبت های پوستی داشته باشید.

261 - دستگاه لایه بردار پوست میکرودرم فیس آپ را امتحان کنید و معجزه را ببینید!
دستگاه لایه بردار پوست

همان گونه که می دانید پوست ما از چند لایه تشکیل شده است .عموما عارضه های مثل جوش ریز و خفیف پوستی در سطح بالایی پوست بروز پیدا می کنند و به همین خاطر اگر بتوان به طریقی ، پوست را لایه برداری کرد ، می توان موجب رفع جوش ها و حتی آلودگی های موجود روی سطح پوست شد و این جاست که پای دستگاه لایه برداری صورت وسط می آید.

اما در بازاری که همه چیز عرضه می شود و کافیست تصمیم به خرید داشته باشید ، بهترین انتخاب ما چه می تواند باشد ؟! در ادامه تصمیم داریم به چندین دستگاهی که جهت لایه برداری پوست استفاده می شوند ، اشاره ای داشته باشیم . با ما همراه باشید

میکرودرم چیست

اگر تا به حال اسم میکرودرم به گوشتان نخورده است ، پس احتمالا مدت هاست هیچ کاری برای مراقبت از پوست خود نکرده اید !

میکرودرم امروزه یکی از محبوب ترین و رایج ترین راه هایی است که جهت لایه برداری از پوست صورت استفاده می شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اما شاید برایتان این سوال مطرح شود که عملکرد این دستگاه به چه صورت خواهد بود ؟

263 - دستگاه لایه بردار پوست میکرودرم فیس آپ را امتحان کنید و معجزه را ببینید!
میکرودرم چیست

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که میکرودرم نوعی دستگاه است که از مکانیزم پاشش نوعی پودر ( الماس یا کریستال) جهت لایه برداری و پاکسازی پوست استفاده می کند.

میکرودرم ها همواره جایگاه بسیار بالایی در هرم روش های پاکسازی و لایه برداری پوست داشتند و بیشتر مراکز تخصصی زیبایی ، حداقل به یک دستگاه میکرودرم مجهز هستند!
اما نکته این جاست که مثل هر دستگاه دیگری ، به نظر می آید که عصر طلایی میکرودرم های پودری به پایان رسیده و باید خود را برای بهترین دستگاه لایه بردار پوست آماده سازیم. در ادامه به این دستگاه اشاراتی کرده ایم. با ما همراه باشید

دستگاه فیس آپ چیست ؟

دستگاه فیس آپ (face up) که به نوعی جدیدترین ورژن دستگاه های میکرودرم به حساب می آید ، دستگاهی فوق العاده جهت لایه برداری و پاکسازی پوست صورت است. البته لازم به ذکر است کپه دستگاه فیس آپ نه تنها برای پوست صورت بلکه برای دیگر نقاط بدن ( مثل پوست آرنج و کف پا ) نیز به کار می رود.

مکانیزم عمل دستگاه فیس آپ هم به این صورت است که با استفاده از یک هندپیس و از طریق ماساژ , عمل لایه برداری را آغاز می کند.

260 - دستگاه لایه بردار پوست میکرودرم فیس آپ را امتحان کنید و معجزه را ببینید!
دستگاه فیس آپ چیست ؟

” شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه فیس آپ ، این مقاله را مطالعه کنید “

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که در حال حاضر دستگاه هایی نیز به نام دستگاه های میکرودرم خانگی نیز به بازار عرضه شده اند و شخص می تواند در خانه اقدام به لایه برداری و پاکسازی پوست خود نماید.

اما مسئله ای که در این میان به آن توجهی نمی شود ، خطرات و عوارض استفاده از میکرودرم های خانگی می باشد. در وهله ی اول باید بگوییم که مزیت اصلی دستگاهی مثل فیس آپ در این است که سطح لایه برداری آن را می توان تعیین کرد و این چیزی است که در دستگاه های خانگی وجود ندارد.

لحظه ای تصور کنید که سطح لایه برداری شما با دستگاه های خانگی بیشتر از میزان دلخواه شما باشد !! در آن وقت است که باید به فکر عوارضی مثل پوسته پوسته شدن و هم چنین تاول و قرمزی باشد.

به همین خاطر توصیه می کنیم که قبل از هر چیزی بهتر است در نظر داشته باشید که اعتماد به یک پزشک ماهر و خبره و مرکزی معتبر ، همواره نتایج خوبی به همراه دارد.

پزشکی ماهر می تواند عملیات لایه برداری از پوست را به نحوی انجام دهد که شما به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنید.

قیمت لایه برداری پوست صورت با دستگاه فیس آپ

حال که به این پرسش اساسی و مهم رسیده ایم ، اجازه بدهید از همان اول بگوییم که قیمت های ارزان و پایین ؛ همواره نشان دهنده ی بی کیفیت بودن است.ضرب المثل معروفی در انگلیس وجود دارد که می گوید :

” من آن قدر ثروتمند نیستم که جنس ارزان بخرم “

این یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به خاطر داشته باشید. قیمت لایه برداری پوست با دستگاهی مثل فیس آپ ؛ نه تنها به هیچ وجه بالا نیست ، بلکه کاملا مقرون به صرفه محسوب می شود. به چند دلیل :

در وهله ی اول این که نتیجه ی فوق العاده ای به همراه دارد که با هیچ دستگاه یا محصولی قابل مقایسه نیست

نتیجه ی به دست آمده دوام و ماندگاری خوبی دارد

تعداد جلسات آن محدود است و بستگی به شدت عارضه ی پوستی دارد

فاصله ای یک ماهه میان جلسات درمان وجود دارد که از این لحاظ فشار مالی به شما وارد نمی آید

با تمام این تفاصیل اگر هم چنان تردید دارید که آیا این دستگاه ، بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید یا خیر ، توصیه می کنیم که همین الان با یکی از مراکزی که مجهز به این دستگاه هستند ، تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری به دست آورید

محقق و گردآورنده : ندا ناصری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: