درمان قطعی موهای زائد| آیا نتایج حاصل از لیزر دائمی است؟| لیزر موهای زائد روی خال

0

لیزر موهای زائد یک روش خارق العاده برای بهبود ظاهر بدن

دوستان سلام

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درمان قطعی موهای زائد| آیا نتایج حاصل از لیزر دائمی است؟| لیزر موهای زائد روی خال پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درمان قطعی موهای زائد| آیا نتایج حاصل از لیزر دائمی است؟| لیزر موهای زائد روی خال پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درمان قطعی موهای زائد| آیا نتایج حاصل از لیزر دائمی است؟| لیزر موهای زائد روی خال نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا تا به حال برای تان پیش آمده که به یک مهمانی یا استخر پارتی دعوت شده باشد اما فراموش کرده باشید که بدن خود را شیو کنید؟ و یا بدتر آنکه مجبور شده باشید در این روزهای داغ و کلافه کننده تابستان با پوشیدن لباس بیشتر موهای زائد خود را از دید بقیه پنهان کنید و شر شر عرق بریزید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است باید به شما مژده بدهیم که درمان قطعی موهای زائد وجود دارد😊 بله درست شنیدید درمان قطعی موهای زائد. دیگر داشتن پوستی تمیز بیرون ما برای هیچ کس رویا نیست و شما می توانید برای همیشه از شر موهای زاید خود خلاص شوید.

همه ما به خوبی می ‌دانیم که برطرف کردن موهای زائد به معنای زیباتر شدن است و تصویر بهتری از بدن ما به وجود می ‌آید اما شیو کردن، موم انداختن یا مراجعه به مراکز اپیلاسیون یک اقدام چالش‌ برانگیز و وقت گیر است که اغلب اوقات باعث می شود درد بسیار زیادی را تحمل کنیم و صد البته بریدگی و سوختگی پوست ناشی از تیغ کشیدن غیر قابل انکار است.

imgbin laser hair removal intense pulsed light bikini waxing hair woman sitting and wearing purple and pink flower ring art XH0g8ivXLiSpjc7nbDMEC5HLm 300x213 - درمان قطعی موهای زائد| آیا نتایج حاصل از لیزر دائمی است؟| لیزر موهای زائد روی خال

برطرف کردن موهای زائد علاوه بر بهبود زیبایی پوست به رعایت بیشتر مسائل بهداشتی و مهمتر از همه افزایش اعتماد به نفس و بهبود ظاهری بدن کمک می کند و لبخند رضایت را بر لب همه می نشاند.

لیزر روشی برای درمان قطعی موهای زائد

فناوری لیزر سالیان طولانی است که مورد استفاده قرار می ‌گیرد و افراد بسیار زیادی در سراسر جهان تحت درمان قرار گرفته اند حتی سلبریتی ها نیز از این فناوری خلاقانه برای داشتن پوستی تمیز و لطیف استفاده کرده‌ اند. در فناوری لیزر از پرتوهای نور برای برطرف کردن و تخریب فولیکول های مو استفاده می ‌شود تا از رشد آنها در آینده پیشگیری گردد.

برطرف کردن دائمی موهای زائد باعث بهبود اعتماد به نفس و میزان رضایت می شود و می توانیم با خیال راحت هر لباسی که دوست داریم را بپوشیم. مهمترین مزیت لیزر این است که درمان قطعی موهای زائد است و شما می توانید پس از ۴ تا ۶ جلسه درمان با لیزر شاهد نتایج عالی حاصل از لیزر موهای زائد باشید. اکثر افرادی که موهای زائد خود را نیز لیزر کرده اند ادعا می کنند که پوست آنها پس از لیزر جوان تر شده است و آن‌ها از نتیجه لیزر رضایت کامل دارند.

underarms laser 1 300x300 - درمان قطعی موهای زائد| آیا نتایج حاصل از لیزر دائمی است؟| لیزر موهای زائد روی خال

در اکثر افراد لیزر می تواند به صورت دائمی موهای زائد را برطرف نماید و از لیزر به عنوان درمان قطعی موهای زائد یاد می ‌شود. لیزر یک روش عالی برای برطرف کردن موهای زائد نقاط بزرگتر بدن از قبیل پا و کمر است البته می توان از لیزر برای از بین بردن موهای زائد سایر نقاط بدن از قبیل خط بیکینی، زیر بغل و پشت لب و چانه استفاده کرد و ظاهر مناسبی را به وجود آورد. یکی از مزایای عالی لیزر این است که یک روش سریع و بدون درد است و در صورتی که دوران درمان با لیزر را تکمیل کنید می ‌توانید نتایج خوبی را از این روش بی نظیر به دست بیاورید.

یک اپراتور با تجربه و ماهر می ‌تواند طی مدت ۱۵ دقیقه تا یک ساعت به شما بدن تمیز و بدون مو هدیه دهد و همه موهای زاید بدن شما را به طور کامل لیزر کند. هنگامی که شما موهای زائد خود را لیزر می ‌کنید دیگر دغدغه دیده شدن آنها را در دورهمی ها نخواهید داشت و این مسئله باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود.

نتایج حاصل از لیزر به رنگ موها و پوست شما بستگی دارد و معمولا هر چه رنگ موها تیره تر و رنگ پوست روشن تر باشد نتایج حاصل از لیزر بهتر خواهد بود و شما می توانید از نتایج لیزر بهره مند شوید. البته افرادی که رنگ پوست آنها سبزه است اصلا نباید نگران باشند چرا که دستگاه لیزر مخصوص آنها نیز طراحی شده است و موهای زائد آنها را برطرف می ‌کند. اگر شما هم قصد لیزر موهای زائد خود را دارید می توانید به مراکز لیزر مراجعه کنید و موهای زائد خود را برای همیشه برطرف نمایید.

شیو کردن بهتر است یا لیزر موهای زائد

روش های متعددی برای برطرف کردن موهای زائد وجود دارد که شیو کردن یکی از این روش ها است و از آن به عنوان یک روش سریع و بدون درد یاد می ‌شود اما با معضلات و مشکلات خاص خود همراه است. هنگامی که شما شیو می کنید فقط موهای زائد خود را از روی سطح پوست برطرف می نماید و ریشه موها از بین نمی رود به همین دلیل پس از مدتی مجددا موهای زائد شروع به رشد می کنند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

رشد سریع موهای زائد پس از شیو کردن باعث شده که برخی از افراد متقاضی درمان باید پلاسیون باشند تا برای مدت دو هفته از شر موهای زائد خود خلاص شوند. هریک از این روش ها با عوارض جانبی خاص خود همراه هستند به عنوان مثال تیغ کشیدن باعث سوختگی و بریدگی پوست می ‌شود و می ‌تواند باعث بروز درد و خونریزی گردد و در برخی موارد بریدگی پوست باعث به وجود آوردن بافت اسکار روی سطح پوست می شود که ظاهر ناخوشایندی را به وجود خواهد آورد.

۰۹۴۷۴۷ - درمان قطعی موهای زائد| آیا نتایج حاصل از لیزر دائمی است؟| لیزر موهای زائد روی خال

التهاب، تغییر رنگ پوست و روش پوستی از عوارض جانبی شایع شیو کردن است. برخی از افراد پوست بسیار حساسی دارند و این عوارض جانبی ممکن است تا یک هفته نیز طول بکشد اما مشکل از آنجایی شروع می شود که دوباره موهای زاید شروع به رشد می ‌کنند و روز از نو روزی از نو 😰 برخی از افراد پس از تیغ کشیدن دچار تاول پوستی می شوند و برخی دیگر دچار رشد موهای زائد به سمت داخل خواهند شد.

موهای زائد زمانی به سمت داخل رشد می کند که فولیکول های مو به سمت داخل یا زیر پوست شروع به رشد نمایند به این ترتیب مو های زائد به صورت فر زیر سطح پوست رشد می کنند. شیو کردن موهای زائد در جهت رشد آنها اهمیت بسیار زیادی دارد در غیر این صورت می تواند باعث سوختگی پوست شود. اما لیزر این فناوری خلاقانه می تواند برای همیشه شما را از دردسر های حاصل از شیو کردن خلاص کند و به شما زیبایی مطلق هدیه بدهد😊 هنگامی که شما موهای زائد خود را لیزر می کنید دیگر دردسرهای شیو کردن را نخواهید داشت.

قیمت لیزر موهای زائد در مقایسه با شیو کردن یا اپیلاسیون مقرون به صرفه از چرا که شما فقط یک بار هزینه می کنید و برای همیشه از شر موهای زاید خود خلاص خواهید شد. لیزر یک روش بدون درد است و از آن به عنوان درمان قطعی موهای زائد یاد می شود. اگر برای لیزر موهای زائد خود تردید دارید بهتر است شک و تردید خود را کنار بگذارید و برای برطرف کردن دائمی موهای زائد به مراکز لیزر مراجعه نمایید.

آیا آقایان نیز می توانند از لیزر برای درمان قطعی موهای زائد خود استفاده کنند؟

images 28 - درمان قطعی موهای زائد| آیا نتایج حاصل از لیزر دائمی است؟| لیزر موهای زائد روی خال

امروزه آقایان نیز متقاضی درمان با لیزر هستند و می خواهند که از این فناوری جدید برای برطرف کردن موهای زائد نقاط مختلف بدن خود استفاده کنند. برخی از آقایان از لیزر برای مرتب کردن خط ریش و پشت گردن خود استفاده می کنند و برخی دیگر از آقایان که بدن پرمویی دارند از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد کمر و قفسه سینه استفاده می نمایند.

هیچ گونه ممنوعیتی در خصوص استفاده از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد آقایان وجود ندارد و آنها می ‌توانند با خیال راحت از لیزر به عنوان درمان قطعی موهای زائد خود استفاده کنند.

ایام به کام

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: