درمان جوش سرسیاه با چند راهکار ساده!

0

درمان جوش سرسیاه

درمان جوش سرسیاه چگونه است؟ فیشیال خوبه؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درمان جوش سرسیاه با چند راهکار ساده! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درمان جوش سرسیاه با چند راهکار ساده! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درمان جوش سرسیاه با چند راهکار ساده! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حتما برای شما هم پیش آمده است که در حمام و رو به روی آینه، بعد از یک استحمام درست و حسابی متوجه جوش های سرسیاه روی بینی یا صورتتان شده اید. جوش هایی که بعد از مصرف کلی صابون و شامپوهای پوستی باز هم سر جایشان جا خوش کرده اند و حاضر به ترک پوستمان نیستند!

این دسته از جوش های سرسیاه که جلوه ی ناخوشایندی روی پوست ما دارند، به سادگی درمان می شوند. اما بیشتر ما با استفاده از روش های نامناسب سعی می کنیم آن ها را از بین ببریم. برخی از ما روی آن ها جوش شیرین و سیب زمینی می گذاریم. بعضی دیگر وسایل خشک و خشن روی پوستمان می     کشیم تا آن ها را از بین ببریم و برخی دیگر هم بدترین کار ممکن را انجام می دهیم: با دست آن ها را دستکاری می کنیم و خالی شان می کنیم.

دوره های آموزش آنلاین 2022 04 27T231022.824 - درمان جوش سرسیاه با چند راهکار ساده!
درمان جوش سرسیاه

اما راه ساده ای برای درمان جوش سرسیاه وجود دارد. راه هایی که علاوه بر اثرگذاری فراوان، مورد تایید پزشکان متخصص پوست نیز هست.

علت ایجاد جوش سر سیاه

این پدیده ی ناراحت کننده ی پوستی ممکن است به دلایل زیادی رخ دهد. اما برخی از شایع ترین دلایل به وجود آمدن جوش سر سیاه موارد زیر هستند:

اصلی ترین دلیل به وجود آمدن جوش سرسیاه، تجمع چربی و روغن در پوست صورت است. به تدریج این روغن ها با آلودگی های موجود در هوا ترکیب شده و رنگ سیاهی به خود می گیرند.

هر آکنه ای ممکن است دارای باکتری هایی باشد. این باکتری ها هم ممکن است تجمع پیدا کرده و در نتیجه پوست صورت را با جوش های سر سیاه بپوشانند. به خصوص روی نواحی بینی!

گاهی مواقع ممکن است که فولیکول های مو، راه خود را برای خروج از پوست پیدا نکنند و زیر آن گره بخورند. به این ترتیب نقاط سیاهی روی پوست ایجاد می کنند.

در نهایت دوره های زمانی مختلف در زندگی انسان نیز می تواند در ایجاد جوش های سر سیاه موثر باشد. مثلا اگر در دوره هایی مثل بلوغ یا بارداری هستید، سطح هورمون هایتان تغییر پیدا می کند که یکی از بارزترین نتایج حاصل از این تغییر سطح هورمون ها، ایجاد جوش سر سیاه می باشد.

البته نباید فراموش کنیم که برخی از داروها نیز چنین اثراتی روی پوست صورت دارند و منجر به ایجاد جوش سر سیاه می شوند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اما حالا که با علت ایجاد جوش سر سیاه آشنا شدید، بهتر است به درمان جوش سرسیاه نیز بپردازیم. یکی از بهترین راه های درمان این معضل پوستی، استفاده از فرآیند فیشیال پوست است. این روند می تواند شامل چندین مرحله ی مختلف باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله جوانسازی با فیشیال را مطالعه کنید.

اما یکی از مهم ترین مراحل فیشیال صورت که اثر مستقیمی روی رفع جوش سرسیاه دارد، استفاده از دستگاه فیس آپ است که در ادامه شیوه ی کار آن را توضیح داده ایم.

با دستگاه فیس آپ آشنایی دارید؟

اگر بخواهیم یکی از بهترین دستگاه های پاکسازی پوست صورت را نام ببریم، دستگاه فیس آپ است. این دستگاه مجهز به یک هندپیس است. به هر بیمار یک سری جداگانه تعلق می گیرد تا اطمینان حاصل کنند که بیماری های پوستی منتقل نخواهد شد.

شیوه ی کار این دستگاه، به این صورت است که به صورت دورانی روی پوست کشیده می شود تا به این ترتیب جریان خون بهتری در پوست صورت رخ دهد.

هم چنین برای رفع جوش های سرسیاه روی بینی، بسیار مناسب است. دستگاه فیس آپ، قادر است که سلول های مرده ی پوستی را جدا کرده و پوست زیرین که شفاف تر و روشن تر است را نمایان سازد. به این ترتیب پس از اتمام روند پاکسازی پوست، صورتی درخشان تر و جوان تر پیدا می کنیم.

دوره های آموزش آنلاین 2022 04 27T231056.342 - درمان جوش سرسیاه با چند راهکار ساده!
درمان جوش سرسیاه

علاوه بر این می توان بعد از اتمام کار دستگاه فیس آپ، از ماسک های آبرسان و مرطوب کننده ی خیلی خوبی استفاده کرد چرا که در چنین شرایطی، جذب پوست بسیار بالاست و می توان بهترین نتیجه را دریافت کرد.

ماسک برای کندن جوش سر سیاه

جوش های سر سیاه را می توان به روش های مختلفی از بین برد. اما در صورتی که روند فیشیال پوست صورت را تا انتها دنبال کنید، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

یکی از مراحل مهم فیشیال پوست صورت، ماسک هایی است که بعد از پاکسازی و لایه برداری استفاده می شود. این ماسک ها ممکن است آبرسان و مرطوب کننده باشند. طبیعتا زمانی که از این ماسک ها استفاده می شود، جوش های سر سیاهی که در لایه های عمیق تر پوست جای گرفته اند، خارج شده می شوند. رطوبت و مواد مغذی به این لایه ها می رسد و از ایجاد مجدد جوش های سر سیاه جلوگیری خواهد شد.

این ماسک ها ممکن است ماسک آلوئه ورا، ماسک طلا، ماسک ذغال یا…باشند. هر یک از این ماسک ها می توانند تا مرحله ای جوش های سر سیاه را از بین ببرند.

توصیه ی اصلی ما این است که تمام مراحل فیشیال پوست صورت را انجام دهید تا بهترین نتیجه از رفع جوش های سرسیاه عایدتان شود.

درمان جوش سر سیاه بینی

یکی از اصلی ترین جاهایی که جوش های سر سیاه سر و کله شان پیدا می شود، روی بینی است. در واقع بینی به خاطر تجمع چربی ها، می تواند محل خوبی برای ایجاد این جوش ها شود.

روش های زیادی برای درمان جوش سرسیاه بینی صورت می گیرد:

  • چسب بینی

این چسب ها اثرگذاری خوبی دارند اما موقتا نتیجه بخش هستند. این چسب های بینی می توانند جوش های سر سیاه را از جای خود بیرون بکشد و تا چند روزی، بینی تان را صاف و تمیز نگه دارند. اما با تجمع مجدد چربی ها، دوباره جوش های سرسیاه نیز پیدایشان می شود.

دوره های آموزش آنلاین 2022 04 27T231154.213 - درمان جوش سرسیاه با چند راهکار ساده!
درمان جوش سرسیاه
  • لایه برداری شیمیایی

پیلینگ یا لایه برداری شیمیایی توسط محلول های مختلف شیمیایی صورت می گیرد. به این ترتیب می توان لایه ی ابتدایی پوست را برداشت و پوست زیرین که تمیز و درخشان است را نمایان ساخت. بیشتر این جوش های سر سیاه روی لایه ی ابتدای پوست جا خوش می کنند. بنابراین لایه برداری شیمیایی می تواند مفید و موثر واقع شود.

  • نور درمانی یا لایت تراپی

یکی از مهم ترین مراحل فیشیال پوست که در مرکز زیبایی شمال تهران نیز صورت می گیرد، استفاده از دستگاه نور درمانی است. این دستگاه با استفاده از نورهای رنگی می تواند به لایه های عمیق تر پوست نیز نفوذ کرده و تولید چربی یا تجمع باکتری ها را کاهش دهد و به این ترتیب منجر به کاهش جوش های سر سیاه شود.

در نهایت باید اشاره کنیم بهترین خدمات درمان جوش سرسیاه را می توانید از مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران دریافت کنید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: