جراحی زیبایی واژن چگونه انجام می شود؟

0
زیبایی واژینال 300x201 - جراحی زیبایی واژن چگونه انجام می شود؟
جراحی زیبایی واژن چگونه انجام می شود؟

فرایندهای زیادی تحت عنوان جراحی زیبایی واژن یا GCS مطرح می شوند. این روش ها عبارتند از:
لابیاپلاستی (Labiaplasty) – این فرایند شامل جراحی لابیا مینورا (لب داخلی) و گاهی لابیا ماجورا (لب های خارجی) می شود. لابیاپلاستی مربوط به لابیا ماجورا رایج ترین جراحی زیبایی واژن است. در این فرایند اندازه لب های داخلی کاهش پیدا می کنند و به این ترتیب خارج از لب بیرونی قرار نمی گیرند. به علاوه این فرایند برای اصلاح عدم تقارن لب های داخلی نیز استفاده می شود. بعضی از خانم ها به دلیل سایش، سوزش و محدودیت فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری عمل لابیاپلاستی انجام می دهند. بسیاری از خانم ها نیز لابیاپلاستی را به دلیل عدم رضایت از ظاهر واژینال خود انجام می دهند.
واژینوپلاستی (vaginoplasty) – در این فرایند داخل واژن و دهانه آن با از بین بردن بافت های اضافه سفت می شود و به طور موثر باعث کوچک شدن قطر مهبل می شود. واژینوپلاستی اغلب برای خانم هایی استفاده می شود که به علت زایمان تن وازن خود را از دست داده اند. این فرایند گاهی تحت عنوان جوانسازی واژن نیز مطرح می شود.
هایمنوپلاستی (hymenoplasty) یا ترمیم پرده بکارت – این فرایند پرده بکارت را بازسازی می کند. لبه های پاره شده پرده بکارت مجددا به هم متصل می شوند به طوری که وقتی مقاربت جنسی انجام شود، غشا پاره شده و خونریزی رخ می دهد.
تقویت لب های خارجی واژن – این فرایند برای تقویت کردن و بزرگسازی لب های خارجی واژن انجام می شود که از طریق تزریق بافت چربی از بخش های دیگر بدن به این بخش ها کامل می شود.
تقویت نقطه جی – این فرایند شامل تزریق ماده ای مانند کلاژن به نقطه جی می شود تا اندازه آن را تقویت شده و در نتیجه لذت جنسی زن بیشتر می شود. تاثیرات این تزریق حدود 3 تا 4 ماه طول می کشد که پس از این مدت تزریق مجددا تکرار می شود.
کاهش اندازه کلاهک کلیتوریس – در این فرایند اندازه پوستی که کلیتوریس را احاطه کرده کاهش پیدا می کند. کاهش اندازه این کلاهک باعث تحریک بیشتر زن و افزایش لذت جنسی می شود. این فرایند hoodectomy نیز نامیده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جراحی زیبایی واژن چگونه انجام می شود؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جراحی زیبایی واژن چگونه انجام می شود؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جراحی زیبایی واژن چگونه انجام می شود؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لینک منبع

نگارنده مقاله: سمیه محمدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: