میکروپیگمنتیشن روشی نوین در زیبایی

0
semiperm 300x124 - میکروپیگمنتیشن روشی نوین در زیبایی
میکروپیگمنتیشن روشی نوین در زیبایی

به عقیده ی متخصصین ارایش دائمی نباید مانند زمانی باشد که میخواهید به مهمانی بروید، این روش به شما نگاهی زیبا، سلام و ارام  هنگام بیدار شدن در صبح می بخشد، متخصصین تعهد کامل دارند که زیبایی را با صرفه جویی در وقتتان برایتان به ارمغان بیاورند!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - میکروپیگمنتیشن روشی نوین در زیبایی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - میکروپیگمنتیشن روشی نوین در زیبایی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - میکروپیگمنتیشن روشی نوین در زیبایی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میکروپیکمنتیشن چیست؟

میکروپیکمنتیشن اشاره به ارایش نیمه موقت یا رنگدانه های پوستی دارد که از طریق ان رنگ دانه های معدنی غیر طبیعی در زیر اپیدرم(لایه های سطحی پوست)، درون لایه ی دوم توسط سوزنی میکرو و ریز کاشته میشوند! این روش از نظر پزشکی توسعه یافته است خصوصا برای کاربرد های دائمی طراحی شده است!
ارایش دائمی یک جایگزین ایمن (سالم) و طبیعی برای لوازم ارایش در هنگام بیدار شدن در صبح و در طول روز است!
روش میکروپیگمنتیشن جدبدترین تکنیک برای استفاده از ارایشهای طولانی مدت است!
اگر میکروپیگمنتیشن توسط یک پزشک متخصص، پرستار یا تکنسین انجام شود طبیعی تر به نظر می رسد! خصوصا در این روش مقدار مصرفی رنگدانه ها از قبل تنظیم می شود!

چرا میکروپیگمنتیشن مانند تاتو نیست؟

تصوری غلط در میان بسیاری از مردم وجود دارد که میکروپیگمنتیشن همان تاتو است،به طور کلی به نظر میرسد که این دو روش از جهت کاشت رنگدانه ها مشابه هستند اما نتیجه ی نهایی کاملا متفاوت است، میکرو نمیتواند با رنگدانه های تاتو انجام شود، در این روش رنگدانه های تعبیه شده در پوست لکه های تیره به جا میگذارند یا باعث کم رنگ شدن لکه های سیاه میشوند!
استفاده از دستگاه های تاتو برای این کار حساس و سخت مناسب نیستند، سوزنهای مورد استفاده در تاتو به لایه های عمیق تری نفوذ میکنند که حاصل ان رنگهای سرد است (به عنوان مثال:ابروها و خط لبهای ابی و خاکستری و خط لب بنفش)، بنابراین طبیعی به نظر نمیاید.
میکروپیکمنتتیشن در 2 یا 3 جلسه انجام میشود،ابتدا یک طرح کلی با ارایش معمولی زده میشود، بعد شکل و رنگ ان مشخص میشود و مشتری از نتیجه ی نهایی رضایت کامل دارد، ترمیم ابرو بعد از 30 روز برای تثبیت رنگ و نتیجه ای عالی انجام میشود!
گاهی، ترمیم مجدد برای مشتریانی که خط لب ها یا ابروهای تیره تری میخواهند انجام میشود!
مراحل انجام میکروپیگمنتیشن بسیار قابل تحمل تر از تاتو هستند،در میکروپیگمنتیشن از کرم های بیحس کننده 20 دقیقه قبل از انجام کار و در حین انجام کار برای رفع درد استفاده میشود!
ابروهای خیلی نازک و کم پشت را میتوان با کمک میکروپیگمنتیشن بهبود ببخشید و انها را زیباتر کرد!
ابروها مهم هستند و به عنوان قاب چشمان شما به محسوب می شوند، با داشتن ابروهای پرپشت میتوانید ظاهری جوانتر داشته باشید(ابروهای پرپشت به شما چهره ای جوانتر میبخشند) افرادیکه تمایل به داشتن ابروهای پر دارند از این روش استقبال میکنند! شما میتوانید شنا کنید، تنیس بازی کنید یا بدون نگرانی از پاک شدن ابروهایتان صورتتان را خشک کنید، بهترین روشهای مورد استفاده برای قربانیان سرطان و افراد طاس(کم مو) دیجیتال میکرو استروکینگ و سافت تپ هستند!

-ابروهای اقایان:

برای مردانی خاص که میخواهند ابروهایشان طبیعی به نظر بیاید، استفاده از شبیه سازی منیول هیر استروک و میکرو بلیدینگ توصیه میشود! این روش ها شامل کاشت رنگدانه در هر کدام از تارهای ابرو و بین ابروها برای داشتن بهترین نتیجه است! در این روش هیچ کس متوجه ارایش دائمی شما نمیشود و این به شما اعتماد بنفس و دلگرمی میدهد!
با توجه به اینکه ظاهر شما چگونه باشد انجام این کار تکنیک های متفاوتی دارد!
داشتن مژه های کم پشت و نازک با کاشت (تزریق) رنگدانه ها در خط مژه لش اینهنسمنت نامیده میشود که هم اقایان از ان استفاده می کنند و هم خانم ها!
برای داشتن خط چشم محو و طبیعی یا خط چشمی با رنگهای خیره کننده شبیه بال پروانه میتوان از رنگ بیشتری استفاده کرد!

-خط لب و یا لبهای 3D( سه بعدی)

رنگ لب دائمی همیشه زیبا و طبیعی است، با این کار میتوان به تغییر و یا بزرگ کردن شکل لب کمک کرد، بعلاوه صاحب لبهایی با رنگی زیبا نیز شد! در این روش لبهای شما دیگر بسیار قرمز به نظر نمیرسند و اثر کمی از صورتی روشن در قسمت مرکزی پایین لب میتواند لبهای شما را برجسته تر نشان دهد،و همچنین میتواند به ایجاد تقارن در لبها و بهبود زخمهایی با کناره های قرمز روشن کمک کند! رنگ قرمز قبلی به رنگی روشن و درخشان تبدیل میشود!
بیمارانی که مستعد واکنشهای هرپتیک هستند باید 5-7 روز قبل از انجام این روش از داروهای ضد هرپتیک به منظور جلوگیری از ایجاد تاول استفاده کنند!
هاله های دور سینه را می توان با کمک میکروپیگمنتیشن انجام داد! این روش به عنوان ترمیم سینه ها بعد از عمل جراحی انجام میشود!
هاله های قرمز دور سینه ها ترکیبات معمولی هستند . خانومهایی که معمولا تمایل دارند هاله های بزرگتری را بعد از بزرگ شدن سینه هایشان داشته باشند از این روش استفاده میکنند!

-میکروپیکمنتیشن در پوست فرق سر یا تریکپمنتیشن

اقایانی که نمیخواهند و یا گزینه های مناسبی(کاندیدهای) برای استفاده از جراحی پیوند مو نیستند؛ میتوانند از میکروپیگمنتیشن که روشی نوین است استفاده کنند، میکروپیگمنتیشن میتواند برای انواع کچلی شامل:طاسی های ژنتیکی(mpB),زخمهای ناشی از کچلی (alopecia areata,alopecia totalis) و زخمهای ناشی از جراحیهای مغز و اعصاب استفاده شود!

micropigmentation 300x205 - میکروپیگمنتیشن روشی نوین در زیبایی
میکروپیگمنتیشن

-پوشاندن زخم ها و شبیه سازی موهای طبیعی:

میکروپیگمنتیشن زخم ها، به محو کردن اثر زخمهای ناشی از تصادفات، سوختگی و عمل جراحی کمک میکند! شبیه سازی موی فرق سر به برگرداندن ظاهر از دست رفته ی موها به علت بیماری (سرطان یا طاسی) زخم (جراحت) یا کم پشت شدن طبیعی مو، مانندکچلی ابروها، سبیل، یا ریش کمک میکند!
از این روش میتوان برای شبیه سازی ته ریش هم استفاده کرد.
این فرایند(روش)بدون عمل جراحی است و در 3 جلسه ی 4 ماهه انجام میشود و زمان هر جلسه از 2 تا 4 ساعت متغیر است (هر جلسه بین 2 تا 4 ساعت زمان میبرد)
این روش تقریبا بدون هیچ گونه درد و ناراحتی است و نتایج حیرت انگیزی را به دنبال دارد.
لینک منبع:http://www.smarttouchskinsolutions.com/micropigmentation.html

گردآورنده: میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: