تفاوت های الکترولیز و لیزر| قیمت لیزر موهای زائد بدن| لیزر موهای زائد در اصفهان

0

تفاوت های الکترولیز و لیزر برای رفع موهای زائد

همون طور که می دونید روش های متعددی برای برطرف کردن موهای زائد وجود داره و افراد زیادی از آنها استفاده می ‌کنن که هر کدومشون دردسرهای خاص خودشون رو دارن. اما از الکترولیز و لیزر به عنوان دو روش برای برطرف کردن موهای زائد استفاده میشه. تفاوت‌ های الکترولیز و لیزر با بحث ‌های زیادی همراه شده چرا که از این دو روش به عنوان یک روش ایمن یاد می شه که به افراد مراجعه کننده کمک می کنه پوستی تمیز، لطیف و بدون مو داشته باشن. اگه می خواین بدونین تفاوت های الکترولیز و لیزر چیه با ما همراه باشید تا همه چی رو براتون توضیح بدیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تفاوت های الکترولیز و لیزر| قیمت لیزر موهای زائد بدن| لیزر موهای زائد در اصفهان پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تفاوت های الکترولیز و لیزر| قیمت لیزر موهای زائد بدن| لیزر موهای زائد در اصفهان پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تفاوت های الکترولیز و لیزر| قیمت لیزر موهای زائد بدن| لیزر موهای زائد در اصفهان نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

laser hair removal toronto 300x191 - تفاوت های الکترولیز و لیزر| قیمت لیزر موهای زائد بدن| لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد با استفاده از نور لیزر انجام می ‌شود که به طور مستقیم به سمت فولیکول ‌های مو ارسال می‌ گردد. فولیکول‌ های مو در رنگ دانه ها به جذب نور می پردازند کو باعث تخریب مو می ‌شوند. از آنجایی که رنگ پوست و موی همه افراد یکسان نیست و از دستگاه های لیزر مختلفی برای برطرف کردن موهای زائد استفاده می شود تا موهای زائد بدن بدون هیچ گونه آسیبی به پوست از بین بروند.

از سوی دیگر در الکترولیز از جریان الکتریکی برای برطرف کردن موهای زائد بدن استفاده می شود. در این روش از یک الکترود کوچک که شباهت زیادی به سوزن دارد استفاده می شود و هر یک از فولیکول های مو هدف قرار می ‌گیرند تا ریشه موها از بین برود. از آنجایی که موهای ما در سه مرحله رشد می ‌کنند، مرحله رشد، استراحت و ریزش، شما به چند جلسه درمان نیاز دارید تا همه موهای زائدتان برای همیشه از بین بروند. الکترولیز و لیزر می توانند موهای زائد صورت، ناحیه بیکینی، زیر بغل، کمر و قفسه سینه و بازو ها را از بین ببرند. برای آنکه بتوانیم تفاوت ‌های الکترولیز و لیزر را درک کنیم اجازه بدهید درباره مزایا و معایب هر کدام صحبت کنیم.

مزایا و معایب الکترولیز چیست؟

تعداد زیادی از افراد از الکترولیز به عنوان یک روش عالی و دائمی برای برطرف کردن موهای زائد یاد می کنند. از سوی دیگر از آنجایی که الکترولیز می تواند فولیکول ها را هدف قرار دهد و این مسئله فقط به رنگدانه ‌های موجود در مورد محدود نیست می ‌توان از آن برای انواع پوست ها و رنگ موهای مختلف استفاده کرد. اگر قصد دارید برای برطرف کردن موهای زائد خود به سراغ الکترولیز بروید باید بدانید که به حدود ۱۵ تا ۳۰ جلسه درمان با الکترولیز نیاز دارد و این مسئله باعث می ‌شود هزینه زیادی به شما تحمیل گردد.

leg waxing 300x300 - تفاوت های الکترولیز و لیزر| قیمت لیزر موهای زائد بدن| لیزر موهای زائد در اصفهان

از سوی دیگر اگر شما قبلا برای برطرف کردن موهای زائد خود از وکس استفاده کرده ‌اید یا آنها را بند انداخته اید باید بدانید که فولیکول های مو می توانند خم شوند یا آنکه دچار بد شکلی شوند و به این ترتیب هدف قرار دادن آنها به کار دشواری تبدیل خواهد شد. نکته دیگری که باید خدمت شما عرض کنیم این است که برخی از افراد می ‌گویند که در طول درمان با الکترولیز احساس می کنند که مدام سوزن وارد بدن آنها می ‌شود حال آنکه برخی دیگر می گویند که درد و ناراحتی خفیف را احساس کرده ‌اند.

مزایا و معایب لیزر موهای زائد چیست؟

در واقع نمی توان پاسخ دقیقی به سوال مزایا و معایب لیزر موهای زائد چیست؟ داد. دقت بسیار بالایی لیزر در برطرف کردن موهای زائد یک مسئله غیر قابل انکار است و می تواند بدون آسیب رساندن به پوست ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار می گیرد همه فولیکول های آن را هدف قرار دهد. از سویی دیگر لیزر موهای زائد با سرعت بسیار بالایی انجام می شود و فقط در چند ثانیه تعداد بسیار زیادی از موها درمان می شوند.

مهمترین مزیت لیزر این است که فرایند کامل درمان موهای زائد حدود ۳ تا ۷ جلسه طول می کشد و پس از آن شما می توانید از داشتن پوستی تمیز و بدون مو لذت ببرید. افرادی که قصد دارند به لیزر موهای زائد خود بپردازند باید حداقل به مدت ۴ هفته قبل از شروع درمان از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنند از سوی دیگر باید ۴ هفته پس از لیزر نیز از نور آفتاب اجتناب کرد زیرا پرتوهای خطرناک نور خورشید باعث می ‌شود که از میزان اثر گذاری فرآیند لیزر موهای زائد کاسته شود.

در فواصل بین جلسات لیزر شما مجاز به استفاده از موم یا هر روش دیگری که موها را از ریشه می کند نیستید زیر وجود ریشه موها برای کسب نتایج عالی از درمان ضروری است. برخی از افرادی که تحت درمان با لیزر قرار گرفته اند می گویند که لیزر موهای زائد با درد بسیار خفیفی همراه است اما برخی دیگر می ‌گویند که درد حاصل از آن شبیه موم انداختن است.

لیزر یا الکترولیز: کدام یک بهتر است؟

در قسمت بالا به بررسی تفاوت های الکترولیز و لیزر و معایب و مزایای آنها پرداختیم و شما توانستید اطلاعات کاملی را در این خصوص به دست بیاورید. در واقع می ‌توان گفت که انتخاب لیزر یا الکترولیز یک مسئله شخصی و سلیقه ‌ای است اما مهمترین مسئله‌ ای که در خصوص تفاوت ‌های الکترولیز و لیزر وجود دارد این است که در الکترولیز شما با صرف هزینه و زمان بسیار زیادی مواجه خواهید شد تا بتوانید به طور کامل برطرف کردن موهای زائد خود بپردازید که این مسئله صبوری شما را برای کسب نتایج موردنظر می طلبد.

Screen Shot 2018 07 11 at 10.25.28 AM 300x202 - تفاوت های الکترولیز و لیزر| قیمت لیزر موهای زائد بدن| لیزر موهای زائد در اصفهان

اما فرایند لیزر موهای زائد با سرعت بیشتری انجام می ‌شود و این روش در مقایسه با الکترولیز یک روش کم هزینه و مقرون به صرفه تلقی می شود. تعداد بسیار زیادی از افرادی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند از نتایجی که به دست آورده اند رضایت کامل دارند و از این که دیگر نیازی به شیو کردن و امتحان کردن سایر روش های موجود برای رفع موهای سیاه و زبر خود ندارند بسیار خوشحال هستند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

بهترین مرکز لیزر

به طور کلی همه افراد برای خدمات زیبایی به دنبال بهترین ها هستند تا بتوانند به آنچه که انتظارش را می ‌کشند دست پیدا کنند. امروزه شاهد افزایش تعداد مراکز ارائه دهنده خدمات لیزر موهای زائد هستیم که به خدمات رسانی به مراجعین خود می پردازند.

اگر شما هم قصد لیزر موهای زائد خود را دارید و ضمن آشنایی با تفاوت های الکترولیز و لیزر تصمیم خود را برای لیزر گرفته اید به شما پیشنهاد می کنیم که به مرکز لیزری مراجعه کنید که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارد و از آخرین فناوری لیزر برای برطرف کردن موهای زائد استفاده می نماید و با به کار گیری تیم تخصصی لیزر توانسته است رضایت همه مشتریان خود را جلب کند. از توجه کردن به این نکات غافل نشوید چرا که مبحث زیبایی پوست موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن رد شد.

ما با سال ها تجربه در زمینه ارائه خدمات لیزر موهای زائد به خانم ها و آقایان به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که می توانید پس از اتمام دوره درمان مشخص شده برای لیزر موهای زائد به نتیجه مورد انتظار خود دست پیدا کنید و بدنی تمیز و بدون مو داشته باشید. ما شما را از نیاز به شیو کردن و دردسرهای حاصل از آن خلاص خواهیم کرد. آقایان نیز می توانند از مزایای لیزر موهای زائد بهره ‌مند شوند و به اصلاح خط ریش، خط پشت گردن، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و زیر بغل یا لیزر موهای زائد شکم و کمر خود بپردازند.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: