تزریق ژل- نکاتی جالب و خواندنی در رابطه با تزریق ژل (انواع تزریق- عوارض جانبی و خطرات )

0

تزریق ژل  

داشتن لب های کامل با مرز برجسته اغلب با زیبایی و جوانان همراه است.  ملل  و قبایل مختلف در سراسر جهان مواد مختلفی را در داخل و از طریق لب های بالا و پایین تمام جنس ها برای افزایش زیبایی معرفی کرده اند.اندازه ایده آل لبها در طول زمان و در فرهنگهای مختلف متفاوت است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق ژل- نکاتی جالب و خواندنی در رابطه با تزریق ژل (انواع تزریق- عوارض جانبی و خطرات ) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق ژل- نکاتی جالب و خواندنی در رابطه با تزریق ژل (انواع تزریق- عوارض جانبی و خطرات ) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق ژل- نکاتی جالب و خواندنی در رابطه با تزریق ژل (انواع تزریق- عوارض جانبی و خطرات ) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حدود  سال1900، جراحان سعی کردند تزریق پارافین به لب بدون موفقیت انجام دهند. سیلیکون مایع برای تقویت لب استفاده می شود، که از اوایل دهه 1960 شروع  این کار بود، اما سی سال بعدها به دلایل ناشناخته ای مثل ترس و اثرات جانبی سیلیکون این کار متوقف شد.

در سال 1980، کلاژن گاو تزریقی به بازار جراحی زیبایی معرفی شد وبر اسا ساستاندارد خاصی دیگر پر کننده ها ی خاصی مورد ارزیابی قرار گرفت. با این وجود، این  استفاده و تزریق با کلاژن طولانی مدت نیست و نیاز به آزمایش آلرژی دارد و باعث می شود تا بیمار حداقل سه هفته قبل از قرار ملاقات منتظر بماند و پس از آن انتظار بیشتری برای مشاهده نتایج زیبایی صورت گیرد.

در حال حاضر پرکننده ها و مواد تزریقی حاوی اسید هیالورونیک مانند Restylane و Juvederm توجه مشتریان و پزشکان اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و استرالیا را به خود جلب کرده اند.

تزریق ژل به منظور برجسته سازی اندام صورت مانند گونه و از بین بردن چین و چروک به جهت زیبا تر شدن است که  یکی از انواع عمل ها ی زیبایی و جوان ساز ی بر رو ی پوست است. یکی دیگر از کاربرد های تزریق ژل به منظور برجسته کردن و بزرگ کردن لب هاست.

در این مقاله ما به طور ویزه به تزریق زل بر رو ی لب ها می پردازیم.

تزریق ژل لب 

تزریق ژل لب به منظور تقویت لب یک روش زیبایی است که می تواند لبهای پررنگ و بلندتری را به شما بدهد.این روزها  با یک تزریق پرکننده  پوستی انجام می شود که بیشترین استفاده برای تقویت  و بزرگ تر کردن حجم لب است.

انواع مختلفی از پرکننده های پوستی وجود دارد که می تواند در لب ها و اطراف دهان شما تزریق شود. اما شایع ترین پرکننده ها امروزه محصولاتی هستند که حاوی مواد مشابه اسید هیالورونیک هستند.اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در بدن است. این ماده کمک می کند تا حجم   لب ها افزایش یابد.این نوع از پرکننده های پوستی گاهی اوقات به عنوان “پرکننده های اسید هیالورونیک” نامیده می شود.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

 

ژل - تزریق ژل- نکاتی جالب و خواندنی در رابطه با تزریق ژل (انواع تزریق- عوارض جانبی و خطرات )

کلاژن، یکی از شایع ترین مواد پرکننده پوست است ، امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. گزینه های جدیدتر ایمن تر و اثرات طولانی تر ی دارند.تزریق چربی و ایمپلنت روش های دیگری برای لب های گوشتالو هستند. اما امروزه از آن استفاده نمی شود زیرا نتایج متفاوتی دارند و خطر بیشتر و  عوارض جانبی بیشتری را به همراه دارند.

در اواخر دهه 1990، با محبوبیت فراوان نوسازی جراحی و افزایش همزمان جراحی زیبایی در سراسر جهان، مواد بیشتر و مواد متفاوتی که معمولا در سالهای دیگر در زمینه پزشکی کاربرد دارند، به جراحان برای استفاده در تقویت اندام صورت و زیبا تر شدن و جذاب تر شدن حالت لب ها مانند حالت گوشتالو و چاق تر شدن لب ها ، ارائه شد.

استفاده از پرکننده های اسید هیالورونیک 

پرکننده های اسید هیالورونیک می تواند ظاهر لب های شما را با تغییر شکل دادن به موارد زیر بزرگتر کند :

شکل

ساختار

حجم

تاثیر تزریق  معمولا شش ماه طول می کشد. پس از آن تزریق بیشتر برای حفظ حجم لب ها لازم است.

چندین پرکننده اسید هیالورونیک در بازار وجود دارد. در میان آنها مهمترین موارد عبارتند از:

Restylane، Restylane-L، Restylane ابریشم.

Juvederm Ultra، Juvederm Ultra Plus

Balotero Balance

HylaForm

Elevess

revelle ابریشم

3تزریق ژل لب. - تزریق ژل- نکاتی جالب و خواندنی در رابطه با تزریق ژل (انواع تزریق- عوارض جانبی و خطرات )

همه این محصولات به همان شیوه تزریق می شوند و نتایج مشابهی به شما می دهند. و برخی از آنها حاوی لیدوکائین، بی حسی موضعی است.

مزایای تزریق کننده های اسید هیالورونیک

پس از تزریق، ژل در پرکننده، بافت لب ها را تشکیل می دهد.
مزایای استفاده از پرکننده های اسید هیالورونیک عبارتند از:

کنترل حجم لب مقدار ماده  تزریق شده توسط مواد می تواند کنترل شود، بنابراین دکتر بهتر می داند که  میزان حجم چربی  که باید ایجاد شود چقدر است.

سرعت تدریجی درمان. تزریق می تواند به تدریج در مراحل مختلف انجام شود تا نتایج مورد نظر به دست آید.

بر آمدگی ها  به راحتی حل می شوند. . هر گونه بر آمدگی و ضربه های ناشی از حرکت لب ها می توانند به راحتی حل شوند.

 کبودی کمتر. در مقایسه با سایر پرکننده های پوستی ممکن است کبودی و تورم کمتر باشد.

نتایج قابل قبول پایدار .نتایج منطقی طولانی مدت ایجاد می شود، اما دائمی نیستند.

واکنش آلرژیک بعید است. از آنجا که پرکننده های اسید هیالورونیک از مواد مشابه با بدن موجود در بدن تولید می شوند، بعید است که آنها باعث واکنش آلرژیک شوند. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، قبل از درمان به پزشک خود بگویید.

 

چه چیزی در جریان روند تزریق ژل انتظار  می رود؟ 

این تکنیک های تقویت لب تزریق می تواند به سرعت درمطب  دکتر با اتلاف وقت کمتر و نتیجه بهتر انجام شود. تزریق چربی استثنا است، زیرا  با این روش و با استفاده  از لیپوساکشن  حذف چربی از یک قسمت از بدن اتفاق می افتد.

قبل از تزریق از یک بی حس کننده برای کاهش درد استفاده می شود. گاهی اوقات این مواد تزریقی می تواند قبلا از درمان لب ها را به طور کامل بی حس کند.

پس از اینکه محل تزریق مشخص شد ،، سوزن های بسیار خوبی برای تزریق ماده به لب خود استفاده می شود.

پس از تزریق، ممکن است یخ به کاهش ناراحتی و کنترل تورم کمک کند. اما هیچ فشار قوی نباید روی منطقه درمان قرار گیرد.

رژ لب و یا دیگر محصولات آرایشی مخصوص لب بهتر است بلافاصله بعد از عمل مورد استفاده قرار نگیرد.

شما باید بلافاصله متوجه تفاوت  لب ها با قبل از عمل تزریق شوید. پس از بهبودی، لب هایتان باید طبیعی باشند.

ژل لب6 - تزریق ژل- نکاتی جالب و خواندنی در رابطه با تزریق ژل (انواع تزریق- عوارض جانبی و خطرات )

عوارض جانبی و خطرات تزریق ژل لب 

مطالعات متعدد نشان می دهد چربی پیوند لب به عنوان یکی از بهترین روش های حفظ لایه نیمه دائمی لطیف لب است.هنگامی که لب پر می شود، نتایج می تواند خنده دار باشد، اغلب خوراک  روزنامه ها و وب سایت های خبری است!

عوارض رایج ممکن است از قرمزی، تورم یا خارش در محل تزریق (ها) باشد. سایر عوارض احتمالی شامل خونریزی، لب های غیر عادی، حرکت اپیلاسیون یا اکستروژن است، زمانی که یک ایمپلنت از طریق سطح بیرونی پوست شکسته شود. معمولا، تورم و کبودی ممکن است از چند روز تا یک هفته ادامه یابد.

عوارض جانبی پرکننده های اسید هیالورونیک موقت هستند و تنها باید چند روز طول بکشد. این عوارض عبارتند از:

خونریزی از محل تزریق

تورم و کبودی

قرمزی و حساسیت در محل تزریق

واکنش هایی شبیه به تب خال  و تب (هرپس سیمپلکس) در لبها یا ناحیه اطراف لب.

عوارض جانبی خطرناک یا جدی تر ممکن است عبارتند از:

تورم شدید و طولانی مدت یا کبودی یک هفته تا 10 روز.

نامتقارن شدن لب (قطعات لب ها دارای اندازه های مختلف هستند).

تاول و بی نظمی در لب

عفونت

تزریق داخل رگ خون، باعث از دست دادن بافت می شود.

، زخم شدن ، یا سفت شدن لب.

واکنش آلرژیک باعث ایجاد قرمزی، تورم یا خارش در اطراف لب می شود.

اگردچار تورم شدید یا تب شدید بلافاصله به پزشک خود بگویید.

ژل لب.5 - تزریق ژل- نکاتی جالب و خواندنی در رابطه با تزریق ژل (انواع تزریق- عوارض جانبی و خطرات )

هزینه تزریق ژل لب 

هزینه افزایش لب بستگی  دارد به:

نوع روش انجام شده.

تجربه پزشک

جایی که تزریق انجام می شود.

تزریق کننده های ژل  معمولا برای هر سرنگ تزریقی هزینه ای جداگانه محاسبه می شود. هزینه بستگی به مقدار مواد لازم دارد.

اکثر افراد بیش از یک تا دو سرنگ نیاز ندارند. هزینه های کل بین 500 تا 2000 دلار متغیر است.

بیشتر برنامه های بیمه درمانی وجراحیزیبایی و شامل موارد پوشش داده شده در بیمه درمانی نمی شود. قبل از انجام این روش، اطمینان حاصل کنید که همه موارد مربوطه  را می فهمید و در صورتی که پزشک شما پرداختی جداگانه دارد از آن مطلع شوید.

آیا تزریق ژل لب برای شما لازم است ؟ 

برای پاسخ دادن به این سؤال، ابتدا باید از خودتان بپرسید چرا می خواهید لبها را تغییر دهید. شما نباید این روش را انجام دهید مگر اینکه واقعا بخواهید ظاهر خود را اصلاح کنید.

اگر شما با توجه به افزایش لب به نظر دیگران زیبا تر و  شاد باشید و یا در عکس زیبا تر به نظر برسید، ممکن است بخواهید دو بار فکر کنید.

همچنین، انتظارات واقعی در مورد نتیجه مهم است. لب های حجیم ممکن است  حالت لب های شما را از بین ببرند و کامل تر شوند، اما شما هنوزهمانی هستید که بودید  ، زمانی که از مطب پزشک بیرون می روید.

پزشک شما می تواند درمورد مزایا و معایب گزینه های تقویت لب با  خود شما بحث کند و به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام روش یا محصول برای شما مناسب است.

قبل از انجام تمرینات لب، شما باید در سلامت  کامل بوده و از مصرف سیگار خود دار ی کنید.  کسی که نامزد تزریق ژل لب است ممکن استمبتلا به موارد :

عفونت فعال مانند تبخال دهانی

دیابت

لوپوس

مشکلات لخته شدن خون باشد.

اگر تا به حال هرگز در گذشته در معرض درد سرد (هرپس روحی) هستید، قبل از انجام این روش باید به پزشک خود بگویید. اگر شما هر گونه آلرژی شناخته شده یا حساسیت به لیدوکائین دارید، قبل از انجام این روش به پزشک خود اطلاع دهید. همچنین در مورد هر نوع دارویی که مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید، از جمله داروهای تجویزی و بدون نسخه و مکمل های گیاهی با پزشک خود مشورت کنید.

برخی از بیماران حساسیت به بیهوشی های موضعی محلی مانند لیدوکائین دارند و احتمالا باید تزریق لب را در نظر نگیرند.بعضی از افراد به آزمایش پوستی که بیماران قبل از دریافت کلاژنانجام می دهند نیز، به شدت واکنش نشان می دهند. سایر بیماران کهباید تزریق ژل لب را فراموش کنند ، شامل افرادی هستند که دارای بیماری های فعال پوستی مانند زخم های سرد، مشکلات لخته شدن خون، عفونت، زخم شدن لبها یا بیماریهایی نظیر دیابت یا لوپوس هستند که مدت طولانی تری بهبود می یابند. انتقال چربی می تواند طولانی تر از سایر مواد تزریقی باشد، اما می تواند اثرات مثل تورم لب یا زخم داشته باشد.مدت زمان انتقال چربی در لب ها اغلب به میزان چگالی ناحیه مربوطه و اینکه چقدر نزدیک به یک منبع خون مهم است مربوط باشد.علاوه بر این، چربی اهدا شده باید از ناحیه دیگری از بدن بیمار برداشته شود که یکی دیگر از زخم های کوچک جراحی رابه جا می گذارد.ا این حال، تکنیک های جمع آوری چربی اهدا شده به خوبی بهبود یافته است.

پیدا کردن متخصص برای تزریق ژل 

چندین متخصص وجود دارد که می توانند تزریق ژل لب و حجم دهی به لب را انجام دهند، از جمله:

جراحان پلاستیک

متخصصین پوست

جراحان زیبایی صورت

مهمترین چیز این است که برای پیدا کردن یک دکتر واجد شرایط و با تجربه در تزریق ژل برای لب و یا اندام دیگر از تبحر پزشک نیز اطمینان حاصل کنید.

پیش کسی نروید که برای افزایش حجم لب ها خطرات واقعی را ایجاد می کند، به ویژه اگر فردی که تزریق کرده است بی تجربه باشد.

در هنگام تصمیم گیری و انتخاب پزشک مورد نظر از میزان اطلاعات و توانایی پزشکتان اطمینان حاصل کنید.حتی جستجو کنید که آیا او عضو انجمن پزشکان است یا نه ؟

لطفا چند نمونه از عکس های قبل و بعد از عمل که پزشک مورد نظر تان انجام داده است را ببینید. آیا شما از این عکس ها و نتایج بعد از عمل راضی هستید. اگر راضی هستید ، خودتان را به آن پزشک بسپارید!.

متخصصان و جراحان جراحی زیبایی اغلب به بیماران خود توصیه می کنند که امروزه بسیاری از گزینه ها برای بهبود ظاهر لب ها وجود دارد.اکثر پزشکان  نیز اعتراف می کنند که موفقیت در عمل افزایش حجم لب به شدت وابسته به مهارت ارائه دهنده است، که این مهارت از سال ها تجربه در جهت تزریق لب های بسیاری از بیماران ایجاد می شود.علاوه بر این، جراح باید تکنیک های مختلف تزریق را کاملا بداند.. با استفاده از تزریق های بسیاری، منافع مربوط بیمار، بازگشت فوری به حالت طبیعی، فعالیت های معمول در نظر گرفته شود. بعضی از جراحان روش هایی را به عنوان تقویت لب و جراحی معرفی می کنند که در آن قسمت های کوچکی از پوست در نزدیکی لب ها و یا درون دهان برداشته شده و به لب ها اضافه می شود. اما این روش حجم را اضافه نمی کند و فقط یک خروجی بیرونی از لبها به دست می آید.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی

منبع :

منبع :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: