تزریق ژل دزفول؛ بهترین دکتر پوست دزفول کیه؟

0

تزریق ژل دزفول

تزریق ژل دزفول؛ بهترین دکتر پوست دزفول کیه؟

filler injection in Dezful City Khuzestan 225x300 - تزریق ژل دزفول؛ بهترین دکتر پوست دزفول کیه؟

سلام، به خانه زیبان خوش آمدید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق ژل دزفول؛ بهترین دکتر پوست دزفول کیه؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق ژل دزفول؛ بهترین دکتر پوست دزفول کیه؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق ژل دزفول؛ بهترین دکتر پوست دزفول کیه؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مطلب زیر بر اساس تجربه یک کاربر نوشته شده.

“می خوام از خاطره تزریق ژل در بهترین مطب پوست دزفول براتون بگم و اینکه چطوری بدون تبلیغات دیگران دکترهای خوب رو پیدا کنیم.”

“آخرای زمستون چند سال پیش بود که برای اولین بار به دزفول نقل مکان کردیم. قرار بود همسرم بعد از عید از کرج به اونجا برای کار منتقل شه. هوای کرج اغلب تا اوایل اردیبهشت سرده و سرمای بلندمدت منو اذیت می کرد. اما اولین چیزی که نظرمو راجع به دزفول مثبت کرد هوای دلپذیر و مطبوع آخر زمستون و دم عید بود؛ و بعدم مناطق گردشگری مثل آبشار بلند 75 متری شوی و دریاچه زیبای شهیون. از بوی خوش گل های رز و مریم هم هر چی بگم کم گفتم.”

“داشتن پوست لطیف و صاف توی هوای خوب و کنار گلای رز و مریم برای یه خانوم چهل ساله یه آرزو هست. یه مدت بود که پوستم لک انداخته بود، زیر چشمم خالی و تیره و خط خندمم داشت توی لاک خودش می رفت. واقعا به تزریق ژل نیاز داشتم اما دودل بودم و نمی دونستم بدون شناخت قبلی واقعا یه دکتر خیلی خوب می تونم توی دزفول پیدا کنم یا نه.
آخه من آدمی نیستم به خاطر تعریف و تمجید دیگران جذب چیزی بشم. به همین خاطر، دوست داشتم با تحقیق شخصی بهترین دکتر رو انتخاب کنم. یه سری اطلاعات و تجربیات خوب به دست آوردم و تونستم بر اساس اونها، و نه تبلیغ دیگران، چند تا متخصص پوست خوب توی دزفول پیدا کنم. خوشحال میشم با هم گپی بزنیم:”

بهترین دکتر پوست دزفول نی نی سایت

قبل از اینکه توی سایت های مردمی مثل نی نی سایت درباره بهترین دکتر پوست سرچ کنم، درباره خود پوست مطلب خوندم. به علاوه، وقتی از قبل درباره ویژگی های مطب های خوب پوست بدونی، تشخیص دکترای خوب خیلی راحت تر میشه.

نکات قبل از تزریق ژل دزفول: کاندید مناسب

قبل از مراجعه به بهترین دکتر پوست در هر شهری، بهتره بدونیم آیا کاندید مناسبی برای تزریق ژل هستیم یا نه. این مسئله خیلی مهمه چون بعضی مراکز و کلینیک های پوست نامعتبر توجهی به سابقه پزشکی و حساسیت های بدن شما ندارند و پول براشون مهمتر از حفظ سلامت شماست. تزریق ژل برای همگان مناسب نیست. اما از کجا بفهمیم کاندید مناسبی برای تزریق ژل هستیم یا نه؟

  1. اگه سیگار می کشید کاندید مناسبی برای تزریق ژل نیستین. به خصوص، سیگار خط خنده و دور لب رو عمودی می کنه و چین و چروک ها رو عمیق تر.
  2. آلرژی پوستی یا تنفسی دارین؟ آلرژی با تزریق ژل خیلی سازگار نیست. برای مثال، آنافیلاکسی.
    بعضی ها به ماده بی حسی لیدوکائین و خود اسید هیالورونیک یا ترکیبات دیگر موجود در ژل حساسیت دارن و علائم درد و کبودی رو نشان می دهند.
  3. اگر دوران بارداری یا شیردهی رو سپری می کنید، تزریق ژل گزینه خوبی نیست هم به خودتان ضرر می زنید و هم جنین یا نوزاد. پوست در دوران بارداری دچار تغییرات هورمونی می شود و به مواد تزریقی واکنش نشان می دهد یا نتیجه تزریق منفی می شود.
  4. داروهای آسپرین، رقیق کننده خون (ضد لخته خون)، ایبوبروفن، ادویل …مصرف می کنید. این داروها با ژل ناسازگارند.
  5. اختلالات خونریزی یا یک سری بیماری های خاص دارید، کاندید مناسبی برای تزریق ژل نیستین
  6. افرادی که اهل مصرف مشروبات الکلی، قرص های روانگردان و ترامادول و از این دست هستند، تزریق ژل خطر جدی در پی دارد.
  7. اگه ضایعه پوستی، زگیل یا خال یا عفونت در محل تزریق ژل دارین، تزریق رو انجام ندین.

نکات قبل از تزریق ژل دزفول: تزریق ژل دایمی

هر مارک ژل از یه سری ترکیبات ساخته شده و عمری در بدن دارد. بهترینهاشون دارای اسید هیالورونیک سازگار با بدن هستن و طول عمرشون متوسط چند ماهه و تجزیه پذیر هستن. ژل های دایمی خیلی عوارض دارن و در کل هر چی طول عمر ژل در بدن بیشتر باشه عوارضش هم بیشتره. نیمه دایمی باز بهتر از دایمی هست. ژل های دایمی مانند رادیس و کپتیک شامل ترکیبات شیمیایی پلیمری هستن و به کارکرد طبیعی سیستم لنفاوی و مغز آسیب می رسونن یا در بدن جابجا میشن.

لینک زیر کامل درباره ترکیبات ژل مانور داده:

لینک جامع تزریق ژل برای صورت لاغر

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

لینک تشخیص ژل مرغوب از نامرغوب

تزریق ژل دزفول: بهترین دکتر پوست دزفول کیه؟

به غیر از کاندید مناسب بودن برای تزریق ژل در دزفول یا هر جای دیگه، چهار نکته مربوط به پزشک و خود ژل هست: 1. استریل بودن ماده ژل و اینکه تاریخ گذشته نباشه، 2. حجم ژل تزریق شده متعادل باشه که پزشک تشخیص میدن، 3. تکنیک تزریق توسط پزشک درست اجرا شه و  4. پزشک ژل رو دقیق به نقاط مخصوص خودش بزنه (اشتباهی به نقاط مجاور تزریق نشه). تصویر زیر اهمیت آشنایی با مناطق آناتومی برای تزریق ژل رو نشون میده:

lip anatomy and filler injection sites - تزریق ژل دزفول؛ بهترین دکتر پوست دزفول کیه؟

بهترین دکتر پوست آشنایی کاملی با نقاط تزریق ژل دارن و طوری تزریق رو در عمق مناسب انجام می دن که آسیبی به شبکه اعصاب و عروق حیاتی زیر پوست وارد نشه.

چرا شناخت مناطق آناتومی صورت و بدن برای تزریق ژل اهمیت داره؟ جواب در عنوان بعدی:

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل دزفول

filler injection into face 300x246 - تزریق ژل دزفول؛ بهترین دکتر پوست دزفول کیه؟

تصویر بالا گویای اهمیت شناخت مناطق تزریق ژل توسط پزشک و نیز لزوم سلامت پوست شما قبل از تزریق هست. اگه تزریق در نقاط اشتباهی انجام شه، احتمال نفوذ مواد ژل به گردش خون و عفونت و واکنش های آلرژیک یا جابجایی ژل وجود داره.

همچنین، آمادگی و مراقبت قبل از تزریق ژل خیلی مهمه.

لینک انواع مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل

تزریق ژل دزفول: بهترین مارک ژل

احتمال اینکه برند ژل تزریقی اصل نباشه وجود داره. تشخیص ژل اصل از تقلبی ممکنه ساده نباشه اما شما می تونین از پزشک درخواست کنین مارک ژل رو بهتون نشون بده.

یکی از نکات مهم اینه که بدونیم هر مارک ژل برای کجای صورت یا بدن بیشترین کاربرد رو داره و برای تزریق به چه نقاطی مناسب نیست. اگه خود ما اطلاعات اختصاصی داشته باشیم، متوجه میشیم مارکی که یه مرکز پوست برای تزریق (برای مثال، دور لب) پیشنهاد میده مناسب هست یا نه. برای مثال، مارک رستیلان سیلک و بلوترو برای چین و چروک ریز بهتر جواب میدن (برای خطوط عمیق اثربخشی جالبی ندارن)؛ یا اینکه، مارک ژوودرم برای خط های عمودی بالای چونه و دور دهان بهتره. ژل هایی مثل هیلافرم و کپتیک از دور خارج شدن و بهتره استفاده نکنین. مارکای تئوسیال، پرلان هم خوبن.”

دو لینک زیر اطلاعات خوبی درباره بهترین برندهای اختصاصی ژل برای تزریق به لب، گونه، چانه، باسن و غیره ارایه می دهند:

بهترین مارک ژل لب، گونه، سینه…

انواع بهترین ژل برای تزریق به صورت و باسن و سینه

بهترین دکتر پوست دزفول کیه؟

سایت های پوست خیلی خوبی در ایران داریم که درباره تزریق انواع ژل و عوارض اونها مطلب نوشتن. یکی از سایتای خوب “تهران اسکین” هست که نکات خوبی رو به نقل از کاربران، تجربه متخصصین پوست و منابع پزشکی معتبر جهانی یادآوری می کند.

“وقتی تهران و کرج ساکن بودم، چند تا مرکز پوست در مناطق 1 و 2 تهران و خود کرج برای تزریق ژل مراجعه کردم و اسم مارک ها رو پرسیدم با قیمتهاشون به سی سی. اختلاف قیمت ها گاهی آدمو شوکه می کرد. اما مراکز و کلینیک هایی هم پیدا کردم که دلسوز، با انصاف و درستکار بودن و به کمک سایت تهران اسکین مرکز برکه رو مراجعه کردم. قیمت ها به صرفه بود و هزینه اضافی نمیگرفتن. خیلی ها رو اونجا دیدم که برای لیزر و تزریق ژل و بوتاکس اومده بودن و راضی بودن. مراجعه حضوری هم به شناخت دکتر خوب کمک می کنه.

بهترین دکتر متخصص پوست در دزفول

“وقتی دزفول اومدم اول یه پرس و جو کردم دیدم دو سه تا دکتر معروفن اما به همین بسنده نکردم. متوجه شدم بعضی دکترا به خاطر تبلیغات معروف میشن و البته همه تبلیغات هم بی خودی و خلاف واقع نیستن.” در آخر، شعبه دزفول سایت تهران اسکین رو ترجیح دادم. حداقل می دونستم پیگیر میزان رضایت من از پزشک هستن و در مورد هزینه و تخفیف ها برام به صرفه هست. ژل ها به طور معمول استاندارد هستن و ضرر خاصی ندارن.”

صدای تهران اسکین درباره تزریق ژل لب

” در پایان باید بگم که اثر تزریق ژل روی همه یکی نیست. نمیشه، به عنوان مثال، چون دوست من بهترین نتیجه رو از یه دکتر گرفته برای منم همین نتیجه به دست بیاد. شرایط و واکنش های بدن افراد نسبت به تزریق ژل فرق می کنه. ممکنه تزریق ژل زیر چشم یا لب ها برای یکی عالی جواب بده اما برای یک نفر دیگه اصلا مناسب نباشه. شما پیش از هر چیزی سابقه پزشکی و حساسیت های خودتونو به دکتر توضیح بدین تا عوارض خاصی پیش نیاد و به امید خدا نتیجه خوبی بگیرین.”

تزریق ژل تهران اسکین

منبع 1

با تکیه بر ایزد، شاد و سلامت بمانیم.

م. اکبری، گزارشگر و پژوهشگر پوست و زیبایی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: