آیا می توانیم انگشتان خود را جوان کنیم؟

0
.jpg - آیا می توانیم انگشتان خود را جوان کنیم؟
آیا می توانیم انگشتان خود را جوان کنیم؟

آیا می توانیم انگشتان خود را جوان کنیم؟

با افزایش سن و برجسته شدن رگ ها و نمایان شدن استخوان های دست، دیگر دست ها جوان به نظر نمی آیند اما پیشرفت تکنولوژی و پدیدار شدن روش های نوین علم پزشکی این مشکل را حل کرده است. در طی روند طبیعی افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و محیط، دست‌های ما اولین مکان‌هایی هستند که علائم افزایش سن در آن‌ها پدیدار می‌گردد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - آیا می توانیم انگشتان خود را جوان کنیم؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - آیا می توانیم انگشتان خود را جوان کنیم؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - آیا می توانیم انگشتان خود را جوان کنیم؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

وجود لکه‌های قهوه‌ای، رگه‌های برجسته و نازک شدن پوست دست باعث می‌شود، رگ‌ها و تاندون‌های دست شما بیشتر نمایان شوند. تمام این موارد را می‌توان کاهش داد و پوست دست را دوباره جوان ساخت.

می توان از طریق لیزر (تغییر رنگ دست) و تزریق چربی (کاهش ظاهر تاندون‌ها و رگ‌ها) جوانی را به انگشتان برگرداند، به گونه ای که ظاهر انگشتان 10 تا 15 سال جوان تر به نظر برسد.

تزریق ژل و چربی به انگشتان برای جوانسازی :

1 300x200 - آیا می توانیم انگشتان خود را جوان کنیم؟
آیا می توانیم انگشتان خود را جوان کنیم؟

درمان جوان‌سازی دست با کمک تزریق ژل و چربی‌های پوستی یک روش غیرتهاجمی محسوب می‌شود که نیاز به بستری شدن ندارد. این روش یک درمان سرپایی محسوب شده که ممکن است زمان آن بسته به منطقه و وسعت ناحیه موردنظر، ۳۰ دقیقه الی یک ساعت طول بکشد. تزریق در بین فضای انگشتان دست انجام می‌شود. معمولاً بین انگشتان دوم و سوم و انگشتان سوم و چهارم. معمولاً قبل از تزریق ژل یا چربی، از تزریق یک داروی بی‌حس‌کننده مانند لیدوکایین استفاده می‌شود.

پزشکان مختلف تکنیک‌های مختلفی برای تزریق در نظر می‌گیرند ازجمله میزان ژل و بی‌حسی موردنیاز ازنظر آن‌ها متفاوت است. برخی پزشکان قبل از تزریق از کرم‌های بی‌حس‌کننده استفاده می‌کنند و برخی دیگر این کار را انجام نمی‌دهند. ممکن است بلافاصله پس از تزریق کمپرس سرد در محل اعمال شود تا تورم کاهش بیابد. پس از تزریق پزشک دست شما را ماساژ خواهد داد تا ژل و یا چربی در سراسر دست به‌صورت یکنواخت منتشر شود. مراقبت‌های ویژه‌ای هنگام تزریق در اطراف رگ و تاندون‌ها باید انجام شود. نتیجه جوان‌سازی دست، فوری نمایان خواهد شد. اثر درمان به‌طور کلی تا شش ماه یا بیشتر طول خواهد کشید.

فرآیند های پس از عمل جوانسازی دست :

1 - آیا می توانیم انگشتان خود را جوان کنیم؟
آیا می توانیم انگشتان خود را جوان کنیم؟

_ در صورت وجود هرگونه کبودی و یا تورم پس از تزریق، تا زمانی که برطرف شوند، باید از نوشیدن الکل خودداری شود. مصرف ویتامین E، آسپرین، داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی مانند ایبوبرفن را قطع شود.

_ از داروهای ضد دردی استفاده شود که کبودی و تورم را افزایش نمی‌دهند مانند استامینوفن و یا محصولات مشتق شده از آن.

_ از انجام ورزش‌های شدید برای چند روز پس از تزریق، یا تا زمانی که تورم فروکش کند، باید دوری کرد. ورزش باعث افزایش ضربان قلب و تسریع جریان خون می‌شود، درنتیجه ممکن است تورم طولانی‌تر شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

_ تا زمان فروکش کردن تورم، از قرار گرفتن بیش‌ازحد در معرض نور خورشید، گرما و یا سرما اجتناب شود. همچنین باید از حمام آفتاب و سونا پس از تزریق به مدت چهار هفته دوری‌ کرد.

_ ممکن است بلافاصله پس از درمان بتوانید از محصولات آرایشی استفاده نمایید. برخی از پزشکان استفاده از برخی از محصولات معدنی را توصیه می‌کنند آن‌ها باعث می‌شوند تنفس پوست شما افزایش‌یافته و فرایند بهبودی تسریع گردد، همچنین باعث کاهش کبودی می‌شوند. بااین‌حال ممکن است پزشک شما استفاده از محصولات آرایشی را تا ۱۲ ساعت پس از تزریق، ممنوع نماید. برای آگاهی از دستورالعمل خاص با پزشک خود مشورت کنید.

_ ممکن است پزشک شما مکمل‌های گیاهی خاصی را به جهت کمک به بازیابی پوست و کاهش کبودی و تورم توصیه کند.

_ از مالش منطقه تحت درمان برای چند روز اجتناب ورزید.

_ ممکن است از کسانی که از ژل‌های غلیظ‌تر (و با طول عمر بیشتر) استفاده کرده‌اند، خواسته شود تا ناحیه تحت درمان را برای چند روز گه گاهی ماساژ دهند. اگر ماساژ ندهند، گاهی اوقات ممکن است در ناحیه تزریق، توده کوچکی ظاهر شود. برای جلوگیری از این عارضه، ممکن است پزشک از شما بخواهد از برنامه ۵-۵-۵ پیروی کنید (ماساژ منطقه تحت درمان به مدت پنج روز، پنج بار در روز و هر بار به مدت پنج دقیقه).

چه فردی کاندید مناسبی برای تزریق چربی است :

_ نشانه‌های پیری در دست‌های شما ظاهر شده باشد و در پشت دست شما چین‌ و چروک‌ها و خطوط ریز نمایان گشته باشند.

_ حجم و انعطاف‌ پذیری دستان شما کاهش یافته و ظاهر آن استخوانی و نازک شده باشد.

_ رگ‌های پشت دست شما برجسته شده باشند.

مقالات بعدی ما را در این زمینه دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: